"Senin için düştüm Michael, aşık olduğum baş melek sendin. Şimdi lütfen, uğruna kanatlarımı ve tüm her şeyimi kaybettiğim dudaklarını biraz daha tatmama izin ver."
~Luke~
Michael, bana karşılık vermeye başladığında daha da fazlasını istediğimi fark ettim. Dilimi içeri itip daha da sert öpmeye başladığımda ellerim de çoktan saçlarını bulmuştu.
Tekrardan cennetteymiş gibi hissettim.
Sonsuza dek nefes almadan öpebilirdim onu. Ama o
birkaç dakika sonra beni üstünden itti ve ayağa kalktı.Ben ne yapacağını anlamaya çalışırken, o sadece gözlerime acımayla bakıyordu.
"Vpaah." diye fısıldadı tekrardan. Sırtımdaki ağırlık azalmaya başladı ve yere bir damla siyah tüy süzülürken geriye kanatlarımdan hiçbir şey kalmadı.
Ayağa kalkıp onun yanına ilerledim, dudaklarını birazcık daha hissetmek istiyordum.
Ona doğru eğildiğim sırada beni hızla duvara itti. Az önce kanatlarımın bulunduğu yerler sızlamaya başlamıştı. "M-michael." diye konuşmaya çalışsam da sert sesi beni hemen susturdu.
"Bunu yapamam."
Sözleri, canımı kanatlarımın çıkmasından daha fazla acıtmıştı. "Neden?" diye fısıldayabildim.
Gözlerinde o acıma ifadesi tekrar belirirken, soğuk bir ses tonuyla cevapladı. "Ben bir baş meleğim, Luke. Cennetteki en önemli melek neredeyse benim ve senin yüzünden düşmek istemiyorum. Senin aksine benim duygularım yok. O yüzden bana yaklaşıp bana da, kendine de zarar verme."
Sonrasında ise daha önceden çıkardığı tişörtünü üstüne geçirip kapıya yöneldi.
Odadan çıkmadan önce kafasını çevirip bana iğreniyormuş gibi baktı. "Lütfen bir daha bana yaklaşma." Sonrasında ise kapıyı gürültüyle kapatıp gitti.
Gözümden bir damla yaş süzülüp, yerdeki siyah tüyün yanına düşerken düzensiz nefeslerim bedenimi titretiyordu.
Yere oturdum ve dizlerimi kendime çektim. Yüzümü ellerimle kapayıp hıçkırarak ağlamaya başladım.
Az önce olanlardan nefret ettim. Onu ilk gördüğüm günden nefret ettim. Duygularımdan nefret ettim.
Ondan nefret ettim.
Ve her şeyden çok kendimden nefret ettim.
~
Eww, bu bölüm biraz fazla kısa oldu.Kurgunun nereye gittiği konusunda da hiçbir fikrim yok ayrıca.
Neyse yeni yazdığım Dabbe adlı Muke fanfic'e de bakabilirsiniz. -aslında onda da ilhamımı kaybettim.-
NEDEN ANİDEN GELEN BİR İLHAMLA BİR KİTAP YAYINLAYIP ÜÇÜNCÜ BÖLÜMDEN SONRA SOĞUYORUM??
Herneyseee, bir yeni bölüm daha ne zaman gelir hiçbir fikrim yok. İlham geldiği bir zamanda yazarım.
Sizi seviyorum <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pure //muke
Fanfiction"Şimdi lütfen, uğruna kanatlarımı ve tüm her şeyimi kaybettiğim dudaklarını biraz daha tatmama izin ver."