Meteyi öldürmek için baltasını kaldıran adamı vurduktan sonra diğer adamların üzerinede ateş açmıştı ve adamlar kaçmışlardı ama unuttuğu birisi daha vardı ve kaanın arkasından gelip kafasına sert bir şekilde vurarak kaanı bayıltmıştı ve diğerleride saklandıkları yerden çıkıp kaanı kemalin evine götürmüşlerdi..
Ahmet ve Deniz Metenin
"Burayada gelecekler" sözünün ardından sonra tedirginliğe düşmüşlerdi Kaanın evine en yakın olan diğer evde yaşlı bir adam yaşıyordu...Silah seslerini duyan adam kontrol etmek için kaanın evine gelmişti Kapıyı tıklattıktan sonra içeri girmiş evdekilerle uzun süre sohbet ettikten sonra Ahmet Yaşlı adama olayı anlatmaya başladı..
Mete halen halsizliğini üzerinden atamamıştı kanayan yerlerine pansuman yaparak herkes biran önce kendisini toparlamasını sağlamaya çalışıyorlardı.Herkes ilgileniyordu ama Özge Metenin başından hiç ayrılmadan onun iyileşmesi için uğraşıyordu dün onun öldüğünü bile düşünmüştü tüm ümidini ona dair tüm hayallerine karşın öldüğünü düşünmüştü.....
Ama kötü şeyleri unutmaya çalışıyor onun burada olmasıyla kendisini teselli ediyordu mete yatakta uzanırken yan tarafına uzanıp kafasını göğsünün üzerine koyduktan sonra gözlerini yumdu
İçerde Ahmet başlarına gelen olayları ve Metenin anlattıkları herşeyi yaşlı adama anlatmıştı Yasli adam dikkatle ahmet ve denizi dinledi beyaz sakallarina atti elini icine bir kurt dusmustu ve hic birsey soylemeden ayaga kalkti ve kapiya yoneldi ahmet yolcu edeyim sizi dedi ama adam aldirmadi oralı bile olmadı tadı kaçmıştı her halinden belliydi bişeyler gizliyordu belkide anlattıkları kişiler ile daha önceden karşılaşmış bile olabilirdi yasli adam yine gelicem diyerek arabasina bindi ve uzaklaştı.. *
Bu sırada Kemal yemeğini yedikten sonra kaanı kilitledikleri odaya girmişti...
kanayan ellerini sildi kaanı konusturmanin kolay olacagini dusunmustu ancak kaan sevdigi kizi ve arkadaslarini satacak bir insan degildi ağzını bıçak açmıyordu dayanmaya çalışıyordu.. denizi düşündükce güç buluyordu kendisinde eğer konuşursa denizin ve çocukluk arkadaşları ölebilirdi bu yüzden sadece susuyordu.kemal kendine yediremiyordu ve yukari cikti dusunceli bir sekilde sigarasini yakiyordu ve birden kafasinda simsek çaktı. Sigarasini hizlaca icti ve izmariti yere atarak botuyla üzerine basıp söndürdükten sonra hizli adimlarla asagiya indi karanlik odanin kilidini açtı. Kaan yari baygin yatiyordu yaklasti sarsarak kendisine getirdikten sonra artık özgürsün siktir git buradan cabuk dedi Kaan olayı pek anlamamıştı neden yapiyor diye dusundu ama bu psikopat ciddiydi kaan bu durumu ne kadar anlamasada cok sevinmisti 2 gundur olecegini düşünmüştü ayaga kalkti ve sendeleyerek cikti o pis kokan eski evden yola koyuldu ve aniden bu adam beni niye birakiyor diye düşünmekten kendisini alamıyordu ama fırsat buyken uzaklaşmak için koşarken içinden bir ses izlediğini söyledi aniden agacin arkasina geçti ve çok gecmeden arkadan yapraklarin çatırtısı duyuluyordu...
yırtık kıyafetli bir adam onu farketmeden ilerliyordu sonra bir telefon sesi duyuldu
Adam biriyle konusuyordu panikle "kayboldu lanet olsun" diye söyleniyordu ve belliki azar isitiyordu kaan kim bu diye düşünürken aklına kemal geldi takip icin yollamış olabilir diye düşündü ve gücünü toplayarak saklandığı yerden hızla çıkıp adamı itti ve yere düşen adamın üzerine gelip boğazını sıkmaya basladi nefessiz kalan adam elinden telefonu dusurdu karşıdan ses gelmeye devam ediyordukaan yumruk atmaya basladı ve bogazını daha çok sıkıyordu artık çünkü o gelen ses kemalin ta kendisiydi anlaşılan peşine adam takmıştı bu artık kesindi ve kaan kendine yapılanları düşündükce dahada sert sıkıyordu adamın gırtlağının ezildiğini hissediyordu ve bu sefer adam hareketsiz kalana kadar bırakmadı adam çırpınmaya devam ederken artık kıpramıyordu hiç tepkisi yoktu ölmüştü. cesedi yavasca bıraktı allahim naptım diye düşünüyordu
Kaan bir cana daha kıymıştı..
Ormanda Meteyi öldürmek üzere olan kişiden sonra bir cana daha..
Ama buna mecburdu eğer bu işe kalkışmasa değer verdikleri insanlar ve kendisi zarar görecekti kaan peşindeki adamı atlatmıştı sonunda ama daha büyük bir tehlike vardı oda kemal.
Anlamıştı artık ne yapsalarda peşlerini bırakmayacaktı o bir an önce eve gitmek istiyordu artık ve ayağa kalkıp yürümeye başladı......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranoyak Umutlar(Kitap Olacak)
Paranormal"Paranoyak Umutlar"içerisinde Aşk,Korku ve Gerilim barındıran fazla uzun olmak ve Brezilya dizileri gibi saçma entrikalar yerine sade ve özgün içerikle anlatılmış okuyucuyu sıkmamaya yönelik kurgulanmış bir kitaptır "EĞER KÖTÜ İNSANLAR SEVDİĞİNİZ Bİ...