FOTOĞRAFTAKİ JACK ONUNLA İLGİLİ OLAN BÖLÜME KOYMAYİ UNUTMUŞUM ONDAN BU BÖLÜME KOYDUM
-bence şu an yapmamız gereken bir an önce Nathiel in evine gitmek olacak ancak ne olduğunu bu şekilde öğrenebiliriz kaybedecek vaktimiz yok çabuk olun Hadi.........
*************************************************************
Hemen benim arabama bindik ve Nathiel in evine doğru hızla gitmeye başladık. Çünkü kendine bir şey yapmasından ya da başına bir şey gelmesinden çok korkuyordum . Arabada kimse konuşmadı. Zaten ne konuşacaktık ki bu durumla ilgili şu an tek önemli olan şey Nathiel in iyi olmasıydı. Evine varmamız yaklaşık 5 dakikamızı aldı. Hemen arabadan indim Tabii ki benimle birlikte o hışımla Dean ve Castiel de indiler . Kapıya yaklaştım ve çalmaya başladım , açılmayınca ben de bu sefer zile basmayı denedim ancak hala kapıyı açan birisi olmadı . Kendine bir şey mi yapmıştı acaba ne de olsa öğrendikleri o kadar kolay şeyler değil. Şu an bir şey fark ettim arkadaşları da bu konuyu bilmiyor henüz. Neyse bunun Nathiel in iyi olduğunu öğrendikten sonra hallederiz.Kapının açılmadığını anlayan Dean kapıyı kırmak için geriledi ancak bunu nasıl yapacak ? Sonuçta demir bir kapı . Ama şöyle bir şey var ki insan olsa yapamaz derdim. Ancak o bir vampir bu her şeyi değiştirmez mi? Tabii ki değiştirir değişik değişik sorular dönüyor kafamda .Tam o sırada bir ses geldi baya gürültülü bir ses düşüncelerimden sıyrılıp kendime geldiğimde Dean in kapıyı kırdığını fark ettim bunu görmemle evin içine dalmam bir oldu. Alt katın bütün oralara bakmaya başladım hızla. Salon ,mutfak, banyo ,misafir odası... Bulamadım ve iyice telaşa kapılmaya başlamıştım ne yapmış olabilirdi ki kendine .Git gide korkum da katlanıyordu.
Dean ve Castiel benden önce davranıp yukarı katı aramaya başlamışlardı çoktan .Tam merdivenleri çıkmaya hazırlanırken Castiel in sesi duyuldu
-Burdaaaa çabuk gelin .
-Nolmuş Castiel o iyi mi ?
-Gel ve kendin bak
Banyo kapısının önüne geldiğim an gördüklerim karşısında şok olmuştum.Nathiel yanında bir iki kan torbasıyla yatıyordu.Neden bir vampir sadece iki kan torbası içtikten sonra banyo da uyumaya daha doğrusu sızmaya karar verirdi ki ? Bu işte bir gariplik olduğu kesin.
-Eee bu işte bir terslik var. Neden bir vampir,2 kan torbası içtikten sonra banyoda uyur. Ben bile en az 10 kan torbasıyla bu hale geliyorum kız halimle 2 kan torbası günlük ihtiyaç bu işte bu terslik var ,sizce?
-Bi an ölmüş filan sandım 2 kan torbasıyla bu hale gelmez şuan jeton düştü haklısın Jullia
Bir yandan Dean ı dinlerken diğer yandan Nathiel e doğru yaklaşmaya başladım.Nathiel e yaklaştıkça bozulmuş kan kokusu artıyordu . Sanırım biraz önce telaştan kokuyu algılayamamıştım. Koku beynime ulaştığı an korktuğum şeyin başıma gelmişti . Hemen Nathiel in yanına koştum . Hayır ya hayır bozulmuş kanları içmiş olmazdı. Bu çok kötü ....
Hemen yanına koştum . Bu ani hareketlilik Dean ve Castiel in aynı anda
-NOLDUUUU.. diye bağırmalarına sebep oldu
-Kokuyu almıyor musunuz ? Sanırım bozulmuş kan içmiş .
-Durduk yerde mi? Biraz saçma değil mi?
-Aklı bu ara çok karışıktı ama şimdi bunun sırası değil çünkü bunlar bozulmuş kan çabuk olun çok fazla vaktimiz olmayabilir onu hemen okulun yakınlarındaki Collsation Hastanesi ne götürmeliyiz
-Tamam hadi çabuk olalım . Castiel şu anahtarları al arabayı çalıştır. Ben Nathiel i alırım .
-eee ben napıcam o zaman ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kraliçe (ASKIDA)
VampireHerkesin hayatında değişiklikler olur .Bazıları yeni bir saç modeli yapar ,bazıları istediği kiloya ulaşır, bazıları hayallerini gerçekleştirir.Ya da daha büyük değişiklik geçirenler için başka bi şehir de yeni bir hayat kurmak .Benimki benzer bi...