Bunlar Castiel ve Dean dı. Koşarak yanımıza geldiler.
-Eee naptınız bakalım Nathielden duyduğum kadarıyla kız avına çıkmışınız.
-Evet eskiden Nathiel de bizle gelirdi ama sen geldiğinden beri pek gelmiyor dedi ve kolunu Dean e koydu. Hemen Nathiel döndüm yüzü kızarmıştı.Sonra benim ona baktığımı görünce Castiel ve Dean a iki tane indirdi.Bende bizi diyemedim çünkü bende utanmıştım.
***************************************************************************
Sonunda bugün okulun son günüydü.İki gün boyunca ne yapacaktım onu da bilmiyordum.Oturduğum yerin yakınlarında da kimseyi tanımıyordum.Neyse bende abur cuburlarımı alır kanepeme oturur mis gibi televizyon izlerim.Hemde yayıla yayıla .Ohhh planım hazırdı tabi ne kadar plandan sayılırsa.
Sınıfa geldiğimde neredeyse kimse yoktu.Buna inanamıyorum hayatımda ilk defa okula erken gelmiştim.Gerçi en erken gelen değildim ama yine de erken gelmiştim , bi 5 kişi falandık. Nathiel ve arkadaşlarının daha gelmediklerini düşünüyordum ki sıralarında çantalarını görünce geldiklerini fark ettim. Bende onları bulmak üzere çantamı bırakıp okulda gezmeye karar verdim. Aslında Nathielin numarasını almış olsaydım böyle olmazdı ama ne yapalım hem okulu daha iyi tanımış olurum.Zaten okulda gidebilecekleri yer çok fazla değildi,ya kantine gittiler ya bahçeye yada tuvalete ama tuvalet en son çare .
Yolda giderken neden hiç kız arkadaşımın olmadığını düşündüm.Burda kimseyi tanımıyordum.Buraya gelebilecek tek bir arkadaşım vardı o da Carla.Ama onu nasıl ikna edicem neyse o benim bestim sonuçta biraz kendimi acındırırsam buraya gelir hatta aynı evde kalırız.Ayy müthiş fikir.
Tabi ben bunları düşünürken çoktan kantine gelmiştim.Kantini şöyle bir süzdüm ama tam olarak göremiyordum.Bende melez yüzümü çırakıp uzağa doğru baktım Bu kantin ne kadar da büyüktü böyle ya .Ama burada da yoklardı.O zaman sırada bahçe var ama salına salına yürümek beni baymıştı.O yüzden vampir hızımı kullanmaya karar verdim.Çok dikkat çekmezdim herhalde .Sonuçta burası insan okulu değil bi vampir okulu.Hem bahçedeki herkes kullanıyor. Sadece bir yerlere çarpmamalıyım. Kendimden hiç emin değilim ama yapmadan da bilemem.
Son kararımı dikkate alarak vampir yüzümü ortaya çıkardım.Merdivenleri hızla çıktım .Çıkış kapısına yöneldim tam çıkıyordum ki birisine çarptım .İşte bunun olacağını biliyordum . Hemen ayağa kalktım ve yerdeki oğlanı kaldırdım.Ama bu Jackti .Ahh tanrım okuldaki bütün oğlanlara sırayla çarpacaktım sanırım.İlk gün Nathiel şimdi Jack sırada kim var?!
-Çok özür dilerim gerçekten bir yerin acıdımı ?
-Yo önemli değil olur böyle bende bişi yok da asıl sen iyi misin bir yerin acıdı mı?
-Yok sağol dedim tam gidecektim ki ;
-Nereye böyle aceleyle dedi ve gülümsedi
-Bahçeye hava almaya çıkıyodum neyse sonra görüşürüz dedim oradan uzaktaştım şimdi Nathiel ve arkadaşalarını bulmalıydım. Önce basketbol sahasına baktım yoklardı ,sonra futbol sahasına baktım oradada yoklardı . Bir ümit spor salonuna yöneldim . Tam o sırada bankta oturan 3 kişiye rastladım . Bunlar onlardı.Hemen yanlarına doğru koştum.
-Nasılsınız gençlik??dedim neşeli bir şekilde birden hepsi bana doğru baktı.
-İyi gibi sanıyoruz.
-neden gibi sanıyorsunuz?? dedim gülerek.Bu sözünün üzerine Nathiel konuşmaya başladı.
-Jullia hanım olayların farkında değil demek ki o zaman ben hatırlatayım dedi gülerek ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kraliçe (ASKIDA)
VampireHerkesin hayatında değişiklikler olur .Bazıları yeni bir saç modeli yapar ,bazıları istediği kiloya ulaşır, bazıları hayallerini gerçekleştirir.Ya da daha büyük değişiklik geçirenler için başka bi şehir de yeni bir hayat kurmak .Benimki benzer bi...