Naamloos deel 1

8.1K 262 28
                                    

"Lieennnn opstaan slaapkop"
"Jaa jaa ik kom a yemma" zuchte ik. Ik pakte mn telefoon en zag dat het 11 uur was, shitt we zouden om half 1 weg gaan en ik moest nog veel doen. Ik sprong mn bed uit en pakte een donkerblauwe lingerie set en nam een korte warme douche. Ik droogde me na de douche goed en smeerde mezelf in met een Palmers bodylotion. Ik trok mn lingerie setje aan en mn badjas want ik had het zo koud. Hmm wat zal ik aandoen dacht ik. Na lang te hebben gekeken pakte ik een zwarte skinney jeans met gaten bij mn knieën en een givency shirtje waar een hond op was afgebeeld. Wat haatte mn moeder dit shirt maar ik vond het echt geweldig. Toen ik het kreeg van mn broer Benjamin (21 jaar) vond mn moeder het verschrikkelijk.

Ik maakte mezelf lichtjes op en zoals altijd was ik heel lang bezig met mn mascara, ik heb donkergroene ogen die er heel mooi in uit kwamen door mn lange volle wimpers. Never mind, ik stylde mn haar en pakte mn Gucci zonnenbril en mn Chanel schoudertasje. Ik bekeek mezelf in de spiegel en keurde mezelf goed, paar selfies gemaakt voor op snapchat en ik liep naar beneden.

"MAMAAA AWAH" (mama kom).
"Ehjow a lineya niet zo schreeuwen, min tegsed (wat wil je)"
"Wat vind je van mn outfittt" zei ik lachend
"Temshoent, prachtig op dat shirt na"
Ik zag dat mn moeder lachte om haar woorde en knuffelde haar.
"I neeed your love, I need your love I need your lololololove" zingde ik
"3odobillah, ga alvast naar de tonobin (auto) met je vader ik en Benjamin komen er zo aan"
Ik knikte lief en pakte mn zwarte louboutin's met stekels. Nadat ik ze aan had liep ik naar de auto van mn vader. Ik keek om me heen maar zag nergens zn auto staan, ik bedacht me dat ie misschien aan de andere kant van de straat stond. Ik liep de straat uit en wou oversteken totdat ik een hele groep jongens zag. Ik wist dat ze me niks zouden kunnen maken vanwege mn broer maar toch ontweek ik ze liever. Ik liep snel langs hun en keek naar de grond, ik voelde dat ze naar me keken maar ik negeerde het en liep snel door.
"Ze is echt mooi man wollah" , "Mietje tfoe ga haar gewoon aanspreken" hoorde ik achter me. Ik versnelde mn stappen en stak snel over. Ik zag mn vaders Audi RS6 en stapte snel in.

"Shen mooie jongen bij die groep nigh"
"Papa omg" lachte ik
"Waar zijn mama en Benjamin"
"Die komen er zo aan"
"Saff zine inou, heb je toch die shirt aan gedaan"
"Haha jaa cool ehh !!"
"Wollah rohed dayes (je bent eraan)"
We lachte allebei hard, ik en mn vader kunnen over alles met elkaar praten. We waren elkaars beste vrienden om het zo te zeggen. We zagen mn broer en mn moeder aanlopen, mn broer stopte bij die groepje en groette ze allemaal. Ik zag dat hij een paar tassen op tilde en een paar tassen aan een jongen overhandigde.

Mn moeder stond naast mn deur.
"Yallah opstaan, mijn plekje"
Ik stond op en wou achterin gaan zitten totdat ik mn broer met een hele mooie jongen onze riching zag oplopen, hij had lichtbruine ogen en was lang en breed, een mooie opscheertje en wat krulletjes, een gucci pet op en echt de perfecte lach.
"Kom mij is helpen" schreeuwde mn broer.  Ik rende zn richting op en tilde een zak van hem op.
"Arasullah zitten hier stenen in ofzo"
"Ewa zidd wehen (kom gewoon), ik koop zo wat milka daim repen voor je"
Blij tilde ik de zak beter op, ik was hierdoor gewoon gemotiveerd zei ik.
"Mama er zitten nog 3 zakken binnen"
"Kon je die niet meenemen e egjoer (ezel)"
"Nee is kapot zwaar" zei mn broer ze3ma zielig
"Zidd a mounir (mn vaders naam) kom die zakken tillen"
Ik zag dat mn broer de zak naast de kofferbak legde en wegliep met mn pa en ma. Shit dacht ik, laten ze me nu serieus alleen met deze jongen.

"Uhh waar moet deze zak" hoorde ik hem plots zeggen.
"D-daar naast de kofferbak"
Ik legde mijn zak neer en hij de zijne.
"Ik ben Ilias" en hij stak zn hand uit
"Ik Lineya" en keek naar de grond, ik wou de hand niet aannemen want wist als mn vader dit zag hij hem kapot zou maken.
"Moet ik je ouders helpen, met die andere zakken"
"Uh nee denk het niet"
"Oh oke is goed dan ga ik maar weer"
"Oke "
"Je bent trouwens echt een mooie meid Ma Sha Allah" hij knipoogte naar me en liep weg. Ik voelde mezelf rood worden en zag dat mn ouders aan kwamen lopen.
"Gid 3eyek atas blush (je hebt overdreven veel blush op)" zei mn moeder. Ik werd maar roder dan ik al was en stapte snel de auto in.
Mn vader stapte de auto in en koppelde zn telefoon met de auto muziek player.
"Noem is leuk liedje"
"Mabrouk 3lina" doe die aub zei ik haast smekend.

Mn vader zette het liedje op en we begonnen vrolijk mee te zingen. Toen mn broer en moeder ook eindelijk ingestapt waren gingen we eindelijk vertekken.







Heej iedereen, dit is mn eerste deel en ik vind het best wel spannend om een eigen verhaal te schrijven. Als jullie tips hebben kunnen jullie die gerust geven, ik hoop dat jullie het wat vinden.

Onbeschrijfelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu