Melezler (Aura)

80 9 25
                                    

En heyecanlı yerde mikrofonu niye bana veriyorsun ki? Her neyse. Bu kelimeyi çok kullandığımızı fark ettim. Niye bu kadar fazla kullanıyoruz ki acaba? Mal sensin Mike. Tamam hikayeye devam edelim.

Gece ben doğrusu çok rahat yattım. Sabahta erken kalktım. Üstüme hızlıca (multi) giyindim. Ne çöldeyiz diye şık olamayacakmışız diye bir kural yok bildiğim kadarıyla. Hem bence oldukça kullanışlı. Tamam kıyafet kavgasına bir son verelim en iyisi. Üstümü giyindikten sonra odadan çıktım. Büyük salonun kapısının açık olduğunu görünce meraktan içeri girdim.

Biliyorum çok meraklı biriyim. Ama bu elimde değil ki? Aslında elimde çaktırmayın. Bir perdenin önünde bir sürü kişi toplanmıştı. "Burada neler oluyor?" diye sordum. Herkes bana bakmaya başladığında rahatsız olmuştum. "Aura korkma ama kardeşin perdenin içine girmiş." dediğinde çığlık atıp bağırmaya başladım. "NE PERDEYE Mİ GİRMİŞ? De bunda ne var ki?" dedim perdeye bakarak. "Eğer oradan çıkmasa ya da çıkaramasak beyni erir." dediğinde çığlık atıp perdeye doğru ilerledim.

Perdeye baktığımda hiçbir şey göremedim. "Burada bir şey yok ki?" dedim perdeye bakarak. "Emin misin?" diye bir ses duydum yanımda. Kafamı sağa doğru çevirdim. Uzun boylu, soluk tenli, siyah saçlı ve gri gözlü bir çocuk ile karşılaştım. "Sen de kimsin?" diye sordum. "Ben Jhon Ares melez iyim." dedi gülümseyerek.

"Burasının büyücüler için olduğunu sanıyordum." dedim perdeye bakarak. "Aslında öyleydi. Ama ittifak kuruduk." dedi. "Bu perdelerin..." sözümü tamamlayamadan çocuk ortadan kaybolmuştu bile. Niye yakışıklı olan çocuklar hep gizemli bir şekilde kayboluyordu ki? "Stoll kardeşler geldi." diyerek biri içeri girdi. "Buraya gelsinler." dedi Wallt. "Tamam." deyip odadan çıktı çocuk. Çok geçmeden iki tane tek yumurta ikizi odaya girmişti.

Bazı kızlar onlara hayranlık ile bakıyorlardı. Jhon'u görselerdi bu ikiliyi unuturlardı. Ama öyleydi.

"Kardeşi mi kurtarcak mıyız?" diye sordum. Anlaşılan beni ve kardeşimi yeni hatırlamışlardı. "Nasıl kurtaracağımız hakkında konuşuyorduk." dedi Zia. "Sizi bekleyemem." diyerek elimi perdeye uzatıp geri çektim. Şimdi yerde uzanan bir kardeşim ve önümüzde ise...

Ben geldim. Dün bilgisayara girdim ve bölümün bir kısmını yazdım. Şuan bunu telefondan yazıyorum. Bu sırada TEOG'a girenler varsa umarım istediğiniz liseye gircek kadar puanınız olur diyorum ve sahneden iniyorum.









Kane Günceleri Fan-FactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin