Trimis de @RaduSoceanu
O zi normala de chiul , ies din casa cu cel mai bun prieten al meu si mergem la fumat (cel mai bun loc era la trei strazi departare sau sa treci printr-un bloc) a venit un om cu o moto-filentanta si ne-a deschis usa, trecem rapid dupa el pana la usa din spate si zice "Futu-va grijania mamii voastre voi vreti, ca sa treceti ia veniti incoace" , deschidem usa si incepem sa fugim , sfarsit!
Trimis de @AnonimaF69
Era acum 4 ani, si era ziua mea.
Mama s-a gandit sa ma ducă la o cofetarie pe care si acum o ador. (Parca as scrie o carte, sme)
Si cand ajungem noi la cofetarie..(e genul ala de cofearie cu terasa, unde is geamuri d'alea de sticlă ) ..ce fac eu? O iau la fuga si BOOM. M-am lipit de geam ca o musca de tigaie!Trimis de @DianaStyes
Okay deci aveam vreo 5-6 ani si tata avea o virtina imensă cu muuuulte casete ca na,era lautar vestit"Nea Hamsie"pt preteni ca era inalt si slabanog LOL si le studiez eu asa cand eram singura si vad una mai colorată pe ultimul raft de sus rau si încep sa escaladez dulapu'(stiti ca rafturile sunt sprijinite de niste suruburi si daca tragi se desfac-ei bine eu nu stiam)si pun un picior,inca unu,si cu picioarele pe primu' raft si mâinile pe ultimu' ma holbez ca o suricata cu mainile lipite de raft la nivelul barbiei.si raftul se duce incetisor la vale cu mine cu tot si cu vreo 50 de casete. Cand vine bunica-mea ma gaseste spanzurata de firele casetelor învelita cu raftul.....tata a făcut spume da' bn ca era ok casetofonul!:):):)
Eu povestește:
Era o ora normal si putin mai nenormala de matematica ( sa zicem). Vorbeam despre numere schizofrenie si exhibiționisme numerice fantastice si nemaivazute ale marilor cercetători si oameni din aia importanți care acum sunt morți si practic viata lor este total neimportanta pentru noi... Asa, se ridica colegul x, usor, pentru a vedea la tabla. Pana aici, nimic ieșit din comun. Se aseaza.... si se rupe scaunul. Ei bine, comentariul dirigintelui văzând cele întâmplate, a fost: "Deșteptii cedează!"
CITEȘTI
Random Teenager
De TodoSe spune ca jumătate din gândurile care îți trec prin minte în acest moment sunt versuri și cuvinte nespuse, restul este o voce care striga... apasă "citește"!