kidnapped » chapter fourteen

1.1K 75 6
                                    

Kyynelet tahrautuvat irlantilaisen poskille ja hänen vartalonsa osuu seinään tietyn väli ajoin saadessaan piiskasta. Niall ei erota enää asioita toisistaan, hän näkee Liamin ja Zaynin, molemmat kaksi kertaa isompana.
Sitä se tuottaa, kun heiveröinen pieni poika saa monia kymmeniä kertoja piiskasta.

"50", Zayn tokaisee ja tiputtaa piiskan lattialle. Hän ei hymyile, ei virnuile, katselee Niallia ja Liamia ilmeettömänä. Liam ei saanut ainuttakaan piiskanlyöntiä, vaikka on alasti, täysin samassa asennossa seinää vasten kuin Niall.

Zayn astuu pari askelta lähemmäs ja irroittaa Niallin. Toinen valahtaa Zaynin vahvoille käsivarsille lähes tajuttomana, silmät pyörien sekavasti.

"Liam, Harry tulee kohta tänne sun kanssa. En tiiä mitä sillä on mielessä, näätpähän sitten", Zayn virnistää ja menee sitten Niall sylissään ulos kellarista. Hän astelee keittiöön ja nappaa pöydältä pienen pussin, joka sisältää huumeita. Zayn laskee Niallin keittiönpöydälle ja avaa hänen suunsa väkisin.

"Sä saat nyt pari karkkia, nää on todella hyviä", Zayn sanoo.

"Mä en halua! Älä!" Niall parahtaa. Tekoblondi rimpuilee, itkee, potkii ja huitoo käsillään. Malikilla on todellisia vaikeuksia pitää Niall paikallaan.

"Saatana Niall pysy paikallas! Nää on vaan hu-karkkeja!" Zayn karjaisee ja lopulta tunkee pari huumetta Niallin suuhun. Ne ovat samoja, joita Harry syöttää Louisille. Niiden avulla kiharapää sai Tomlinsonin rakastumaan itsensä.

Zayn painaa kätensä Niallin suulle.

"Niele", hän käskee. Ja Niall nielee, eihän jaksa rimpuilla, kun on juuri saanut viisikymmentä iskua tajamukseensa.

"Hyvä poika", Zayn sanoo ja suutelee Niallia poskea.

Niallin silmissä sumenee, huumeiden alkaessa vaikuttaa hänen kehossaan. Nyt Niall näkee Zaynin kolminkertaisena, äsken kun vain kaksinkertaisena.

Malik kantaa pojan olohuoneeseen ja laskee hänet sohvalle. Zayn tietää, että Niallin reaktio huumeisiin on aivan normaali, mutta tekoblondia sen sijaan pelottaa aivan järjettömästi, vaikkei hän sitä tiedosta.

"Ei oo mitään hätää", Zayn kuiskailee ja sivelee Niallin kättä. Hän kääntää katseensa ikkunaan ja hymähtää hieman nähdessään korkeiden puiden huojuvan tuulen mukana. Se näyttää Zaynista kauniilta, Niall tietenkin on paljon kauniimpi. Hän on enkeli, jolta vain puuttuu valkeat siivet.

* * *

Niall alkaa hiljalleen heräilemään huumeiden aiheuttamasta horroksestaan ja kohottaa katseensa Zaynin ruskeisiin silmiin. Ne ovat täynnä lämpöä, viha on kadonnut kuin tuhka tuuleen.

"Huomenta kulta", mies hymyilee.

"Zaynie", Niall vinkaisee ja liikahtaa epämukavasti. Hänen perseeseensä ei ole varmasti ikinä sattunut näin paljon.

"Mihin sua sattuu?" Zayn kysyy ja Niall tökkää pienesti takamustaan.

Tummaverikkö siirtyy varovasti istumaan Niallin jalkojen päälle, laskee hänen housunsa ja alkaa hellästi hieromaan Niallin persettä. Zaynin käsien liike on pehmeä, rauhoittava. Vaikka se ei kaikkea kipua pois viekään, tulee Niallille joka tapauksessa parempi mieli. 

Horan ummistaa silmänsä saaden Zaynin hymyilemään kunnolla pitkästä aikaa. Totta kai Zayn on iloinen saadessaan Niallin kerrankin nauttimaan siitä, mitä hän tekee. Se lämmittää Zaynin sydäntä, saa hänet rakastumaan Nialliin palavammin.

"Nuku hyvin." Viimeiset sanat, mitkä Niall kuulee ennen kuin nukahtaa syvään uneen Zaynin ansiosta. Mies jatkaa silti Niallin takamuksen hieromista, sillä tietää, ettei herätä Niallia sillä.

* * *

Kolme vankia, kaksi heistä on huumattu. Kaksi heistä on aivan sekaisin, kolmas ei tiedä mitä tehdä. Hän katuu että lähti tähän mukaan. Ja tämä kolmas on Liam. 

Liamin pään sisällä liikkuu paljon ajatuksia. Hän ei tiedä ollenkaan, missä kunnossa Louis ja Niall ovat. Luultavasti kylläkin huonommassa kunnossa kuin Liam. Ei Paynelle olla tehty yhtään mitään. Häntä ollaan kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä, joka tietenkin hämmentää Liamia. Liam ei tiedä ollenkaan, mitä on meneillään. Miksei häntä rangaista, miksi vain Louisia ja Niallia?
__________________________
aikas lyhyt mut en haluu tunkee tähän enää mitään koska en keksi ees mitään XD tai sillai
nähäänpäs sitten ens luvun parissa :3

Kidnapped » Larry & Ziall Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz