10

1.2K 125 11
                                    

Další den. Je to celkem zábava bavit děti. S Foxym jim zpíváme, hrajeme a bavíme je. Bylo to super do té doby než mě jedno z nich praštilo přes nohu. ,, Hej! Hej, hej! Nech ji!" Vykřikne jakýsi chlápek. ,, Wolfy je křehká. " řekne ještě. Pak dítě odtáhne a plácne mě přes záda. Rozezpívám se znova.

,, Jdi v poho?" Zeptá se mě večer Foxy. ,, Jo." Řeknu. Pak mi vtisknu pusu na tvář a odejdu. ,, Čau Bonnie. " řeknu jedinému hýbajícímu se animatronicovi. ,, Ehm... ahoj Wolfy. " řekne. Vypadá nervózně. ,, Copak?" Zeptám se. ,, Ehm... pěkně jsi to Freddymu vytmavila. " řekne a poškrábe se za uchem. ,, Ále- to není ono. " řeknu a mávnu rukou. ,, Slyšel jsem vás s Chicou. Vážně ji bereš jako nejlepší kamarádku?" Zeptá se. ,, Ano. Ale neboj- tebe mám taky ráda. " řeknu. Vyvstane mi vzpomínka.

,, Wolfy? Wolfy? " říká mi nějaký holčičí hlas. Otevřu oči a zazpívám. ,, Welcome to Freddy FeazBear Pizza! " ta postava zakroutí hlavou. Pak do mě něco vyšle. Bílá koule. ,, Ahoj Wolfy. " řekne. ,, Marry? Co se děje?" Zeptám se. ,, Vítej zpátky zlato. " řekne. ,, Marry... já jsem Wolfy!" Vykřiknu. Marionette nakloní hlavu v úsměvu. Vypadá jako loutka. ,, Půjdu spát. Probudím se až mě budete potřebovat. " řekne a odpluje pryč.

Zalapám po dechu. Bylo to tak silné... kdo je ale Marry? Bonnie je tu pořád se mnou. ,, Díky... Spring- Bonnie. Spring Bonnie?" Vydechnu. On se usměje. ,, To je pěkný- Spring Bonnie. Sprinnie. Sprinnie. " řekne a já usměju. ,, Tak zatím Sprinnie! Mimochodem- je tu hlídač?" Zeptám se. ,, Jo. Běž se podívat Wolfy." Řekne a odejde. Já se projdu po chodbách a stočí se na mě jedna kamera. Zastavím a podívám se do ní. Jdu dál ale narazím... do obrovského dárku. Je na něm papír na kterém je napsáno Close due to repair. Ten dárek je mi z nějakého důvodu známý. Přejedu po něm prsty a mírně zabubnuju. Neozve se žádný odezva a to mě rozesmutní. Ale proč? To kdybych věděla. Jdu až ke kanceláři hlídače který vykřikne a zavře dveře. Podívám se na něj tím okýnkem a on na mě posvítí. Zamávám. ,, Jdi pryč... prosím. " řekne a já si všimnu čísla na tabletu. 68% . Kolik je hodin?! 3 ráno. No ten je dobrej. Slituju se nad ním a odejdu. ,, Ahoj Chico!" Zamávám na Chicu. ,, Prosim tě nech ho. Chudák málem se rozbrečel když jsem tam přišla. " řeknu a ona kývne. Povídáme si a dojdeme k pódiu. ,, Umíš zpívat?" Zeptá se najednou Chica. ,, No... asi ano proč?" Zeptám se. ,, Zazpíváš mi prosím něco?" Zeptá se. ,, Nó... tak jó." Řeknu nervózně. ,, A co budeš zpívat?" Zeptá se Chica. První nevím ale pak si vzpomenu na... just gold od FredBeara. ,, Uvidíš. "Řeknu.

,, Time for the main attraction
The story must be told
Time for a chain reaction
It never gets old
Some bots get satisfaction
Breaking the mold
Some bots are just distractions
Some bots are just gold

I'm not the bad guy
I'm just a big surprising
It's not worth losing sleep
It's not worth analyzing

There was a time, not
So long ago at all
I was just like you
Can you hear my call?

*FredBear*

,, Can you hear my call?" Uslyším. ,, Yes." Šeptnu a vstanu.

*Wolfy*

,, Time for the main attraction
The story must be told
Time for a chain reaction
It never gets old
Some bots get satisfaction
Breaking the mold
Some bots are just distractions
Some bots are just gold."

Dozpívám a ozve se potlesk. Chica tleská div jí ruce neupadnou, Bonnie nápodobně, Freddy má pusu div né na zemi a Foxymu pro jistotu upadla. Pak se ozve další potlesk a všichni strneme. Jde ze vchodu do místnosti. Tam stojí zlatý animatronic bez očí a s kloboukem. ,, Frede..." Zašeptám. ,, Ahoj Wolfy. Slyším tvé volání." Řekne a já se na něj vrhnu.
Ták a jsme za polovinou příběhu. Dneska je doopravdy poslední!! :)
Werewolf
(632 slov)

Wolfy- ZapomenutáKde žijí příběhy. Začni objevovat