BÖLÜM 2

11.1K 477 50
                                    

FOTOĞRAFTAKİ NATHİEL

Ertesi gün erken kalkmak zorundaydım. Yarın yeni okulumun ilk günü. Normalde heyecanlı olmam gerekirdi .Ama bende en ufak bi heyecan parçası bile yoktu.Saate baktım 6'ya geliyordu , çok bi zamanın yoktu.Yarın 6 da okulda olmalıyım 9 saat uyku bana yeter.Zaten sağlıklı olanı da o. 3 saatim vardı eve gitmek için ve kaç saattir açtım.Tam bu zamanlarda beslenmeliyim.

Yola koyuldum. Arabamı evin önüne park ettim ve ara sokaklarda yürümeye başladım. Oralarda yaşayanlar evsiz barksız insanlar, vatana millete hayırlı bir iş yapıyorum sonuçta.
Yine ara sokaklarda gezerken arkamdan bi ses geldi.

-"Heyy JULLİA"

Arkamı döndüğümde o kişinin Nathiel olduğunu fark ettim.Bunun burada ne işi var? Beni mi takip ediyor anlamadım ki.Bu olamazdı.Bu sırrımı kimse bilmemeliydi.

-Merhaba da sen ne arıyorsun burda?

-Bunu kimseye anlatmadım ama sana anlatabilirim tek bi şartla kimseye söylemezsen .

-Tamam söz veriyorum dedim ve işaret parmağımı orta parmağımın üstüne koyarak elimi kaldırdım .Oda yaptığım harekete gülümsedi ve anlatmaya başladı

-Ben geceleri daha doğrusu geceye yakın insan avlanıyorum.Ama sadece vatana millete hayrı dokunmyanların kanını emiyorum o kadar dedi ve gülmeye başladı.Ben bu konuşmanın üzerine bir yandan gülüyor bir yandan da Nathiel e şaşkın şaşkın bakıyordum.Nathiel bu bakışlarını fark etmiş olmalı ki bana neden şaşırdığımı sordu.

-Söylerim ama inanmazsın.

-Sen söyle ben inanırım sana.

-Emin misin?

-Eminim hadi söyle.

-bu anlattıkların var ya ...

-E nolmuş anlattıklarıma?

-Aynını bende yapıyorum hem de her gece.

-"Bak ilk ortak noktamızı bulmuş olduk" dedi ve bana gülümsemeye başladı. Bunun üzerine bende ona gülümsemeye başladım. Ve birden kahkaha atmaya başladık ama her ikimizde bunu neden yaptığımızı bilmiyorduk .Daha sonra ben söze atladım.

-Hadi yaa biraz kan içelim çok acıktım.Sabahtan beri bi şey yemedim.

-Hadi o zaman dedi ve ikimizde ara sokakda yürümeye başladık.İleride bir grup serseri fark ettim ve gördüklerimi Nathiel' e gösterdim. İkimizinde gözleri kırmızıya dönüşmüştü. Ama bunu belli etmemeye çalışıyorduk.Çünkü onlara sinsice yaklaşacaktık.Her ikimizde onların önünden geçiyorduk.Onlardan birisi bana laf attı.Tam beklediğimiz fırsat.Nathiel e baktım ve pislik bir gülüş attım.O da aynı gülüşü bana yaptı.Daha sonra gruba doğru baktık.Serseri tipler oldukları belliydi.Ben hemen lafa atıldım;

-Anladım bi daha söyle!

-Çok güzelsin fıstık.Takılmak ister misin?

-Peki sen dişlenmek ister misin? dedim ve Nathiel le birbirimize sinsi bir bakış atarak birden onlara saldırdık.Hepsini iyice sonuna kadar emdim, sonuçta israf olmamalı.

-Nathiel sence nasıldı? Bence baya iyiydi. Bu beni 2-3 gün idare eder

-Bence de. Bayadır bu kadar kan içmemiştim.Şişmanlıyacam valla dedi ve benim yüzümde hafif bir tebessüm belirdi.Nathiel benim kafamı kaldırarak dudağında kan kaldığını söyledi.Bende hemen dudağımı yaladım.Saate baktım.Olamaz 9 u geçmişti saat.

-Sanırım artık ayrılma vakti .

-Sanırım evet .Seni evine bırakmamı ister misin?

-Olur teşekkürler.

Melez Kraliçe (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin