ARKADAŞLAR BU İLK VAMPİR KİTABIM EĞER BİR YANLIŞIM OLURSA LÜTFEN YORUMA YAZIN. FOTOĞRAFTAKİ JULLİA.
Bu okula gitmeyi ilk başlarda hiç istemiyordum. Ama annem ve babam beni buna ikna ettiler.Sonradan sonraya bana da biraz cazip gelmeye başladı. Yeni arkadaşlar ,yeni bir çevre. Yani ne kadar kötü olabilir ki.Valizlerimi çoktan toparlamaya başlamıştım. Hazırlandıktan sonra evdeki yardımcımıza valizlerimi alması konusunda seslendim. Daha sonra annem ve babamın yanına indim.Kapının önünde beni uğurlamak için bekliyorlardı. Yanlarına giderek onlara sarıldım.
Babam:
- Arasıra seni ziyarete geleceğim prensesim
- " Babaaağ " diye tek kaşımı kaldırarak ona imalı bir bakış attım.Daha sonra gülerek sarıldık babamla.Annemle de vedalaştıktan sonra arabama bindim ve yola koyuldum.Yolda radyodan şarkı açarak bir yandan şarkı dinliyor bir yandada etrafa bakarak liseye doğru ilerlemeye başladım. Lisenin kapılarına geldiğimde büyük harflerle "Collsation Wampir Lisesi" yazısını hemen fark ettim.Okulun ormanlık alanda olması iyi bir durumdu.Hem insanların ve şehrin karmaşasından uzak hem de sessiz.Çünkü ben canım sıkıldıkça sesiz bir ortama ihtiyaç duyuyorum.Kendimi sakinleştirmem gerekli sonuçta bir tarafından kurt ama henüz dönüşmedim.Babamla arasıra bu konuyu konuşurduk.Ama melez olmanın iyi yönlerinden birisi ise dolunayda kurda dönüşürken sadece bir kere acı çekmem olacak.
Okula doğru yola devam ederken arabamı okulun park yerine park ettim.Arabadan inerek okula doğru yürümeye başladım bahçe kapısından girdiğinde herkes bana bakıyordu.Sanırım şuan herkes benim yeni geldiğini anlamıştı.Çünkü sadece benim üzerimde forma yoktu. Kızların formaları,üzerilerine sıfır kol kırmızı t-shirt altlarına siyah renkte bir şort. Erkekler ise, kızların ki gibi kırmızı sıfır kol t-shirt altlarında ise siyah pantolon.Okulun kapısından içeriye girdiğim anda hemen kendimi danışmaya attım. Kapıyı çalarak içeriye girdim.danışman hanım önce beni bir süzdü.Daha sonra yüzüne bir gülümseme takarak ;- Merhaba, sen yeni kız olmasın.Şu melez olan...
-" Evet " dedim ve yüzüme alaycı gülümsememi taktım.
-"Hoş geldin okulumuza.Babam okula geleceğine haber vermişti. Al bunlar formaların "diyerek dolaptan bir çift forma çıkardı. Ancak benim formalarım tam tersiydi diğer öğrencilere göre.
- Neden benim formalarım değişik
- Çünkü sen bir melezsin canım dedi.
İşte buna sinir oldum.Tamam ben bir melezim ama bu kadarı da fazla olmuştu. Formalarımı danışman kadının elinden alıp odadan çıktım.O sırada arkamdan bağırdı:
- Yarın gelince müdürün odasına uğramayı unutma....
Odadan çıkar çıkmaz herkes bana bakmaya başladı.Herşeyine sinir olmuştum bu okulun. İlk günden hemde... birden arkamdan bir ses geldi .Ama ben aldırış etmedim.
-Olum kıza bak la .... Arabama doğru hemen uzaklaştım oradan.Yere bakarak yürüyordum. Ahhh!!!! Önüme bakmassam böyle olur. Birisiyle çarpışmıştım.Sarı saçlarımı arkama atarak kafamı kaldırdım. Öff bide çarptığım kişi erkekti.İşte en kötüsü . Şimdi bana bağırıp çağıracaktı.Ama umduğum gibi olmadı ;
-İyi misin? Bir yerin acıdımı?
- Hayır teşekkürler
- Birşey değil .Adım Nathiel tanıştığımıza memnun oldum
- Bende Jullia
- Bu okulda yenisin galiba seni hiç görmedim
- Evet bugün kayıt oldum ama benim şimdi gitmem gerek yarın yine görüşürüz istersen dedim oradan uzaklaşmaya başladım. Arabama geldiğinde içine girip biraz düşünmeye başladım .İlk günden böyle ise işimiz zor olacak
ARKADAŞLAR BU İLK BÖLÜM OLDUĞU İÇİN BİRAZ KISA OLMUŞ OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kraliçe (ASKIDA)
VampireHerkesin hayatında değişiklikler olur .Bazıları yeni bir saç modeli yapar ,bazıları istediği kiloya ulaşır, bazıları hayallerini gerçekleştirir.Ya da daha büyük değişiklik geçirenler için başka bi şehir de yeni bir hayat kurmak .Benimki benzer bi...