"Liennn, Liennn" hoorde ik iemand fluisteren. Ik opende langzaam mn ogen en zag Samia voor me staan.
"Ja wat is er a hoofd"
"Mag ik met je in bed slapen"
Ik schoof op en Samia kwam naast me liggen.
"Wat heb je allemaal met Benjamin gedaan"
"Niks niks"
"Leugenaar vertel"
"Heb alleen met hem gezoend"
"Awhhhhhh tortelduifjes"
"Zidd en jij, wat wou je me vertellen"
Ik vertelde haar alles van a tot z.
"Lienn als ie je echt wilt ga voor hem dan"
"Ik weet het niet, ik heb dit nog nooit gedaan"
"Maakt niks uit, als jullie serieus zijn is dat heus geen probleem hoor"
"Moet ik dan wel morgen afspreken met hem"
"Jaa ga gewoon mogool"
"En Benjamin, wat moet ik tegen hem zeggen"
"Ik hou hem wel bezig, met plezier"
"Wollah ik hou van je"
Ik knuffelde Samia en we vielen zo samen in slaap.~
Ik werd wakker en pakte mn telefoon om te kijken hoelaat het was. Ik zag dat ik allemaal meldingen en berichten had, ik had er totaal geen zin in om te beantwoorde. Ik stapte mn bed uit en pakte mn rooie lingerie, ik nam een lange douch want het was pas half 7. Ik pakte mn Zwitsal bodylotion en smeerde mezelf na de douch goed in. Ik liep naar mn kast om te kijken wat ik aan zou doen. Ik hoopte dat Samia die vieze lesbie niet wakker werd want ik stond alleen in mn lingerie. Ik pakte mn donkerblauwe skinney jeans met scheuren en een zwart Kenzo t-shirt. Verder stylde ik mn haar en deed het in een hoog staartje en pakte mn zwarte Gucci pet. Ik poetste mn tanden en liep naar beneden en maakte een uitgebreid ontbijt voor die twee dieren. Ne3ne3 thee, tazemit, msemen, gringo en 6 tosti's. Ik legde alles neer op de eettafel en liep naar boven on Samia wakker te maken.
Nadat ik Samia wakker maakte, maakte ik ook Benjamin wakker. Het zou nog even duren totdat ze beneden waren en besloot Ilias een bericht te sturen dat ik hem zo kon zien. Meteen kreeg ik een reactie van hem.Ilias - Je hebt me zojuist de gelukkigste man gemaakt die er maar bestaat.
Ilias - Zie ik je om 3 uur bij dat ene parkje dicht bij je huis ?
Lienntje - Gad je weet zelfs waar ik woon maar oke tot zo.Ik hoorde Samia en Benjamin naar beneden lopen althans Benjamin liep en Samia zat op zn rug.
"Aaahw wat een schatjes jullie" schreeuwde ik.
Ze keken me lachend aan en duwde me op de bank.
"Kom eten a vetzakken" riep Benjamin enthousiast~
We waren klaar met ontbijten en zag dat het al 1 uur was. "Saammm"
"Jaaaa"
"3 uur heb ik met hem afgesproken"
"Ja isgoed zeg even dat je chocola gaat kopen tegen Benjamin en ik hou hem wel bezig"
"Ja isgoed"Samia liep de keuken uit en kwam terug met een box, we zette muziek op en gingen dansend afwassen.
~"IK GA CHOCOLA HALEN, ZO THUIS" schreeuwde ik
Ik hoorde Benjamin naar me toe lopen.
"Heb je geld nodig"
"Nee heb nog wat van die 100 euro die je me gaf"
"Saff weet je zeker ?"
"Jaaa schatje" en gaf hem een kus op zn wang.Ik deed mn witte Adidas Superstars aan, deed mn pet goed op en liep de deur uit. Ik zette : zulke dingen doen we op van I am Aisha en liep naar het parkje. Ik schrok toen ik getoeter hoorde en zag Ilias zitten in een auto. Hij lachte me uit.
"Je moest je gezicht zien" zei die lachend
"Vind het niet grappig" zei ik quasi boos
"Sorry prinsesje, stap je trouwens nog in of wat?"
"Sorry ik stap niet in bij vreemde"
"Wil je hier gezien worden dan"
"Pff oke"
Twijfelend stapte ik in de auto en we reden weg. Ik voelde dat ie de hele tijd naar me keek. Zn kaaklijn was zo mooi. Ik voelde dat ie zijn hand op de mijne zette, ik keek hem verlegen aan en speelde wat met mn vingers.Hij stopte voor een mooi parkje met allemaal rozen eromheen.
"Mooi eh"
"Jaaaaa" riep ik enthousiast
Hij stapte uit en ik ook.
"Jammer man ik wou de deur open doen voor je" zei die met een pruillip
"Hahaha sukkel"
We liepen het park in en hij pakte mn hand vast. Hij stopte bij een ijs wagen en hij kocht een groot ijsje.
"Gierigerd" zei ik teleurgesteld
"Denk je dat dit grootte ijsje alleen voor mij is, is voor ons samen joh sukkel"
Ik keek verlegen naar de grond en voelde mezelf weer rood worden. Hij hield mn kin vast en keek me in mn ogen aan.
"Je bent zo mooi"
Onze lippen waren enkele centimeters van elkaar verwijdert, ik zag dat ie naar mn lippen keek. Snel keek ik naar de grond, ik wou hem niet nu al zoenen.We gingen op een bankje zitten en we kwamen allemaal dingen van elkaar te weten. Ik nam een schep van dat ijsje en het zat over mn hele lippen.
"Wacht je hebt hier wat" en hij kwam dichterbij. Ik voelde hoe hij met zn duim iets van mn lippen afhield. Ik voelde weer dat gevoel in mn onderbuik. Hij keek me diep in mn ogen aan terwijl die op zn lip beet. Wat zag dat er sexy uit. Focus Lineya niks doen waar je spijt van gaat krijgen dacht ik. Ik keek weg en speelde nerveus met mn vingers. Ik pakte mn telefoon en maakte wat fotos van mezelf en stuurde die naar mn vader.Pappie - Ma sha Allah mijn mooie dochter.
Lineya - Pappie ik mis jou en mama.
Pappie - Ik mis jou ook prinsesje, Benjamin die eghjoer niet. We zijn er morgen ochtend weer.Ik sloot mn telefoon af en zag Ilias naar me kijken.
"Wat is er"
"Niks je bent gewoon zo mooi"
"Slijmerd"
"Nee wollah echt, ik voel me anders als ik met je ben"
"Jaajaa kom ik moet naar huis"
We stonden op en liepen richting zn auto.
~"Moet ik je niet thuis afzetten"
"Nee nee zet me maar bij de Appie af"
"Saff, in sha Allah zie ik je snel" en hij knuffelde me.Ik liep de appie in en kocht een stuk of 10 milka daim repen en wat redbulls.
Ik betaalde en liep terug naar huis.Ik maakte de deur open en zag Samia zoenen met Benjamin.
"Kuch kuch"
Ze gingen van elkaar af en keken me met een rood hoofd aan.
"Dat duurde lang"
"Ja sorry Benjamin was nog met een vriendin even gaan zitten ergens"
"Ik vond niet erg dat je zo lang weg was" zei Samia met een rood hoofd
Ik lachte ze uit en pakte de daim repen en legde ze op tafel.
"Iemand Redbull" vroeg ik
"Ja liggen paar in de koelkast pak die ja"
Ik liep naar de koelkast en gaf Benjamin en Samia een blikje.Ik rende naar boven en trok mn geel met groene huisjurk aan. Ik liep weer terug naar de keuken en begon te koken. Ik hoorde Samia aanlopen en ze hielp me. Benjamin was even wat "zaken" aan het afhandelen en zou zo terug komen. We hadden muziek op en danste totdat Samia de muziek uit deed.
"Omygard, hoe was het met hem"
Ik had haar alles verteld en ze keek me lief aan.
"Niet zo kijken mogool"
"Sorry ik vind het gewoon zo lief"
"Hoe was het met Benjamin"
"Super" zei ze helemaal blij
We lachte elkaar uit en legde het eten op de tafel."IK BEN THUISS"
"KOM HANDEN WASSEN EN ETEN" schreeuwde ik.~
Na het eten en afwassen moest Samia al weer weg.
"Schat ik zie je morgen op school" en gaf Samia een knuffel.
"Doeg liefjessss van me" schreeuwde ze
Ik deed de deur dicht en zat samen met Benjamin op de bank.
"Eerlijk eh je bent wel echt verliefd op Samia of niet"
"Jawel man"
"Waarom ga je der hand niet vragen"
"Binnenkort"
Ik keek hem blij aan en knuffelde hem.
"Als ma en pa terug zijn ga ik het erover hebben met hun, en dan volgende maand hand vragen"
"JOEJOEJOEJOEJOEEE"
"Gaan we even filmpje kijken fzo"
"Ja isgoedd schatje"We keken Blood Diamond en ik merkte dat ik bijna in slaap viel, ik leunde met mn hoofd tegen zn schouder en voelde hoe die zijn arm over me heen deed. In deze positie viel ik heerlijk in slaap.
JE LEEST
Onbeschrijfelijke liefde
RomanceLineya (17 jaar) heeft een moeilijk zwaar leven. Ze denkt nooit de liefde van der leven ooit te ontmoeten, totdat Ilias (20 jaar) in haar leven komt. Ze maken zowel goeie als slechte dingen samen mee. Veel mensen zijn jaloers op Lineya omdat ze same...