(Media)
Mi-ar fi plăcut sa zic asta azi, nu ieri.Oficial, viata mea nu mai are rost.
Eu ne povestește
Aveam vreo 4 ani frumosi si inocenței si stătea jmen in dormitor belindu-mi cu inocenta cepele la televizor. (Ma uitam la Minimax) Bă, si intra o data cu tupeu *tobele, va rog* POPA. Avea un busuioc in mana pe care l-a trântit de vreo cateva ori de intrerupatoeul de langa ușa. Am avut un soc mai mare ca la meciurile nemtesti.
Trimis de Miru_Unicorn
:))))
Eu eram odata ca tot omu la magazin si ma plictiseam ca deja m-am uitat peste tot si mama nush ce isi mai pierdea timpu pe-acolo. Asa si cuget eu ce cuget pana îmi dau seama ca as putea sa îmi pierd timpu pe la geluri de dush si shamponuri. Si ma duc eu asa frumos si deschid capacul de la un shampon, care avea o eticheta foarte interesanta, ca sa il miros. Si apas eu oleaca pe el, si nu miroase a nimic. Apas iarasi, dar Putin mai tare, tot nimic. Apas pt ultima oara poate ca Putin prea tare si *boom*. Fata mea a ajuns plina de shampon. Dupa nu mai stiam cu ce sa mă sterg ca sa se ia :))). Măcar mirosea destul de bine. :))))Bă, eu mereu m-am simțit singura retardata care a încercat sa deguste un șampon la 3 ani.
Trimis de @Mialakia
Stăteam cu o fată pe bancă și un băiețel a trecut prin fața noastră.Fata cu care eram spuse către el:"Jeff the killer!JEFF THE KILLER!" iar băiatul s-a oprit,s-a întors și i-a spus fetei "WHAT THE FUCK?!" .Culmea era ca avea maxim 5 ani :)
Tot sa-ti auzi fratele mai mic bagandu-si toate părțile corpului in iedera e mai interesant.
Tata ne povestește
Cică era ma-sa la furat de mere cu doua prietene prin sat. Si săreau ele gardu' in curtea unui bărbat, Dorel, de vreo 40 de ani, crai matran, nu a fost măritat niciodata. Fura ele mere, ce mai culeg ele pe acolo si iese Dorel cu un toiag in mana. "Javrelor!" urla ridicând bastonu. Ele s-au speriat de moarte si imediat cum l-au auzit au dat sa sara gardu'. Si una dintre ele se agata cu fusta intr-o craca si rămâne atârnată cu fusta ridicată in fața lui nea Dorel oferindu-i o priveliște feerica. Si mai erau si timpurile alea in care femeile vara nu purtau chiloți.
Succes in noul an de închisoare! Astăzi ați vazut iadul cu ochii, e clar ca va fi un an oribil. Dar, las' ca trecem peste... Fiți tari, călăilor!
App, ce clasa ați trecut?
CITEȘTI
Random Teenager
De TodoSe spune ca jumătate din gândurile care îți trec prin minte în acest moment sunt versuri și cuvinte nespuse, restul este o voce care striga... apasă "citește"!