*Wszystko będzie pisane w formie pamiętnika oprócz końcówki*
11.05.15
"Po promie Matthew zaprosił mnie na piknik, pogadaliśmy o nadchodzących wakacjach,gdzie pojadę.Od dłuższego czasu czuje coś więcej niż przyjaźń, ale boje się mu o tym powiedzieć."
25.05.15
"Matthew od dłuższego czasu przy mojej obecności dziwnie się zachowuje boje się,że nasza przyjaźń zakończy się."
12.06.15
"Od prawie miesiąca Matt do mnie się nie odzywal,próbowałam do niego dzwonić, ale włączała sie poczta głosowa martwiłam się o niego."15.06.15
"Wczoraj poszłam do Matt'a,ale nie zastałam go w domu.Za kilka dni zaczynają się wakacje i wiem,że bedą je do bani."
25.06.15
"Od 10 dni leżę w łożku i z niego nie wychodzę za bardzo za nim tęsknie."
12.07.15
Dwa dni temu dowiedziałam się, że mam depresje.Mama zapisała mnie na wizytę, a Matt nadal się nie odzywa."
20.07.15
"Dzisiaj miałam wizytę pani Matthews powiedziała, że mam pisać ten pamiętnik dalej.Po wizycie pojechałam razem z mamą na zakupy, kupiłam sobie kilka bluzek i dwie pary spodni."
30.07.15
"Dzisiaj Matthew próbował sie do mnie dodzwonić,ale ja nie odebrałam żadne jego połączenie."
Usłyszałam pukanie do drzwi myślałam,że to mama ale sie pomyliłam.
-Kate proszę cię muszę ci wszystko wytłumaczyć.-Mów
-Chciałbym powiedzieć, że próbowałem odizolować się od całego świata nic nie dodawałem na portalach po prostu myślałem czy moje życie ma sens.
-A ja chciałabym powiedzieć,że od kilku miesięcy sie w tobie zakochałam-zaczęłam płakać.
-Wlasnie o tym chciałbym porozmawiać.Ja rownież się w tobie zakochałem.
-To czemu sie nie odzywałes?
-Nie chciałem cię zranić.
Podbiegłam do niego i się do niego przytuliłam.
-Nie zostawiaj mnie samej proszę.
-Obiecuje,że bede z tobą na zawsze i mam jeszcze jedno pytanie- uklęknął przedemną i wiedziałam co chce zrobić- Kate wiem,że zawaliłem ale chciałbym cię zapytać czy wyjdziesz za mnie?
-Tak -rzuciłam sie na jego szyje i zaczęłam płakać
-Kocham cię Kate
-Ja ciebie też
*3 godziny pózniej*
Po wyjściu Matt'a dostałam od niego sms'a.
Matthew:Kocham Cię
Kate:Ja ciebie też
Chciałabym powiedzieć ze to koniec przygód Kate i Matt'a moze kiedyś wrócę do nich, ale po prostu nie mam pomysłu na druga cześć przykro mi ale drugiej części nie będzie i chciałabym powiedzieć.
Wesołych świąt życzę rownież tego co zapragneliście tego czego chcecie w życiu i wiele rożnych rzeczy oraz miłego sylwestra spędzonego z najbliższymi :)
Do zobaczenia po nowym roku z nowym opowiadaniem lub prędzej informuje ze będzie o Niall'u :)
CZYTASZ
Message - Matthew Espinosa ✔
FanfictionPoznają się przez sms'y. On jest sławny, ona zwyczajną dziewczyną. Zakochują się. Spotykają się. Czy to się skończy szczęśliwie? Dowiecie się czytając Message :)