Odada bir sürü ranza vardı. Ve en kötüsü ise en büyük düşmanım olan Küçük Dan'de oradaydı. Hey 9 yaşındaki bir çocuk olmasına rağmen çok güçlü. "Mike? Mike Fox beni burda da mı takip ediyorsun?" dedi ellerini kütleterek.
"Seni görmekte güzel Dan." diyip boş olduğunu tahmin ettiğim bir yatağa uzandım. "Eğer yoluma çıkarsan Michael ne olucağını biliyorsun." diyip yatağına uzandı. Evet adım aslında Michael. Ama daha çok 'Mike' diyorlar, o yüzden gerçek adımı unutun gitsin. Diğer çocuklarda yataklarına geçtikten sonra gözlerimi kapatıp uyudum.
Kendi bedenimi görmek oldukça garipti. Özellikle de o uçan ruhumsu şey bir akıntıya kapılıp uzaklaşmaya başladı. Kendi mi Fransa' da bulmuştum. Fransa'ya hiç gitmedim. Ama Aura'nın anlatığı bilgiler ile tanımak kolay gelmişti.
Ruhum bir evin içine girip durdu. Yerde kahverengi saçlı, soluk tenli ve üstünde beyaz bur elbise olan bir kadın vardı. Kadın bir yerden çok tanıdık geliyordu. Ama bir türlü çıkaramamıştım. Kadın gözlerini açarak bana doğru dönüp "Onlar geri geldi Michael..." diyip yere düştü.
Kadının ölümüne bakarken gözlerim dolmaya başlamıştı. O kadın ölmeyi haketmiyordu. Bir dakika o bana Michael mı demişti? Bu ismi bir tek ailem ve Dan biliyordu. Yoksa o benim annemiydi? Yıllarca görmediğim yemeklerini yemediğim annem miydi?
Yine o garip akıntıya kapılıp geri geldim. Gözlerimi açtığımda kendimi biraz garip hissediyordum. Yani kim kendini uyurken görmek isterki? Herneyse yatağa uzanıp uyumak istemiyordum. [Hayır korkmamıştım Aura.] Etrafı gezmek için uyun bir zaman olabilridi?
O yüzden ayağa kalkıp dışarı çıktım. Korüdorda ki tek ses benim ayak seslerimdi. Büyük kapının oraya gelince durdum. Buraya bu saate girmek yasakmıydı bilmiyordum? Ama yinede girdim.
Karanlıkta parlayan perdeler çok göz alıcıydı. Belki bir kerelik sadece ama sadece bir kerelik o perdelere baka bilseydim. Dur bir dakika ben burda yalnızım değil mi? Hızla perdelere doğru ilerlemeye başladım. "Orası yasak." diye bir ses duyunca korkudan perdelerenden birine girdim...
Arkadaşlar bölümler biraz geç gelebilir. Çünkü sınav haftası yaklaşıyor ve ben tablet ve bilgisayara giremicem. Ama girdiğim zaman bölüm yazcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kane Günceleri Fan-Faction
FantasíaHerşey karman çorman olmaya başladı. Carter ve Sadie en gerektiği anda ortadan kayboldu. İblis Adasındaki taş büyük bir gücü salmak üzere. Ve Hayat Evi yine bölünmeye başladı. Son çok yakında. Yeni bir kehanet ve yeni bir çağ başlıyor. Hemde onun...