noniin nyt sitten ziallin pariin
Zayn seisoskelee puun takana tarkkailemassa jäätelöä nuolevaa Niallia. Zayn ei voi itselleen mitään, hänen on pakko tarkkailla Niallia niin usein kuin vain mahdollista. Irlantilaisen luokse Malik ei kuitenkaan uskalla mennä, vaikka se ehkä olisikin ihan kannattavaa.
Zaynin koko keho jäykistyy, kun Niallin luokse astelee toinen poika. Hänellä on ruskeat hiukset ja vihreät silmät, joissa näkyy pilkahdus keltaista. Pojalta puuttuu vain kiharat, niin hän olisi melkein samannäköinen kuin Harry. Hämmentävän samannäköinen.
"Moi Lucas", Niall hymyilee leveää hammashymyään ja nousee halaamaan ystäväänsä.
"Moi Neil", Lucas virnistää ja saa vastaukseksi vain pään pudistuksia.
"Eiks Lewiksenkin pitänyt tulla?" herra kysyy kulmiaan hieman kohottaen. Kumpikaan heistä ei voi arvatakaan missä Louis tällä hetkellä on...
"Herranjestas se on Louis! Ja joo piti, mutta eipä sitä oo näkynyt", Niall vastaa ja katselee hieman ympärilleen. Se saa Zaynin miettimään, sillä Harryhan sanoi menevänsä tapaamaan Louisia.
Zaynin päässä naksahtaa yhtäkkiä ja hän etsii puhelimen taskustaan. Zayn soittaa Harrylle, mutta puhelimesta kuuluu vain ääni 'Valitsemasi numero ei ole tällä hetkellä käytettävissä.'Herra kohottaa katseensa Nialliin ja Lucasiin ja aivan yhtäkkiä hänen jalkansa vain alkavat kävelemään kaksikkoa kohti.
"Hei Niall... sä et siis tiedä missä Louis on?" Zayn kysyy. Niall kääntyy äkkiä ympäri ja pallo tötteröstä on vähällä tippua yhtäkkäisestä, nopeasta liikkeestä.
"Mitä helvettiä sä täällä teet?" blondi sopertaa.
"Mä... Harry meni tapaamaan Louisia ja nyt mä en saa sitä kiinni", toiselta nimeltään Javadd vastaa.
"Älä vaan sano et Harry nappas Louisin uudestaan!" Niall parahtaa hätääntyneenä. Samalla muutamien mertien päässä heistä olevalla tiellä kurvaa poliisisiauto.
"Poliisiasema. Ne on poliisiasemalla", Lucas tokaisee hetken päästä.
"Mistä helvetistä sä sen tiedät?" Zayn huudahtaa ja puristaa käsiään vain enemmän nyrkkiin. Hän on todella mustasukkainen, Zaynin tekisi mieli vain vetää tuota Lucasia turpiin, niin kovaa, että hän menettäisi näkönsä väliaikaisesti.
"Zayn älä nyt, mennään vaan sinne poliisiasemalle!" Niall tokaisee ja lähtee juoksemaan, Zayn ja Lucas perässään.
* * *
Kolmikko menee sisälle poliisiasemalle ja he ehtivät juuri nähdä, kun tajuton Harry heitetään kovakouraisin elein vankityrmään, Louisin katsellessa hieman kauempaa.
"Louis!" Niall huudahtaa.
"Harry!" Zayn huudahtaa.
"Zayn Malik, nostakaa kätenne pään päälle ja polvistukaa lattialle!" poliisi huutaa ja osoittaa ladatulla aseellaan Zaynia, jonka suu loksahtaa auki hämmennyksestä. Miksei hän tajunnut, että tulo poliisiasemalle johtaisi pidätykseen?
Itseään manaten, Zayn laittaa hitaasti kätensä pään taakse ja polvistuu lattialle. Poliisi tutkii Zaynin taskut ja laittaa hänelle sitten käsiraudat, taluttaen Zaynin sitten Harryn vieressä olevaan seliin. Zayn ei jaksa edes vastustella, koska hän tietää, että tulee vielä pääsemään sellistä pois. Myös poliisit tietävät sen, siksi turvatoimet ovatkin hyvin tiukat - kameroita joka puolella ja vartijoita sellien edessä vahtimassa vankeja.
"Nyt he ovat sellissä, Louis ja Niall. Voitte jatkaa elämäänne aivan normaalisti", poliisi hymyilee ja taputtaa Niallia hellästi olkapäälle. Kieltämättä kumpikin pojista tuntee pientä syyllisyyttä Zaynin ja Harryn passittamisesta vankilaan. Lucas vuorostaan on aivan pihalla tapahtumista. Hän tietää vain sen, että Niall ja Louis olivat kidnapattuina, mutta kaikki muu hänelle on hämärää.
"Olen myös hyvin kiitollinen, että autoitte heidän nappaamisessa", poliisi lisää hymyillen ja antaa jokaiselle pojista yhden suklaapatukan.
"Moikka", Louis mutisee astellessaan ulos ovesta ja työntäessään patukkaa hupparinsa taskuun. Häntä ei juuri nyt huvita syödä yhtään mitään, sillä Louisilla on todella sekava olo. Totta kai Tomlinson on huojentunut siitä, että Harry ja Zayn ovat vankilassa, mutta... toisaalta Louis olisi valmis antamaan kaiken anteeksi Harrylle ja aloittamaan suhteen hänen kanssaan. Louis olisi valmis unohtamaan kaikki pahat asiat, mitä kidnappauksen aikana tapahtui.
Niall sen sijaan ei ole valmis antamaan anteeksi. Hän on ihminen, joka vaatii kunnon anteeksipyynnön, varsinkin tuollaisen tapahtuman jälkeen.
Tai.
Niall ei ole niin sinisilmäinen kuin Louis.
__________________________
ei täs nyt paljoo ziallii ollu itsessää mut odottakaas vain ;)))) votetkaa ja kommentoikaa :)
YOU ARE READING
Kidnapped » Larry & Ziall
Fanfiction© nettastyles Harry, Louis, Niall ja Zayn olivat muutamia vuosia sitten hyviä ystäviä, mutta Harry ja Zayn muuttivat pois. He alkoivat kidnappaamaan ihmisiä ja nyt muutaman vuoden jälkeen ovat he päättäneet kidnapata Louisin ja Niallin. Mitä kaksiko...