Trimis de @Miss_Blue_04
Mi-aduc aminte că pe când aveam 4-5 ani, se întâmpla să aud în jurul meu replica „Vreau să facem sex". Am întrebat-o pe mama ce înseamnă, iar ea mi-a spus că e un fel de a spune „Mulțumesc". Ceva timp mai târziu, la ziua mea, venise băiatul unor prieteni de familie, acum el aflându-se la facultate. Mi-a dat o păpușă, iar eu, bucuroasă, i-am zis la ureche: „Vrei să facem sex?". El era destul de mare să știe ce înseamnă asta. S-a albit ca varul și a făcut ochii mari, iar eu am fugit ca desperata...
Mda, bucura-te ca nu i-ai spus asta altcuiva, educatoare, vecin, alte persoane. Imi imaginez cu ti-ai ridicat ochisorii aceia plini de inocenta si puritate si ai rostit cu caldura niste cuvinte mirifica. S-o cacat pe el! O ultima intrebare: o zis "da"?
Trimis de Louanna-Bad_girl
Am fost o data la matusa si nu stiam ce e ala ciclu la fete. Ea avea atunci 34 si eu 6 ....no si a dormit cu mine in pat...toate bune si frumoase pana cand se ridica sa mearga la baie si eu ca o capra ma invart in pat pana vad o pata mare rosie de sange...atunci sar si ii zic matusei mele"Matusaaaaaaa , tu mori. Ai sange in pat! Iti moare copilu. Ajutorrrr" Atunci vine la mine si zice ca e suc si ca a varsat si eu am crezuto : ))))
Such a strange murder!
Eram la mures si eu ma jucam cu pietrele. La un moment dat ma arunc in apa *adica noroi* si ma umplu de noroi. Vine mama si ma intreba ce am facut si eu zic "m.am cacat si am vrut sa vad cum miroase si am cazut." Aveam 4 ani.
OK, nimic ciudat, e ceva normal.
Eram la gradinita si eu saream pe banci si faceam spargatul , sfoara , roata si dupa am sarit si m.am agatat. mi s.au rupt pantaloni si ma dezbrac si stateam doar in strampeni in timp ce invatatoarea imi casea pantaloni : )))) doamne mooor.
Ma lasi?! Noi veneam la Grădiniță in egari cu cucui de stramp. Cică sunt colanți, dar erau strampi in toata regula, vrăjeală, daca le tai la cioate, sunt egari, cică!
Trimis de __ReBeL_GiRl_69_
Era vara. Yo aveam 4-5 ani si ma uitam la desene cu karatisti.
Mno, si am zis : De ce sa nu incerc si eu ?
Ma duc si gasesc o masa de sticla.
Mno si logic ca yo am vrut sa o sparg ( cum spargeau aia din desene placile) ( si nu, nu erau desenele cu Batausi Wasaby * nush daca am scris corect * )
Si.. uite asa s-a spart masa si venele mele.
P.S. Inca traiesc :-)Eu încercam cu cartofi. Asta înseamnă sa fii mafiot.
CITEȘTI
Random Teenager
AléatoireSe spune ca jumătate din gândurile care îți trec prin minte în acest moment sunt versuri și cuvinte nespuse, restul este o voce care striga... apasă "citește"!