Kehanet (Mike)

69 7 0
                                    

  Aura böyle heyecanlı bir yerde mikrofonu niye bana veriyorsun? Ah tamam ben kendi başımdan geçen olayı anlatıyım. Tabi korkudan yine altıma yapmasam anlatıyım. Ne gülüyorsun sende orada olsaydın sende altına yapardın. Çok fazla konuştum olayı anlatıyım en iyisi.

  Aura beni dışarı yolladığında ondan nefret ediyordum. Saat 13.00'dı ve yerli halk bile dışarıda yoktu. Bu büyük bir haksızlıktı. O içeride serinlesin, ben burada sıcaktan ızgara olayım. Resmen beni parmağında oynatıyordu. Evet o dakika senin için öyle düşünüyordum. Hem kendin itiraf etin içeride olmak daha iyiymiş. Dinleyiciler bizim kavgamız için burada değiller.

Sfenks'in etrafında dolaşıyordum. Etrafını iki kere dolaştıktan sonra gözüm kararmaya başladı. Hemen Sfenks'e tutundum. Dizlerimin üstüne çöktüm. Sıcak kumlar pantolonumdan bile hissediliyordu. Gözlerim yavaşça kapanmaya başladı. En son gördüğüm ise gökyüzünde parlayan güneş oldu.

  Gözümü açtığımda kendimi dikili bir taşın orada buldum. Taşın içinden bir şey çıkıyordu. Ve adayı batırıyordu. Yaratık bana doğru gelmeye başlayınca koşmaya çalıştım. Ama hareket edemiyordum.

Gözümü açtığımda kendimi yine Sfenks'in orada buldum. Güneş biraz batmıştı. Yüzüme değen sıcak kumlar hiç umurumda bile değildi. Hızla ayağa kalkıp kumları temizledim. Bu daha önce gördüklerime benzemiyordu. Birden dışarı çıkan bir yaratık Aura'nın baygın bedenini tutuyordu Önünde açılan bir girdaba giri kayboldular...


Kane Günceleri Fan-FactionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin