Bölüm 7

76 7 2
                                    

Kendini kötü hissediyordu şoktaydı
Ama havanın karardığını fark etmişti eve doğru yürümeye başladı. Evdekiler artık ümidimi kaybetmişti çünkü 3 gündür kaandan haber yoktu. Kaan eve yaklaşmaya başladı uzaktan evin ışıkları görünüyordu acaba şimdi nasıllardır diye geçirdi içinden çünkü çok özlemişti hepsini...
aklının en güzel köşesinde ise deniz vardı eve girer girmez ona sımsıkı sarılmak kokusunu ciğerlerini doldururcasına içine çekmek istiyordu. Çok yorulmuş tükenmişti ama eve yaklaştığı için biraz daha adımlarını hızlandırdı giriş kısmındaki merdivenleri hevesle çıktıktan sonra kapıyı tıklattı.İçerdekilerden ses çıkmadı biraz daha sert bir şekilde yeniden vurdu kapıya ve merdivenlerden gelen ayak seslerini duydu gelen denizdi.

Kim bu saatte acaba diye düşünürken kapıyı yavasca araladı.

O gelmişti. Günlerdir beklediği hatta öldüğünü bile düşünüp ağladığı kişi gelmişti kaanı görür görmez direk boynuna sarıldı gözleri dolmuş halde kaanın yüzüne baktı ama kaanın hiç hali kalmamıştı merhaba diyip denizin kollarına bırakabildi ancak kendini aşağıdan uzun süre ses gelmeyince yukardakiler noluyo diye aşağı indiklerinde yere diz çöküp denizin dizlerine uzanan kaanı gördüler yarı baygın gibiydi..

Çok sevinmişlerdi ama olan biteni anlayabilmiş değillerdi ahmet ve mete kaanın yanına gelip dikkatli şekilde kaldırarak kollarına aldılar kaan gözlerini aralayıp bi kuvvetle metenin omuzlarından destek alarak ayağa kalktı onu yukarı kata odasına çıkarıyorlardı. Merdivenleri birer birer çıktıktan sonra kapıyı ayağıyla itekleyip kaanı yatağın üzerine uzandırdılar. Herkes başına toplanmış onu izliyordu çünkü 3 gündür ortalıkta yoktu ve ormanda o adamların içerisinde kalmıştı.. Fazla kalabalık yapmamak için herkes odasına geçti acil bir durum yoktu dinlenirse düzelecektir diye fazla üzerine gitmediler kaanın... denizle başbaşa bıraktılar.

Mete ve özge de kendi odalarına geçtiler özge meteye sorular soruyordu nolucak şimdi diye çünkü dün mete bugun ise kaan gelmişti ikiside canlarını zor kurtarmıştı. Birşeyler olduğu ortadaydı peki bundan sonra nolucaktı diye düşünürken uyuyakaldılar.

Sabah herkes geç uyanmıştı kimseden ses yoktu gün ışığı evin içerisini aydınlatıyordu yavaş yavaş kalkıyorlardı uyananlar alt kata inmeye başlamışlardı bu sırada mete lavaboda elini yüzünü yıkadıktan sonra aynada kendisini baktı
Yorulmuştu bazı şeylerden yaşlandığını hissediyordu sanki bu genç yaşında.
Sakalları uzamıştı ellerini çenesine götürdükten sonra sakallarinı okşadı ve
-Pes etmek yok diye mırıldandı...

Ve lavabodan çıktıktan sonra kaanın odasına yöneldi
Kaanda yeni uyanmıştı yatağından hafif doğrulmuş yatağın karşında duvarda asılı duran eski tabloya gözleri dalmış halde bakıyordu Mete ağır adımlarla yanına ilerleyerek
-günaydın kardeşim diyip yanına oturdu kaanın yüzünde hafif sıyrıklar vardı dizindeki kanama durmuş donmuştu artık mete ilaç dolabını kurcalamaya başladı pamuk ve tentürdiyot aldıktan sonra geri geldi ve tentürdiyotun kapağını açtıktan sonra pamuğa damlattı geri masanın üzerine koyup pamuk ile pansuman yapmaya başladı..
Artık bir savaş başlamıştı ikiside çok şey kaybedecekti kaan pansuman bittikten sonra meteye
-hazırlık yapmalıyız dedi..
Ahmet konuşmalara kulakmisafiri oldu ve arkadan atıldı lafa
-Ne hazırlığı bu??
Kaan bilmiyorum sorunda bu dedikten sonra odayı sessizlik kapladı.
Sessizliği mete bozdu kaana o evde yokken olanları anlattı bu sırada kaan
-ben yokken eve bir yabancı geldimi? diye sordu.
Ahmet -evet ihtiyar bir adam geldi dedi
Kaanın yüzü gülmüştü (ee) diye mırıldandı ahmet ihtiyar adamdan bahsetti olan biteni anlattı
Kaan biraz düşündükten sonra
-artık hepimiz savaştayız dedi ve geri uzandı kafasında bir plan vardı. Ahmete arabayi hazırla bir yere gitmeliyiz dedi. Mete ve kaan aşağı kata indiler. Mete Ahmete -sen evde kal kızlar tek durmasın hepsi sana emanet dedikten sonra arabaya doğru ilerlediler.

Arabaya bindikten sonra kontağı çalıştırıp çakıl yolda ağır ağır ilerlemeye başladılar. Torpidodaki sigara paketinden alıp bi teki ağzına götürdü ve çakmağı çıktıktan sonra -hiç iyi şeyler olmayacak kardeşim diyerek kaana baktı.

Kaan başına gelenleri anlattı meteye ikisininden artık içinde kemale karşı intikam ateşi yanıyordu sevdiklerini korumak için bu oyunu kazanmaları gerekti...

Kaan meteye yolu tarif ediyordu ve 3 katlı yarı boyanmış bir evin otomatik kapısının önünde durdular mete
-Burası mı? Diye sordu
Kaan kafasını salladı ve arabayı yana parkedelim dedi..
Arabadan inip eve doğru yöneldiler
Kapıya gelip Zile bastılar kapıyı uzun boylu şişman bir adam açtı kaanı tanımıştı içeri geçin gençler bende geliyorum dedi Kaan ve mete içeri geçtikten sonra kafasını dışarı uzatıp sağ solu süzdükten sonra kapıyı kapattı.Odasına geçip üzerine ceketini giydi ve salano geçti Kaan
-Haşim abi işler karışık diyerek durumları anlattı. (Olanları birde kaandan dinledi)
Kaan haşim dayıyı babası gibi severdi.
Haşim sözü geçen birisiydi herkes tanırdı onu belalı birçok olay yüzünden yıllarca hapis yatmış birisiydi Haşim Mete ve Kaana bakarak artık hepimizin ortak düşmanı var dedikten sonra ayağa kalkıp telefonu eline aldı ve bi numara yazdıktan sonra aradı uzun süre çalan telefon açıldı ve Haşim den tek cümle
-Başlıyoruz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Paranoyak Umutlar(Kitap Olacak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin