5

1.2K 133 3
                                    

,, Říkám pravdu. Viděl jsem animatronica. " řekne nějaký hlas na konci chodby. ,, Doopravdy? A jak vypadal?" Zeptá se nějaká žena. Asi zdejší pracovnice. ,, Byla to vlčice. Šedo- bílá vlčice s modrýma očima a černýma vlasama. Stála u jednoho obrázku a pak prostě odešla touhle chodbou!" Řekne. ,, Žádného animatronica vlčice tu nemáme. Kdysi jsme měli ale ten je ztracený. Prý ho rozložili na části a rozprodali." Řekne žena. ,, A to si myslíte, že si vymýšlím?!" Zvýší ten muž hlas. ,, Ne pane. Uklidněte se. " řekne žena. ,, Já viděl vlčici. Šla chodbou a stála u obrázku. " řekne muž přesvědčeně. ,, No pane. Něco vám povím. Říká se že ve vlčici je uvězněný duch holčičky. Před dvaceti lety se tu jedna stratila. Od té doby byl animatronic vlčice více lidský. Prý v něm duch holčičky přebývá. Takže jste možná viděl jejího ducha. " řekne žena tajemně. Neřeším to a otevřu víko krabice od mého modelu. Vezmu do ruky malého plyšového králíčka a obejmu ho. ,, Promiň že jsem si tě tak dlouho nevšímala. " řeknu. Pak ho položím na zem a provedu zběžnou prohlídku. Prohýbu všechny končetiny, zahýbu tlamičkou, zaostřím zoubky a prohlédnu vnitřek tělíčka. Je v celkem dobrém stavu. ,, Jen to tvé jméno... jak ses to měl jmenovat?" Zamyslím se. ,, Už vím. Tak jak chtěl Springy. Budeš PlushTrap. " řeknu a uložím malého plyšového králíčka zpět do krabice.

(221 slov)

Wolfy- ZapomenutáKde žijí příběhy. Začni objevovat