Capitol special- intamplari tampite 10

2.9K 225 40
                                    

Eu ne povestește

Aveam un car de ani, vreo 3 si ceva. Imi cumpărasem de la Profi, ca toti retardatii, un veceu mic, de plastic, pentru păpuși. Si il analizam ce il analizam, si dintr-o data am deschis bazinul acela din spate, nu mai stiu cum se numește si a țâșnit un craniu de plastic legat de un arc. Si se tot ridica si tot cobora craniul ala de jucărie din veceu ca m-am cacat pe mine.

Trimis de @Miss_Blue_04

Duminica cealaltă am fost la slujbă (sunt ortodoxă). La strană este o tipă care cântă îngerește. În biserică era și încă mai este o Cruce de 1.50m pe care este pictat Mântuitorul. Bă, și la sfârșit, când se dădea anaforă, tipa cânta "La umbra Crucii Tale nu ne lăsa să murim..." sau cum o fi. În jurul Crucii de decor erau o sutime de muște moarte... Dacă înțelegeți.

Eram în clasa a 6 a, la ora de fizică. Profa ne explica despre interacţiunea corpurilor.
*arată spre tablă*
Profa: Uitaţi, tablă interacţionează cu peretele!
*spre caietul lui X*
- Caietul interacţiunează cu masa!
La un moment dat, când eram neatentă, arată spre mâine:
-...iar telefonul domnişoarei interacţiunează cu mâna ei...

Trimis de @Mary_Lover

La fizica, profa o scoate la tabla pe o colega pt. ca vorbea in ora. I-a pus o intrebare extra-simpla : Cine a creat becul?
Fata sta ce sta, se gandeste, si zice ca nu poate sa ii pronunte numele. Profa ii zice sa il scrie le tabla si ea scrie "Nil Hamstrong". Toata clasa era pe jos de ras! :)

Random TeenagerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum