Trimis de @SelenaEvans777
Eram saptamana trecuta pe la 8 dimineata in port. Trebuia sa merg cu mai multi copii in Bulgaria pentru un schimb de experienta. Erau vreo 4 de la liceu, o fata Denisa care e a 10-a. Si s.a uitat la sor'mea (are 8 ani) si a zis:"Vai cat de frumoasa e aia mica" si eu m.am uitat la ea si am zis "Normal, seamana cu mine" si au inceput toti de acolo sa rada. M.am simtit mandra
Eram la scoala pe hol si 4 baieti de la mine din clasa se plimbau cu telefoanele in mana cu blitul pornit. Luminau si cantau (cum suna asta:))) ) si dintr.o data unul a alunecat si i.a cazut telefonul. Se ridica rapid, isi ia telefonul de pe jos si zice: 'Am vrut sa fac asta' si incepem toti sa radem :))))
Trimis de @Roxy_lp
Frate, deci, acum cateva zile am mers cu doua prietene in alt cartier ca sa ne intalnim cu o colega noua si inca o fata. Si un baiat, dar asa-i partea a doua. Cand am iesit dinn autobuz (era la capat de linie) ne-am asezat pe banca ca sa le asteptam pe celelalte fete. Siii trece frumos prin fata noastra un tip blond super sexy, ce sa zic si ne uitam toate trei una la alta. Cand ne-am intors inapoi in cartierul nostru si abia ieseam din autobuz il vedem iar pe tipu' ala sexy. Il urmarim noi ce il urmarim si ajungem in fata blocului uneia dintre noi. Tipa apoi una din ele :HEI TIPU' si eu am inceput sa alerg de rusine. Tipu se uita la noi ceva gen:" Ce au handicapatele alea cu mine?"... culmea ca dupa i-a povestit celui cu care vorbea la telefon dupa :))
CITEȘTI
Random Teenager
DiversosSe spune ca jumătate din gândurile care îți trec prin minte în acest moment sunt versuri și cuvinte nespuse, restul este o voce care striga... apasă "citește"!