Naamloos deel 6

3K 172 5
                                    

Ik pakte de doos en opende hem, ik zag allemaal bankpasjes, wat bonnen en een brief achtig. Vol met zenuwen opende ik de brief.

Hey Lien,
Wollah meh ik weet hoe oud je nu bent zowiezo shen 16/17 want op die leeftijd moesten mama en papa je deze brief geven mohiem er liggen hier een paar bankpasjes waar geld op zit die ik voor je heb gespaard op je 19e verjaardag krijg je toegang voor die pasjes dus dan gelijk alles eraf halen en goed bewaren en onder al die bonnen ligt een zakje in die zakje ligt een ketting en wat armbandjes voor later mohiem huil niet om mij ik heb dit allemaal voor jou gedaan ik hou van je prinsesje

Kus je bradda H

Na lang te hebben gepuzzeld hoe ik deze brief moest lezen kwam ik eruit.

Er verscheen een lach op mn gezicht, natuurlijk deed het me pijn dat ie overleden was, maar het leek net alsof hij echt tegen me praatte en ik zn aanwezigheid voelde.

Ik zocht naar het zakje dat ie bedoelde en pakte alles wat ik nodig had eruit.

Mn ouders hadden dit gewoon voor me verzwegen.

Ik liep naar beneden en zag mn moeder en vader op de bank zitten. Ik liet de brief zien die Houdaifa voor me had achtergelaten zien.

"Jullie hebben het voor me verzwegen" zei ik gebroken

"Ja hebben we verzwegen omdat jij het zelf moest vinden op de leeftijd dat Allah swt het wou" zei mn vader

"W-wat bedoel je"

"Lieve schat, die doos staat er nu ruim 3 jaar, je liep een jaar lang die kamer in en uit en heb je die doos gezien"

"N-nee"

"Nu heb je de doos zelf gevonden, Allah swt heeft gewild dat je die doos nu zag" zei mn moeder

"Sorry" snikte ik

Ik rende naar mn ouders toe en knuffelde hun goed terwijl mn tranen naar beneden stroomde.

"Ik mis hem gewoon zo erg"

Ik voelde hoe mn moeder me over mn hoofd aaide, het voelde net alsof ik 7 was en ik nog op mn moeders schoot sliep.

Na een tijdje zo te hebben gezeten liep ik naar boven, ik pakte mn telefoon en zag 6 gemiste oproepen van Ilias en 9 appjes.

- Ik bedoelde het niet zo.
- Sorry echt
- Ik weet niet wat er met je is en dat haat ik
- Neem aub op
- Lineya waar ben je
- Wollah ik kom gewoon langs als je niet antwoord
- Lineya
- WAAR BEN JE !
- Wollah klaar ik kom eraan.

Shit komt ie er serieus aan, of bluft ie maar wat.

Het boeit me niet, hij haalt mn kamer amper. Mn vader zal hem afmaken dus ik hoef me nergens druk om te maken.

Ik reageerde op nog wat appjes en keek wat door insta maar zag niks boeiend.

Ik liep naar de douche poetste mn tanden en nam een korte douche. Ik pakte een bh en onderbroek die totaal niet bij elkaar paste maar vond het wel grappig.

Ik deed mn joggingpak van Nike aan en ging in mn bed liggen. Ik voelde mn maag na een tijdje knorren en liep naar beneden om wat te eten.

"Jaa in sha Allah" hoorde ik uit het niets.

Ik liep de woonkamer in en zag Ilias met zo te zien zn ouders zitten.

"Ah daar ben je prinsesje" zei mn vader blij

"Wat is dit"

"Niks gewoon even praten met elkaar"

Ik keek mn vader met tranen in mn ogen aan en rende naar boven, mn hele dag was naar de klote alleen door deze rare jongen.

Ik wou mn kamer inlopen totdat ik tegen de muur werd geduwd.

"Ik zei toch dat ik zou komen" zei Ilias hees

Ik voelde dingen in mn buik tekeer gaan. Ik zag hoe die me diep aankeek en dichterbij met zn hoofd kwam.

Ik voelde zn zachte volle lippen op de mijne en hij zoende me vol passie en vol genot. Ik zoende langzaam mee en we werden langzaam als maar wilder. Ik beet zachtjes op zn lip, waardoor ik zn mannelijkheid tegen me aan voelde.

Hij tilde me op en zette zn grote handen op mn kont en tilde me mn kamer in, hij legde me rustig op bed en kwam op mn liggen.

"Stop vetzak in haal geen adem, en dit is niet goed"

"Wollah Lineya je maakt me gek"

"Ga ga heb je tegen duizend andere zeker ook gezegd"

"Die duizend andere ga ik niet mee trouwen"

Ik voelde wat door mn buik heen gaan en stond snel op.

"Ga naar beneden, wat zullen mn ouders wel niet denken dat we aan het doen zijn"

"Ewa saff ik zei dat ik even met je ging praten"

"Ga nou maar naar beneden"

Ilias gaf me een kus op mn voorhoofd en liep naar beneden.

Ik ging op bed liggen en dacht aan onze zoen partij.

Ik viel daardoor langzaam in slaap.

Onbeschrijfelijke liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu