BÖLÜM 5

7.9K 382 31
                                    

FOTOGRAFTAKİ JULLİA YI TEHDİT EDEN KIZ (EMİLY)

Jack ona ne espri ne de başka bir şey söylüyordu ancak bu aptaloş beyinli benim öyle sanmamı istiyordu.Ancak böle intikamlara çalışır zaten aklı başka bişi beklemiyodum zaten .Ama sen dur benim sana yapacağım en basit şaka bile bunun 10 katı olacak sen büyük belaya bulaştın küçük Emilycik...

★★★★★★★★★★★★★★

Emily 'e bakarak gülmeye başlamıştım çünkü yaptıkları saçma çok çocukcaydı.Neden güldüğümü anlamış olacak ki hemen yüzü düştü ve hemen yerine doğru salına salına yürümeye başladı. Bir yandan da bana sinsi gülüşler atmaya çalışıyordu .Bende ona alaycı bir şekilde gülerek önüme döndüm.

Önüme döndüğüm de şaşırdım çünkü Jack beni izliyordu.Ben önüme dönünce de bana göz kırparak önüne döndü. Bu beni şaşırtmıştı.Yani benimle daha konuşmamıştı bile ama ona rağmen bana göz kırpmıştı. Bende tabi bu cesaretle tenefüste onunla tanışacaktım.Bunu hem Emily' e nisbet olsun diye hem de çocuktan aldığın casaretle.Tenefüste izlesin beni nasıl insan gıcık edilirmiş.

Değişik bi durum ya .İnsan Emily i uzaktan görünce düşünüyor bu kız zeki ve sinsi bir kız sanırım diyor ama biraz tanıyınca bu mu zeki diyorsun 5 yaşındaki bi kız çocuğu bile bundan zeki ya.Ben açıkçası böyle düşündüğüme baya pişman oldum.

***************************************
Dersin başlaması gerekiyordu ama hâlen daha hoca gelmemişti.Bu da benim işime geliyor.Zaten derslerden pek bişi anlamıyorum.Ama bu okuldaki derslerden .İnsanların olduğu okula giderken böyle değildim.Okul birincisi olmuşluğum bile var yani.Zeki kızım sonuçta. Ama buradaki dersler ve eğitim sistemi farklıydı.Çok tuhaf dersler vardı.Misal şuan hoca gelirse "Lanetler" dersini işleyeceğiz ama hocanın gelmeye niyeti yok sanırım.Neyse olmasında zaten.

Ben böyle düşünürken birden Nathiel ,Castiel ve Dean aynı anda bağırdılar yanımda.O nasıl bir sesti.Kulak zarım kesin patladı bu sesten sonra.

-Teşekkürler artık kimseyi duymama gerek kalmadı çünkü kesin kulak zarım patladı.Bir daha yapın da bari yerinden kopsun kulağımda rahatlayın hepiniz.

-Nasıl istersen dedi Nathiel.Sonra Castiel ve Dean a işaret verdi.Tam bağıracaklardı ki hepsinin ağzına bir tane indirdim.Hepsi acı içinde gülmeye başladılar.Bende onlara bakarak gülmeye başladım.

Biz böyle salak salak şakalaşırken sonunda hoca sınıfa teşrif etmişti.Sonra herkesin yerine oturmasını ve duyuru yapacağını söyledi.Çok yaşlı bir hoca değildi. 30-35 yaşlarında uzun ve biraz yapılı bir hocaydı.Tabi ben okula herkesten 2 hafta sonra başlamıştım.Ben geldiğimde sınıf öğretmenleri daha belirlenmemişti.Ben buna şaşırmıştım.Yani bu okulu bizimkinden çok değişik hayal etmiştim.Ama benzer yönleride varmış demek ki.

-Evet arkadaşlar ! Ben sınıf öğretmeninizim . Zaten beni geçen senelerden biliyorsunuz. O yüzden hiç vakit kaybetmeyelim. Bazılarınızın yeni geldiğini fark ettim önce onları tanıyalım sonra bazılarınızın yerlerini değiştiricem.O zaman arkadaki güzel kız senden başlayalım dedi.Sanırım bu hocayı sevecektim.Çok sevecendi.

-Peki hocam.Adım Jullia . İnsanların okulundan geldim.Bazı arkadaşlarımız anlayamamıştı formamdan melez olduğumu ama ben söyliyim yine de melezim ve büyük ihtimalle hatta kesin okuldaki tek melezim dedim ve yerime oturdum.

Hocada bana teşekkür ederek beni yerime oturtdu.Sonra ön sırada oturan Jack 'i ayağa kaldırdı ve kendisini anlatmasını ve tanıtmasını istedi.

-Adım Jack .Bende başka bir şehirdeki vampir okulundan geldim.Taşındığımızdan dolayı buraya yazıldım.Buradaki vampirlerden farkım büyü yapabiliyorum.Yani melezlerin farklı bir klanındanım dedi ve yerine oturdu. Hoca ona da teşekkür etti ve sözüne başladı.

Melez Kraliçe (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin