14

972 109 4
                                    

*Mike*

,, HURÁ!!!" Zařvu. Přežil jsem další noc...  ozve se rachot a bouchání. Vylezu ze své kanceláře teď už mě nemůžou zabít... jdu chodbou a zakopnu. Natáhnu se na zem a zaskučím. Podívám se o co jsem to zakopl... Bonnie? Leží bez hnutí na zemi jednu ruku položenou přez hlavu Chici taky úplně bezvládné. Chica leží polovinou těla na Golden Freddym který leží hlavou na Foxyho břiše který má hák v tlamě Wolfy která leží na Freddym. Nehýbou se a já přemýšlím co budu dělat. Jestli je tu takhle najdou tak mě vyhodí a to já fakt nechci. Ale za pět minut otevřou, všude budou děti včetně Nica... ,, Rychle na pódium. Ale jak...?" Šeptám si pro sebe a v tom Wolfy ožije.
*Wolfy*
Cítím podivný tlak v tlamě. Fuj! Je to Foxyho hák. ,, Rychle na pódium. Ale jak...?" Šeptá si pro sebe někdo. Otevřu oči. Je to noční hlídač... Mike Schmidt. Vstanu. Je ráno, po šesté, brzy tu budou děti... Kopnu do Freddyho těla. Nic, nijak nereaguje. Podívám se na Mikea. Ten se na mě vyděšeně kouká. ,, Pomůžeš mi?" Zeptám se kovově. ,, A-ano." Vykoktá, celý bledý. ,, Odnes Golden Freddyho do skladu, já se postarám o Foxyho. Pak mi přijď pomoct. " poručím a přehodím si Foxyho přez rameno. Je nejlehčí ze všech animatroniků vyjímkou PlushTrapa. Ten vlastně není animatronik ale co. Odnesu ho do Pirate Cove a slyším namáhavé funění Mikea. Vrátím se do chodby a popadnu Chicu. Žádný drobek teda není váží alespoň dvakrát tolik co Foxy. Rychle utíkám na pódium a postavím ji na její místo. Alespoň doufám nikdy jsem si nezapamatovala kde je Sprinnie a kde Chica. Mám dvě minuty na to abych sem dotáhla Freddyho a Sprinnieho. Oni jsou z celé pizzerie nejtěžší a to mně dává značnou nevýhodu. Doběhnu do místnosti kde stojí úplně rudý Mike. ,, Vem Bonnieho a já vezmi Freddyho. " řeknu stručně a vezmu Freddyho. Uf... ten je těžký! Táhnu ho za sebou jako pytel brambor a funím. ,, Až se probudíš, vrazím ti tak že se tvoje hlava desetkrát otočí!" Slibuju jeho ochablému tělu. Uslyším dutou ránu- Sprinnie Mikeovy spadl. ,, Bože ten je neschopnej..." zavrčím a postavím Freddyho na jeho místo. Skloní hlavu. Rozeběhnu se zpět, máme asi 50 vteřin. Musím uznat že na člověka Mike utáhl Sprinnieho celkem daleko. Přes celou chodbu. Popadnu Sprinnieho a táhnu ho na pódium. Postavím ho na pódium a ozve se rachocení. Klíčky v zámku. Rozeběhnu se na své místo a zalezu do Pirate Cove. Postavím se vedle Foxyho a narovnám mu čepici. Uff... to bylo o fous. ,, Přivítejte na pódiu... dva piráty! Foxy a Wolfy!" Ozve se hlas muže. ,, Hi pirate!" Zakřičím.
(437 slov)

Wolfy- ZapomenutáKde žijí příběhy. Začni objevovat