Perspectief Lineya
Ik werd wakker doordat ik allemaal gerommel hoorde.
Ik keek naar de klok en zag dat het al 11 uur was.
Shitttt Jaouad's ouders komen vandaag.
Snel nam ik een douch. Onder de douch kan ik altijd helder nadenken over wat er allemaal is gebeurt.
Ilias ging met Karima, en ik werd uitgehuwelijkt aan Jaouad. Voor dat alles met Ilias had ik een perfect zorgeloos leven, en nu weet ik amper voor wie ik moet kiezen en of ik wel met Ilias moet praten.
Ik schudde de gedachtes van me af en liep de douche uit.
Ik pakte het eerste dat ik zag om aan te doen. Ik deed m'n zwarte pantalon aan met een donkerblauwe blouse.
Veder deed ik m'n haar in een donut knot en maakte ik me lichtjes op.
Ik liep snel de keuken in en trof een kokende Jaouad. Eventjes beet ik op m'n lip.
Z'n bovenlichaam was naakt en verder had hij een trainingsbroek aan en daaronder op een schort.
'Goeiemorgen Jaouad schatje'
'We gaan zo weg'
'Huh waar naar toe'
'Boodschappen doen en wat jurken, pakken'
'Waarom, we gaan nog lang niet trouwen'
'Bruiloft deze week'
Ons gesprek verliep best droog.
Ik ruimde de rommel op die Jaouad had gemaakt en ging zitten op de bank.
Ik pakte m'n telefoon en zag allemaal berichten van Ilias.
- Lineya, we moeten praten
- Als je kan en tijd hebt bel me dan aub.
- Nog steeds hou ik van jeDe tranen kwamen bijna naar beneden totdat ik een bericht zag van Samia.
{GUUURLLL, ik ben straks bij jou}
{Ik weet dat je het moeilijk hebt maar pleazzz dont cry. Je Dior mascara is daar veels te duur voor en je 35 euro Mac foundation ook}
Ik keek naar m'n scherm en lachte.
'Waarom huil en lach je te gelijker tijd' hoorde ik Jaouad bezorgt zeggen.
'Niks niks'
Hij kwam naast me zitten wat me een raar gevoel bezorgde.
Hij pakte m'n had vast.
'Vertel op Lineya, wat zit je dwars'
Ik twijfelde of ik het wel of niet moest zeggen.
Ga der voor Lineya dacht ik.
'M-m'n ex'
'Niet die Ilias of wel'
'Jawel, wacht hoe weet je dit'
JE LEEST
Onbeschrijfelijke liefde
RomanceLineya (17 jaar) heeft een moeilijk zwaar leven. Ze denkt nooit de liefde van der leven ooit te ontmoeten, totdat Ilias (20 jaar) in haar leven komt. Ze maken zowel goeie als slechte dingen samen mee. Veel mensen zijn jaloers op Lineya omdat ze same...