Aangekomen bij de Appie parkeerde ik mn Vespa en liep gelijk naar de Tony's Chocolonely afdeling. Ik pakte een stuk of 3 repen Karamel Zeezout, ik kocht dit altijd als ik geld kreeg want het was niet zo goedkoop voor chocola. Hmm zal ik ook iets meenemen voor Benjamin dacht ik. Ik pakte een pak Redbull en een paar chips zakken.
Ik had afgerekend en liep richting mn Vespa.
"Hee schoonheid"hoorde ik achter me. Ik draaide me om en zag Karim, Karim is echt een viezerik. Hij valt me al zo lang lastig en weet niet van ophouden. Ik liep door en negeerde hem totdat ie mn pols beetpakte.
"DONDER OP"
"Nee Lineya, jij gaat met me mee"
Ik voelde hoe die aan me trok en liet de zak vol eten vallen.
"GA WEGGG"
Ik zag hoe Karim een harde stomp tegen zn kaak kreeg en bij zn kraag gepakt werd.
"Val haar nog een keer lastig en je bent eraan vriend" schreeuwde Ilias tegen Karim, ik zag dat Karim met trillende handen wegrende.
"I-Ilias"
"Wow shit hey hoe weet je mn naam"
"Je stelde jezelf voor vanmiddag" en ik rolde met mn ogen.
Ik zag hem lachen en zn kuiltjes kwamen tevoorschijn. Ik keek hem net iets te lang aan.
"Ik weet ik ben mooi"
Ik voelde mezelf rood kleuren en keek naar de grond.
"I-Ik moet naar huis"
"Moet ik je brengen fzo"
"N-Nee hoeft niet"
"Saff ik zie je in sha Allah wel weer" en gaf me een knipoog.
Omygoshh dacht ik in mezelf, hij is zo mooi en zijn lach. Focus Lineya focus zei ik net iets te hard. Ik zag hoe Ilias omkeek en naar me lachte. Shit heb ik dit weer. Ik liep naar mn scooter en reed terug naar huis.~
"Salam oualaikom" schreeuwde ik hard
Het was stil dus er was niemand thuis. Ik deed mn schoenen uit en rende naar mn kamer. Ik pakte mn laptop en liep weer naar beneden. Ik legde het "eten" nouja snoep neer op de tafel en sloot mn laptop aan met de tv, ik zette de walking dead op en maakte een foto voor snapchat en zette "Netflix nd Chill" erbij.Ik had 3 afleveringen gekeken en hoorde sleutels in de deur gaan.
"Salamou3alaykom" hoorde ik de zware stem van Benjamin zeggen. Ik rende naar de gang en vloog hem zowat om zn nek.
"Huh waar zijn papa en mama"
"Ze zijn met Geri Zakaria naar België"
"Voor hoelang"
"Heel het weekend" zei Benjamin blij.
"Tfoe nu moet ik het alleen met jou doen"
Hij keek me scheef aan. "Uuh pardon wat zei je"
"Dat ik het alleen met jou moet doen"
"Nee nee 1 woordje daarvoor"
"Tfoe" zei ik lachend
Hij pakte me vast en kietelde me.
"STOPPP AUW BENJAMIN"
Hij wist dat ik er niet tegen kon als iemand me kietelde.
"Zeg sorry"
"SORRYY AHAHA SORRY STOP"
Hij liet me eindelijk los.
"Zal ik Samia bellen" zei ik buiten adem. Ik zag dat ie rood werd, Benjamin vind Samia leuk en Samia hem. Ik was zo blij toen Samia me dat vertelde.
"Uhh mag mag"
"Oke a tomaat"
Snel rende in naar mn kamer voordat ie me weer zou kietelen.~
Na een paar keer over gaan nam ze op.
"Liennnnn"
"Sammmiii kom je naar me toe nu"
"Waaromm het is laat, misschien vinden je ouders het niet goed"
"Ben alleen thuis met Benjamin"
"Hmm in weet niet"
"Ik heb chocola en snoep"
"Oke ik ben er over 10 minuten"
Ik lachte hard en hing op. Samia was een mooie meid en echt een prachtig figuur. Als we bij elkaar sliepen namen we nooit kleding mee, we deelde letterlijk alles. We hadden allebei maatje s/m en maat 39 voor schoenen. We waren serieus twee handen op 1 buik, we deelde zelfs onze tandenborstels. Ik rende naar Benjamin."Jou schatje komt er over 5 minuten aan"
"Zeg wollah je meent deze"
"Jaa wollah"
"Vetzak kijk hoe ik eruit zie"
"Je bent mooi schatje" zei ik lachend
Hij schudde zn hoofd.
"Je bent walgelijk man"
Ik lachte het uit en liep naar de keuken, ik pakte 5 pizza's en stopte die in de oven. Ik hoorde de bel en beveelde Benjamin open te doen."Habbiiibiiii" riep ik en rende naar Samia toe
"Lekkerdinnggg, ik heb je gemist"
Benjamin keek ons raar aan, "Kifesh gisteren zagen jullie elkaar nog"
We keken hem lachend aan en trok Samia mee de keuken in.
"Ik moet je veel vertellen"
"Zegg yallah"
"Mag ik jullie geheimpjes niet weten" schreeuwde Benjamin
"Ik zeg alles zo wel als we gaan slapen"
Ik pakte de pizza's uit de oven en droeg ze met Samia naar de eethoek.
"BENJAMIN VETZAK ETEN" riep ik.
Benjamin ging naast Samia zitten en zag hoe ze elkaar aankeken.
"Kuch kuch tortelduifjes"
Ik zag dat Samia rood werd.
"Vetzak"
"Ewa laat mij ik blijf toch voor altijd alleen" zei ik terwijl ik een grootte hap nam van mn pizza
"Loser ahahahha" zei Samia lachend~
Nadat we hadden gegeten deden we met z'n 3e de afwas en gaf ik Samia en Benjamin wat tijd samen. Ik zat maar wat door Facebook te scrollen totdat ik een vriendschap verzoek kreeg van ene Ilias El Ouafi , toen ik de naam las kreeg ik een gek gevoel in mn onderbuik. Ik opende z'n profiel en zag een hele leuke foto van Ilias in pak waar die breed op lachte. Ik ging de foto opslaan en wees zn verzoek af. Waarom ik dat deed wist ik niet.Ilias - Tegza waarom wijs je me af.
Ik schrok ervan en lachte in mezelf.
Lienntje - Gewoon waarom zou ik je wel accepteren dan.
Ilias - Omdat ik wel zag hoe je me aankeek.
Lienntje - Ha-Ha kapot grappig
Ilias - focus, accepteer me nou maar.Ik lachte en voelde weer dat rare gevoel in mn onderbuik, ben ik nou zo snel al verliefd. Nee dat mag en kan niet.
Ik zag dat ik weer een verzoek van hem kreeg en accepteerde hem maar.Ilias - Dankjewel mooiste Lientje
Lienntje - Slijmerd
Ilias - Echt je bent perfect
Ik bloosde bij het lezen van zn bericht"LINEYAAA" hoorde ik Samia schreeuwen
Lienntje - Ik ga, spreek je wel weer
Ilias - In sha Allah tot zoIk rende naar beneden en zag Samia op Benjamin op Samia's schoot.
"3odobillah"
"Shit" hoorde ik Benjamin zeggen
Samia ging snel van zn schoot af en keek me met een rood hoofd aan.
"Gaan we filmpje kijken nigh vetzakken" zei Benjamin
Ik en Samia stemde er in mee.
Benjamin zette de film Venom op . Na lang te hebben ruzie gemaakt dat we hem niet wouden zien, keken we hem toch.~
"Samia, ik ben echt uitgeput, ik ga slapen"
"Kifesh we zijn amper op de helft"
"Ga maar vetzak" zei Benjamin
"Ja ik laat jullie schatjes wel alleen" en ik bewoog met mn wenkbrauwen op en neer. Ik hoorde ze achter me nog wat lachen en ik liep naar mn bed.
Ik ging nog even op Insta, Snap en beantwoorde wat appjes. Ik had 3 berichten bij Facebook Messenger, ik opende het en zag berichten van Ilias.
~
- Zou ik je morgen kunnen zien?
- Slaap je al ?
- Mogen de Engelen over je waken x
~
Ik voelde een gek gevoel in mn onderbuik.Lienntje - Nee in slaap niet, lief van je.
Ilias - Zou ik je morgen kunnen zien ?
Lienntje - Nee
Ilias - Lineya echt ik speel niet met je, ik wil je met heel mn hart. Gewoon iets ergens drinken of even ergens zitten.
Lienntje - Weet niet misschien, stuur je morgen wel een berichtje.Ik wou gaan slapen totdat Karima me belde. Pff ik had zo geen zin in der.
"Lineya" hoorde ik snikkend
"Hallo Karima ja, wat is er"
"Ilias doet heel raar tegen me, hij stuurt me geen appjes, hij belt me niet meer niks"
"Awh schatje, praat erover met hem"
"Sorry dat ik je hiermee lastig val"
"Geef niet schat"
En ze hing op. Pff ik vond het zo erg voor der meskina"
Ik wisselde mn PSG trainingspak in voor mn SpongeBob pyjama poetste mn tanden en ging in mn bed liggen. Ik hoorde Samia lachen beneden. Ik vond ze echt schattig samen. Ik sloot mn ogen en dacht aan Ilias, met hem in mn gedachte viel ik in slaap.
JE LEEST
Onbeschrijfelijke liefde
RomanceLineya (17 jaar) heeft een moeilijk zwaar leven. Ze denkt nooit de liefde van der leven ooit te ontmoeten, totdat Ilias (20 jaar) in haar leven komt. Ze maken zowel goeie als slechte dingen samen mee. Veel mensen zijn jaloers op Lineya omdat ze same...