Capitol special-întâmplări tâmpite 17

1.6K 111 2
                                    

Trimis de @Mikualex

Aveam eu cam 4 ani şi copilăream prin Grecia. E țara mea natală. Eram într-un parc cu multe leagăne împreună cu părinții mei. Ei m-au lăsat pentru câteva minute, singură pentru a mă da într-un leagăn din ăla mare şi ridicat (ce  ciudat sună...). Din păcate toate erau ocupate şi trebuia să aştept la rând. Cum aşteptam eu s-a eliberat un loc tocmai în capătul opus mie, aşa că mintea mea genială s-a gândit să merg prin fața leagănelor. Am luat distanță față de cei cate se dădeau mai tare şi am început să alerg. Aproape de capăt s-a gândit unu' mare şi burtos să îşi ia avânt. Bineînțeles ca a dat cu picioarele în mine şi m-a aruncat înspre zidul din apropiere. Era chiar aproape. Am dat cu capul de zid... Am căpătat un cucui destul de frumuşel pe atunci. Ce m-a amuzat a fost că cei care nu l-au văzut pe băiat arucându-mă au crezut că m-am izbit singură în zid şi strigau: "Fetița s-a băgat în zid! Aduceți ghiață!" . Ei bine, asta e ce auzeam eu când eram lată. Ce e drept, e că părinții mei s-au îngrijorat foarte tare, dar apoi după ce au auzit povestea au început să râdă.
Adică o fetița de 4 ani micuță contra unui burtos de vreo 7-8 ani.

Trimis de @XdClaus

La varsta de 7 ani am mers la un vecin in podul lui cu inca cativa prieteni.Am stat 10 minute si m-am plictisit.Avea o bara de care te puteai atarna.M-am dus la ea si o faceam pe eroina.Apoi vecinul s-a enervat si m-a impins jos.Dupa i-am dat o palma de aoleu si am cazut si cu capu' in ceapa

Trimis de @AnaCheleai

1)    Intamplarea este horor! Vecinele mele sunt gemene si dupa ce au plecat parintii lor la serviciu m-au invitat la ele.Eram destul de mici si noi vroiam sa facem "mancare" asa ca am luat 2 pisici din fata blocului si le-am taiat...am scos tot din ele si le-am pus intr-o oala...mda.Pe langa asta am ramas cu pantalonii agatati de creanga unui copac, in incercarea mea de a culege curcudele si multe altele...
2)    Una dintre fazele cele mai misto: aveam vreo 7-8 ani si maica-mii i se pusese pata ca fi-sa trebuie, musai, sa invete sa cante la pian.

In vecini, era o profesoara de pian la care, teoretic, trebuia sa ma duc de vreo 2 ori pe saptamana. Numai ca, traversand strada spre casa vecinei, ma pomeneam, mereu, in mijlocul unui meci de fotbal al baietilor, meci de la care, normal ca nu puteam lipsi.

Dupa vreo 3 luni de campionat, o intreaba vecina pe maica-mea de ce n-am mai venit pe la ea.

Maica-mea, nestiutoare, dar si intrebandu-se ce dracu facusem cu banii pe care mi-i dadea de fiecare data, sa platesc. Se adunase o suma destul de maricica si era disperata sa nu fi intrat fie-sa in cine stie ce organizatie bizara.

S-a facut Consiliu de familie, a fost chemata impricinata si intrebata cum merge cu pianul. Normal ca, din punctul meu de vedere, mergea brici!

Am fost apoi intrebata ce-am facut cu banii.

Zic:

-Banii? Stati asa!

Si ma duc in camera mea, deschid sertarul in care-i indesasem si ma intorc cu o movila de bancnote de 10 lei...nici nu mai stiu cate erau. Toate, oricum, pentru ca, pe vremea aia, daca-mi luam de un leu bomboane, asiguram de carii dentare trei generatii dupa mine.

Normal ca pe parinti i-a bufnit rasul vazand purcoiul de bani in mijlocul mesei! Asta, DUPA ce impricinata a fost expediata, in hohote, la bucatarie. 

Trimis de @Miss_Blue_04

Fac după-amiaza și mereu, la 12, așteptăm să iasă plozii din primară ca să intrăm noi în clase. Se făcea că eram cu o colegă pe hol, cu ghiozdanele în spate. Stăteam liniștită pe telefon când, brusc, apare un profesor. Nu știam ce să fac cu telefon, iar prima idee venită a fost să îl bag repede într-un buzunar mai mic al genții colegei mele, care era în fața mea. Când înghesuiam telefonul printre ceva hârtii de acolo, mi-am dat seama ce erau, de fapt, acelea: tampoane.
Și ce bine a mai stat telefonul meu printre ele!

Random TeenagerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum