Trimis de @EllyCherry17
Eu aveam vreo 8-9 ani cand am descoperit ca plasticul arde "frumos".Intr-o zi ,mama m-a luat cu ea la biserica si normal ca mi-a dat o lumanare,iar cand ne-am pus in genunchi mama nu era atenta la mine si in dreapta mea ,pe scaun,statea o baba cu o plasa mare de plastic.Am apropiat lumanarea de plasa si plasa de topea.Asta am facut o ora pana am facut ditamai gaura in plasa.Nu m-a vazut nimeniLa final mama m-a laudat ca pentru prima data nu am intrebat-o cand plecam acasa(daca ai stii tu mama ce faceam eu...imi dadeai cu lumanrea in cap)Daca ma gandesc acum la chestia asta realizez ca puteam sa dau foc la plasa aia imensa si la fusta babeiAlta chestie pe care o faceam cand ma plictiseam cu buni sau mama la biserica(adica mereu) era sa trec repede cu degetul prin flacara lumanarii.Ma certa buni intodeauna.Acum nu se mai intampla chestii din asta pt ca nu ma mai obliga mama sa ma duc la popa la biserica(poate acum de plictiseală ii dadeam foc hainei preotului doar asa sa vad cum arde o roba)
Trimis de XxEvill_QueenxX
Eram odată la Billa, și atunci aveam vreo 11-12 ani. Eram cu mama si cu tata. Tata se uita la crema de lustruit pantofi, în timp ce mama se uita la altceva. Și tot pa cel raion aveau lubri*****e ( sper ca v-ati dat seama). Și eu ne știind ce sunt alea, am luat unul în mana, îmi aduc aminte ca era roșu, și îl arat mamei.
Le eu: Mami, uite ce PARFUM am găsit.Le mama: Lasă-l jos acum!!Ala nu este parfum!
Și de atunci când mă gândesc la asta mă apuca râsul.
Trimis de @Carina_cari
Cand eram mica, maica-mea ma tot batea la cap sa nu ating fierul de calcat cand este in priza, etc. Asta imi repeta zilnic, iar odata m-am gandit sa vad daca frige. Ma apropi, asa, usurel de el, si palma mea a atins fierul (in timp ce era in priza)... Am atins si am inceput sa tip ca nebuna ca mi-a luat foc mana, si sa cheme cineva pompierii
Trimis de @Pandulici
Era cam pe la cateva saptamani dupa inceputul scolii.Eu merg cu microbuzu pâ'n la scoala. Na coboram din microbuz io si coleji mei. Si c.m.b.p.d.l.g
(Cea mai buna prietena de la gradinita ) mergea. Si fuge unu de a 8- a bucuros sarind si nustiu cum da in ea umar in umar si o darama. Saraca.. Ea era si mai emotiva...si o inșeput sa plângă .
Moment2: .
Stateam si asteptam microbuzu cu 3 prietene si stateam la usa fostei scoli... Si stateam eu ca proasta si am crezut ca e peretele si m-am lasat pe spate. Daam cazut da' noroc că aveam dita'mai ghiozdanul ca de nu acolo era si pietris si ....spargeam creieru *-*
Moment 3:
Stateam pe calculator si mo amortit picioru ....si fix atunci suna telefonu lu bunica'mea .Da TELEFONUL . Si ma ridic cu chiu cu vai si il duc... Mergeam mai rau ca si un zombi.
Imaginativa un Moș-zombi -fara-un-picior. Aratam mai rau *-*Daca mi-ati trimis intamplari si nu le-am postat, va rog sa mi le retrimiteti pe privat. De acum inainte va rog sa imi lăsați întâmplările pe privat pentru ca majoritatea comentariilor nu imi apar la notificări.
CITEȘTI
Random Teenager
RandomSe spune ca jumătate din gândurile care îți trec prin minte în acest moment sunt versuri și cuvinte nespuse, restul este o voce care striga... apasă "citește"!