*??????*
Ale,ale. Wolfy se nám jaksi zastavila... tak ji popostrčíme holčičku moji.
Jen zámýchat kartami a všechno bude jak má být. Přesuneme kousek anděla sem a kousek ďábla zase sem! A je to! Z Wolfy je zabiják nočních hlídačů!* Freddy*
8:00
Cítím se fakt blbě jak jsem napadl Wolfy. Ale co... zazpívám dětem. Děti tleskají a já vzdáleně slyším slova ,, Hi pirate!" Nebo tak podobně. To Wolfy a Foxy jak baví děti. Chica sestoupí z pódia a začne dávat dětem bonbóny.
,, Ták děti!! Zavíráme!" Ozve se hlas jednoho muže. ,, Nééé!" Ozve se sborově. Některé děti se i rozpláčou. Pak se ale vydají všichni ven a odejdou pryč. Já svěsím hlavu. Bonnie a Chica mě napodobí. Uslyším jak se vypli i Foxy a Wolfy. A teď jen čekat do půlnoci.
12:00Hlídač přijde, projde kolem nás nečekaně rychle. Pak i kolem Wolfy a Foxy přímo do své kanceláře. Cítím že dneska to nebude jen tak. Seskočím z pódia a Chica s Bonniem hned za mnou. Jdeme k Pirate Cove a cestou se k nám přidá i FredBear. Dojdeme k Pirate Cove kde uslyším hlasy.
F:,, Když já nevím Wolfy..."
W: Foxy! Prosím!
F: Ale...ale vždyť musíme počkat na ostatní!
W: Foxy prosím jenom ho zabav!
F: Ne Wolfy prostě ne!
W: To není hezký Foxy. Já myslela že mě máš rád. Nech mě na pokoji!
Zakřičí a pak uslyším kroky jak odešla. Dojdeme až k Pirate Cove kde uvidíme Foxyho sedícího pod Pirate Cove. ,, Co se stalo Foxy?" Zeptá se Bonnie. Foxy a Bonnie jsou nejlepší kamarádi. Už dlouho. ,, Wolfy... chce zabít hlídače. " oznámí Foxy. ,, No a?" Zeptám se. ,, Ona... se změnila. Je do toho celá zapálená, a i oči se jí změnili! ( média). Nevím co je to s ní. "
*Foxy*
*flashback*,,Hi pirate!" Křikne Wolfy na děti které se odeberou k východu. Skloním hlavu a Wolfy taky. O půlnoci se kolem nás prožene hlídač a Wolfy hned potom zvedne hlavu. Zakroutí krkem a seskočí s pódia. ,, Pojď Foxy! Jdeme na hlídače. " pobídne mě. ,, Tak brzy?" Zeptám se nervózně. Wolfy nikdy nejde na hlídače před druhou. NIKDY. ,, Ale noták. Pojď!" Řekne a natáhne ruku. ,, Wolfy počkej... co jít až po druhé?" Zeptám se chabě. Wolfy zamrká a když otevře oči... jsou jiné. Už nemají tu temně modrou barvu... jsou černé vyjímkou rudé tečky a bílé tečky v očích. ,, Pojď." Řekne změněným hlasem. Teď je hrubší. ,, Když já nevím Wolfy..." ošiju se. ,, Foxy! Prosím!" Poprosí. ,, Ale... ale vždyť musíme počkat na ostatní!" Vznesu chabý argument. Nemá to smysl je do toho celá zapálená. ,, Foxy jen ho zabavíš!" Řekne. ,, Ne Wolfy! Prostě ne!" Dojde mi trpělivost. ,, A já myslela že mě máš rád." Šeptne a otočí se zády ke mně. Natáhnu ruku s hákem a chytím ji za rameno. ,, Nech mě!" Zavrčí a odběhne pryč.
*end flashback*,, Proč by ho chtěla zabít?" Zeptá se zamyšleně Chica. ,, Nevím. Myslím že je to jen tím že včera nebyla nikde. Nudí se. " pokrčí rameny Bonnie. ,, Ne. " zavrtí hlavou FredBear. ,, Wolfy už dávno nechce hlídače zabít. Tedy ne v takovém měřítku. " řekne a přejede po drátcích, trčících mu z oka. ,, Nechápu. " řekne Freddy.
* Fred*
,, Nechápu." Řekne Freddy. ,, Já, Springy a Wolfy jsme byli prvními animatroniky pizzerie. Bavili jsme, hráli dětem a v noci neožívali. To se ale změnilo. Nová atrakce pizzerie! Puppet Gift! Kdo z vás už někdy slyšel o Puppet?" Zeptám se. Všichni zavrtí hlavou na znamení nesouhlasu. ,, Puppet je zvláštní. Ani animatronik, ani hračka. Nevím, tehdy mě nezajímalo co je zač. Neměl jsem vůli. Pak ale jednou v noci ožila. Vylezla ze své krabice, a doletěla k pódiu. Postavila se před nás, vzlétla a do nás něco vlétlo. Jakési světlo. Pak jsme ožili. A Puppet se den nato rozbila. " řeknu.
* Chica*,,Takže Puppet, to cosi vás oživilo. Jak to ale souvisí s Wolfy?" Zeptám se. ,, Wolfy měla po 'obživě' dost dlouhou dobu fanatickou touhu zabíjet. Málem ukousla dítěti hlavu! V tu dobu se chovala tak jak ji popsal Foxy. " řekne Fred. ,, Myslím že ji ovládá Puppet. "
(666 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Zapomenutá
Fanfiction1. díl série Wolfy. Jsem...Wolfy. Myslím, heh, už je to dlouho co někdo nahlas vyslovil mé jméno. Po tom, co mě a mé bratry nahradili, a rozebrali, nebo schovali. Měla jsem dopadnout jako oni. Na součástky, jako náhrada za ty nové. Ale měla jsem š...