Srazím FredBeara k zemi a začnu ho objímat. On mi obětí oplatí. Pak se od něj odtáhnu a začnu do něj bušit pěstma. Vždycky když do něj praštím ozve se kovová rána. ,, Ty idiote. Ty demente. " říkám mu pořád. ,, Víš jak jsem se bála?!" Zavřeštím nakonec. ,, Wolfy... představíš nás?" Zeptá se Foxy. ,, Jo... ehm Foxy, Chico, Sprinnie- teda- ehm Bonnie, Freddy, to je FredBear můj bratr. Frede- to je Bonnie- můj kamarád, Freddy- můj kamarád, Chica- má nejlepší kamarádka a Foxy- můj kluk. " představím je. ,, Ehm... kluk?" Zeptá se FredBear. ,, Jo." Řeknu. ,, Aha." Řekne FredBear a sjede mě pohledem. Vstanu a pomůžu FredBearovi na nohy. Obejmeme se. FredBear se pozdraví se všemi. ,, Frede jak si vůbec ožil?" Zeptám se. ,, Can you hear my call?" Zopakuje slova. ,, Slyšíš jak volám." Zamumlám. ,, Já slyším. " řekne. Podívám se mu do očí. ,, Wolfy... bude svítat." Řekne mi Foxy a dá mi ruku kolem ramen. ,, Jo, jo, pojďme. "'Řeknu. ,, Frede budeš muset do skladu nebo odkaď si přišel. My jdeme vystupovat." Řeknu a on zmizí stejně rychle jako se objevil. Dojdeme do Pirate Cove a Foxy hákem odhrne závěs. Pustí mě dovnitř a pak za mnou přijde. Postaví se doprostřed a já vedle něj a krok dozadu. ,, Can you hear my call?" Šeptnu si pro sebe. Nic se neozve. Jak jinak šeptám si a FredBear je pravděpodobně ve sklepě. Pak se ozvou kroky a my strneme. Odhrne se závěs a na nás vykoukne hlava nějakého chlapa. Jen pokýve hlavou a stiskne tlačítko. ,, Hi pirate!" Vykřiknu a Foxy se rozezpívá. On stiskne tlačítko znova a my se vypneme. Odejde a pak uslyším melodii ' Happy Birthsday' od Freddyho. Pak taky skončí a otevřou se dveře. Dovnitř se nahrne spousta dětí. ,, Wolfy! Foxy! Wolfy a Foxy! Wolfy! Foxy!" Skandují děti a závěsi se rozhrnou. ,, Hi pirate! " vykřikneme společně a vyjdeme na pódio. ,, Kdo je tady pirát?" Zeptá se Foxy. ,, Já!" Vykřikne jedno dítě. Je mi jaksi povědomé. Vezmu Foxymu pirátskou čepici a sejdu s pódia. ,, A jakpak se jmenuješ?" Zeptám se a předkloním se. Chlapec viditelně znervózní. ,, Nic-Nicolas Schmidt." Řekne a polkne. ,, A ty máš narozeniny?" Zeptám se. ,, A-ano." Řekne. ,, Tak pojď piráte!" Vykřiknu a chytnu Nicolase za ruku. Povedu ho k pódiu a vylezeme na něj. ,, Foxy! Podívej tady je pirát!" Vykřiknu na Foxyho. ,, Ahoj piráte!" Vykřikne a Nikolasovi nasadí čepici. Z dálky slyším Freddyho zpěv. Foxy a já Nicolase zabavíme a nakonec odejde. ,, Ahoj piráti!" Vykřiknu. Pak se opona zatáhne.
(408 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Zapomenutá
Fanfiction1. díl série Wolfy. Jsem...Wolfy. Myslím, heh, už je to dlouho co někdo nahlas vyslovil mé jméno. Po tom, co mě a mé bratry nahradili, a rozebrali, nebo schovali. Měla jsem dopadnout jako oni. Na součástky, jako náhrada za ty nové. Ale měla jsem š...