Capitol special - întamplari tampite 3

4.1K 307 43
                                    


Trimis de @wolftramp

Era ajunul Craciunului. Aveam in jur de 3-4 ani si pot sa zic ca eram fascinata de globuri.
Ma trezisem devreme, iar, fiind prima treaza, m.am dus la brad sa.l 'inspectez' putin. Vazusem un glob foarte frumos si m.am gandit ca nu s.ar supara nimeni daca ma joc cu el puțin, problema era ca, acel glob se afla pe creanga de sus. Am inceput sa trag de crengi in speranta ca o sa ajung la cel de sus, dar nici o speranta. Am tras, si am tras, pana cand bradul a cazut peste mine.
Am ramas acolo pana cand s.a trezit tata si a inceput sa tipe la mine. Am stat acolo ceva timp.

Sa stai sub un brad de Craciun pana se trezeste tac-tu, asta inseamna sa fii mafiot.

Trimis de @NutellaLover96

Aveam 7 ani (clasa | yeey) si ma uitam la televizor... televizorul statea pe un dulapior ai acest dulapior avea un sertar unde isi tinea sora mea caietele... eu moarta de plictiseala m-am gandit sa ma urc pe sertar sa vad daca ma tine. m-am urcat si dulapul si televizorul a cazut peste mine... a venit sora mea de la magazin si prima intrebare a fost :"Televizorul e bine?" .... Mdaa... spre mirarea mea telvizorul ala inca merge. i l-am dat bunicii mele

Trebuia sa fii arestata pentru vătămare corporală din culpa, aproape i-ai ucis iubitul.

Aveam 5-6 ani si era o moda pe atunci sa sari in carutele oamenilor in timp ce mergeau. adica fugeai ca un retardat dupa o caruta si sareai in ea ca sa te plimbe. eu am vrut sa incerc asta pentru prima data. si am sarit, m-a plimbat toate bune si frumoase pana a trebuit sa ma dau jos. mi-am prins haina de caruta si m-a tarait prin pietre si mam facut numai sange peste tot... mai ales pe fund :))))))

Premiul Miss Booty Romania anul acest merge la NutellaLover96. Adică premiul pentru cel mai sexyyyyyyyy fund.

Trimis de @LauraGabrielaC

Era o zi plictisitoare de scoala...In ora de matematica se facuse foarte cald in clasa, iar doamna ne.a rugat sa deschidem geamurile....Noi deschizandule strategic incat sa se loveasca, deoarece geamurile de la clasa erau la nivelul capului ei...
Profa citea niste brosuri pentru niste culegeri si a trecut fix in zona geamurilor deschise....Fara sa ne dam seama am auzit o lovitura foarte tare (si chiar ma mir cum de nu si-a spart profa capul )...Nu dupa mult timp acea lovitura se repeta de vreo 5 ori (in clasa avem vreo 5-6 geamuri ).
Toti am bufnit in ras , iar profa a iesit tunand si fulgerand din clasa :)))
Un copil a urmarito si a ramas socat ca in loc ca doamna sa isi puna o compresa rece la cap, aceasta fuma 3 tigari de odata :)
Din acel moment toata ziua am ras continuand asa vreo saptamana :)

Bă, si eu am intrat ca o jita in cămară si am f*tut un cap de ușa de sticla de la dulapurile de pahare. Dar, am ras, ca doar ce era sa fac? Is mafeoata.

Trimis de @TheAuthor133

Traiam intr-un bloc comunist de 30 de etaje la varsta de 5 ani. Eram extrem de prost... si odata vin niste musafiri la noi si erau si copii. Am mers gu ei afara. Cum eram mic ziceam tot ce gandeam... si imi vibe sa ma cac. Eu stateam la erajul 27 liftul era stricat nu am avut nimic mai bun decat sa strig de afara dupa mama si eu zic:" mama te rog vino jos ca nu mai pot sa tin" ea :"aualeu mamicule vin imediat si te iau in brate" cand ajungem pe scari ghici de cine dam... de omul ala din lift de care o sa dau mai incolo la varsta de 12 ani. Atunci nu se imbraca in negru. Eu m-am besit pe casa scarii pentru ca nu mai puteam sa tin si asa e cand iti vine. Omul ala s-a uitat la mama si mama a zis:"ce te uiti ca tu te-ai besit". Deci am murit de ras cand mi-o povestit. Adica omul ala din lift mo tinut minte si cand el s-o besit mi-o zis asta. E cam ciudat omul ala m-a tinut minte si s-a rasbunat....XD

Hitler loveste din nou, bitch. Bine ca ai menționat ca acest star hollywoodian cu un stil inegalabil de Nicu Ceașcă se numeste Popescu Ionica.

Random TeenagerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum