FOTOĞRAFTAKİ DEAN.
Bu iki oğlan biraz değişiklerdi.Yani serseri gibi ama değil de.Arkamı dönünce bana 32 diş gülmeye başladılar. Bende gözlerimi devirerek önüme döndüm ve lavoboya doğru tekrar yürümeye başladım. O sırada oğlanlardan birisi tekrar laf attı
-Pek de inatçı dedi ve arkama geçti. Bu hareket benim iyice sinirime dokundu.Bu bardağı taşıran son damla olmuştu. Arkamı döndüm ve ona şöyle dedim;
-Sen benim kim olduğumu bilmiyorsun sanırım.Bence bilmek de istemezsin!!
-Hııımmm...Kimmişsin sen? (kahkaha atarak alaycı bir tavırla)
-Peki sen istedin dedim ve tam üstüne atlayacakken birisi beni arkamdan tuttu ve yere düştüm.Biraz canım acımıştı.Hemen başımı kaldırıp beni tutanın kim olduğuna baktım.Bu Nathiel 'di.
-Pardon biraz sert çektim bir yerin acıdımı??
-Hayır ama beni neden tuttun???
-ilk günden kavga mı edeceksin .Bence hiç iyi bir izlenim olmaz.Ayrıca ilk günden müdürün odasına mı gideceksin?
-Haklısın ama onların yaptıkları ...
-kimin?????
Duvara yaslanmış ikiliyi gösterdim Nathiel'e.O da bana imalı bir bakış atarak;-Seni tanıştırmayı unutmuşum.Bunlar en yakın arkadaşlarım : Dean ve Castiel
Ohaaaa!!Bu kadarı da fazla.Bu laf atan salaklar Nathiel 'ın kankaları mıydı yani.Başka bişi demiyorum .Zalimsin dünya...
-Demek bunlar senin en yakın arkadaşların. Hiç inandırıcı gelmiyor valla.
-Neden ki??
-Biraz önce bana laf atanlar bunlardı dedim ve ikisinde bize doğru gelmeye başladı ve lafa atıldılar.
-Oo Nathiel yeni manita mı .Bu lafın üzerine Nathiel biraz utandı ve kumral oğlana sert bi bakış attı.
-Bence artık sus Dean fazla konuştun.Jullia bu okula yeni geldi ve bi MELEZ
-upps o zaman kabalığımızın kusuruna bakma hep bu Castiel ın işleri dedi ve Castiel e hafifçe vurdu.
-Neyse önemli değil ama bi daha olmazsa daha iyi olur dedim homurdanarak. İnsan bi özür dilerim bi daha olmaz der dedim kısık bir sesle .Ama kimse beni duymadı.Ben daha lavoboya bile gidemeden zil çaldı ve derse girmek zorundaydık. Ancak lavoboya girmeliydim. Kim bilir saçım başım ne halde.
-siz sınıfa gidin ben birazdan gelicem dedim ve başlarını onaylar biçimde salladılar. Lavoboya giderken Nathiel ve Dean ın birbirlerine biraz benzerliklerini fark ettim.Ancak Castiel sarışındı.Biraz değişiklerdi hepsi.
Lavoboya gittim. Tam yüzümü yıkamak için eğildim ki birisi sırtıma dokundu.Arkamı döndüğümde sarışın ve yesil gözlere sahip bir kız vardı-Sanırım Nathiel ın etrafında gezen kız sensin.
-Nee??Anlamadım.
-Anlamana gerek yok zaten.Sadece şunu bil yeter.Nathiel den uzak dur.O benim dedi ve gitti.Bende arkasından bakakaldım.Yüzümü yıkayıp hemen sınıfa gittim. Yolda düşündüm ve sinirden iyice köpürdüm.Bu kız hangi cesaretle gelip bana bunları söyleyebiliyor.Ona mı kalmış benim kimle gezeceğim.Ama bunun bedelini ödeyecek.Kendisini zannediyorum bu.
Bunları düşünürken sınıf kapısının önüne geldiğimi fark ettim.Kapı deliğinden içeriye baktım öğretmen geldi mi diye neyseki henüz gelmemişti.Hemen sınıfa girdim.Birde ne göreyim.Bana tuvalette imalı imalı konuşan kız.Sürekli Nathiel i dikizliyor.Ona kim olduğumu gösterme vakti.Onun bir lafıyla ben Nathiel 'le arkadaşlığımı bozacak değilim. Onun inadına gittim ve Nathiel ın yanına oturdum.-eee neler yaptınız ben yokken?
-Bişi yapmadık öyle konuşuyorduk. Bende bu sırada sarışın kızı dikizliyordum.Ama hala ismini bilmiyordum.Yavaşça Nathiel ın kulağına eğilerek o kız kim diye sordum.O da bana isminin Emily olduğunu söyledi. Sonrada neden onun adını sorduğumu sordu.Bende "öyle önemli bişi yok sadece merak" dedim ve bu sözünün üzerine öğretmen içeri girdi . Tabi her zaman ki gibi ben yine uyumuşum derste.Tenefüs ziliyle beraber uyandım.Sanırım Nathiel de benim gibi uyuyakalmıştı.Onu da uyandırmaya çalışıyordum ki birisi beni tahtaya itti.Bu Emily di.Bu kızda fazla olmuştu artık.Uzun zamandır kimseden dayak yemiyordu sanırım.Ama ben bu işi seve seve yaparım.
ARKADAŞLAR VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN.SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melez Kraliçe (ASKIDA)
VampireHerkesin hayatında değişiklikler olur .Bazıları yeni bir saç modeli yapar ,bazıları istediği kiloya ulaşır, bazıları hayallerini gerçekleştirir.Ya da daha büyük değişiklik geçirenler için başka bi şehir de yeni bir hayat kurmak .Benimki benzer bi...