BÖLÜM 13

675 34 4
                                    

-Emily!!

-Noldu Emma?

- Acilen gelmen gerek . Çabuk ol lütfen !! Dedi ve sınıftan koşar adım çıktı koridorda. Emily de hemen arkasından çıktı. Çıkışından 2 saniye sonra Emily nin çığlık sesi

-AAAAOOOHHHHHHH!!!

*********************************************
Emily nin sesinden önce zaten arkasından ne olduğuna bakmaya gidiyorduk . Ancak sesi duyunca hızlandık. Kapıya geldiğimizde Emily nin cezasının ilk kısmımın kesildiğini anlamıştım . Kapıdan çıkar çıkmaz üzerine bir kova mine çiçeği atılmıştı. Şu an ise kıvranıp duruyordu yerde acıdan. Arkadaşlarıysa uzaktan bir köşeden onu izliyordu. O gün bana karşı Emily ile plan yapanlar bir taraflarını kurtarmak için onu ateşe atmışlar ve birde bir köşeden izliyorlardı. Emily nin ne derece umrunda olur ben orasını bilmem ama ben olsam mine çiçeğinden daha fazla canımı yakardı beni satmaları. Böylece onların gerçek arkadaş olmadıklarını da anlamış olduk.

    Emily kıvranmaya ve bağırmaya devam ederken olayın asıl suçluları daha doğrusu kara listeyi tutan arkadaşlar hocalar gelemeden olay mahalinden çoktan ayrılmışlardı. Zaten çığlık seslerinin bütün okulda duyulmaması da biraz imkansız. Ondan dolayı 1 - 2 dakika içinde revir görevlileri ve hocalar gelmiş hemen Emily yerden eldivenlerle kaldırmaya çalışıyorlardı. Anlaşılan Emily benim cezama pek ihtiyaç duymayacak....

     Emily olayıyla beraber benim Jackle konuşacaklarım da yalan oldu. Okul bitimine kaldı yine.

*************************************************
   Ders bitiminde ben Nathiel 'in yanındaydım. Ondan dolayı hemen Jack in yanına gidip beni aşağıda beklemesini söyledim. Sonra da gidip KANKACIĞIMI uyandırdım.

-Ne uyudun be uyuyan güzel kalk hadi iğnenin etkisi geçmiştir çoktan

-Sadece bana böyle anlatılmadı herhalde . Benim öpücüklü prensim yok mu ?

- Kurbağa getiriyim öpsün seni

- Aa olmuyor böyle , bekliyorum hala deyip yanağını uzattı. Şimdi biraz acıdım bende yoksa yani . Tam öpecekken yüzünü çevirdi . Dudağımdan öptü.

- Ne bunun markası , doğum günümde bir tane de bana al

- Alırım alırım hatta bi kozmetik seti düzelim sana ne dersin ? Hadi yürü uyuz, ben önden iniyorum bir işim var dedim gülümsemeye başladım. Jack okul kapısında beni bekliyordu.

- Kusura bakma biraz geç kaldım. Emily nin olayı yüzünden konuşamadık

-aynen bende biraz geciktim zaten . Ben şey diyecektim ,insanları bilirisin nerde beleş oraya yerleş mantığıyla yaşıyorlar. Bundan dolayı partiyi görüp girebilirler.  Davetlilerin hepsine kart dağıttım senin kartını vermeyi unutmuşum al bakalım.

- Aa teşekkürler, haklısın bende pek sıkıntı olmuyor insanlar bu zamana kadar onlarla yaşadığım için ama sonuçta bu okuk vampirlerle dolu. Mantıklı bir hareket .Neyse sonra görüşürüz

- sen bir şey söyleyecektin galiba ?

- Aa evet doğru tamamen aklımdan çıkmış. Ben herhangi bir spor yapıyor musun diye soracaktım fikir amaçlı bende bir spora başlıyım diyorum da . (Tabiki yalan sadece hediye almanın en kolay yolu bu )

-  yani özel bir spor yapmıyorum kaykay falan sürüyorum ama profesyonel değilim

-  neyse bi kaç kişiyle daha konuşayım bu konuyu bari ,görüşürüz o zamn pazar günü

- Görüşürüz

     Biz konuşmamızı bitirmeye yaklaşırken Nathiel de okul kapısından çıkmıştı bile. Bize doğru yürüyordu.

Melez Kraliçe (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin