18

948 105 8
                                    

*Wolfy*
Spacifikuju Freddyho vstanu. Ten mi dal zabrat. Málem mě dostal. Málem. Ozve se vřískot od mého malého špiónka. Plushieho. Rozeběhnu se za hlasem a přitom ječím. Říkám nějaká slova, ale nevím jaká. V tu chvíli si všimnu tří stínů které se kolem mě proženou. Žlutý, fialový a hnědý stín. Chica, Bonnie a Freddy. Grr... ti mi pořád musí lézt do cesty?! Každopádně se přede mnou nezastaví a nepokusí se mě napadnout, ale proletí kolem mě. To je divný. Hodně divný. Ale co, využiju toho. Vběhnu do mé místnosti a uvidím, že tam jsou všichni animatronici plus Mike. ,, Ahoj kamarádi!" Pronesu. Strnou a obrátí se na mě. ,, Wolfy..." šeptne Foxy. ,, Ahoj lásko. Chyběls mi. " řeknu s hranou lítostí. ,, Proč tu držíte toho hlídače? Dejte mi ho a bude klid." Řeknu a natáhnu paže. ,, A co s ním budeš dělat?" Zeptá se Freddy. ,, Provedeme menší operaci! Jeden můj kamarád by rád vstal. " řeknu. ,, Ty z něj chceš udělat jednoho z nás?!" Zavřískne Chica. ,, No jistě! Noc je ještě dlouhá! Tak mi ho dejte!" Poručím. ,, Ne Wolfy! Prostě ne!" Zavrčí Fred. ,, The Bite of 87. Vzpomínáš?" Zeptám se a on ztuhne. ,, Pachuť krve, to tělo..." šeptne. ,, Ne, Wolfy prosím! Neříkej to!" Křičí a Mike ztuhne. ,, Tak proto... ale já byl mladý, nevěděl jsem co dělám!" Obhajuje se. ,, Oh, vážně? A to mě má zajímat? Zabil jsi ho!" Zavrčím. ,, Zabil jsi svého bratra." Řeknu šeptem. ,, Jsi prach prostý vrah! A já myslela že... že se mýlím. " šeptne něco ve mně.
*Mike*
,, ...mýlím." Řekne Wolfy ale není to ten její hlas. Je to hlas mé malé Lily. Lily Schmidtové. ,,Lily..." šeptnu. ,, Tati..." zašeptá Wolfy. Vstanu ( do té doby jsem seděl na zemi) a dojdu k Wolfy. Nad ni vyletí dvě průhledné dívky. Jedna má dlouhé vlásky a ta druhá krátké. ,, Ahoj tati..." šeptne ta dlouhovlasá. Po tvářích jí tečou slzy. ,, Lily..." šeptnu a pokusím se jí dotknou. Má ruka jí jen proletí. Wolfy mezitím ochabne a spadne na zem. ,, Já jsem Angel..." promluví druhá duše. ,, Jsem první duše Wolfy..." promluví znova. ,, Lily je tady..." řekne duše a ukáže rukou za obrovské bedny. Lily mezitím mlčí. ,, Jacku(Foxy), Fredericku(Freddy), Liame(Fred),Elizabeth(Chica), Brucei (Bonnie)pojďte ven. " řekne Angel a nad všechny animatronici vzlétne duše. Mají barvy podle svých animatroniců. ,, Kdo vás zabil?" Zeptám se. ,, Zjistíš to tati..." šeptne Lily a popoletí dopředu. ,, Najdi mé tělo... odnes ho mamince a Nicovy... pak můžu konečně odejít..." šeptne Lily. ,, Brzy bude šest... vraťme se. " promluví Angel a všichni se vrátí do svých animatroniců. Jejich těla zase ožijí a Wolfy už nemá v očích ten zabijácký pohled. Lily taky zmizí a já se vydám k bednám. Odhrnu je a uvidím tělo Lily... celé od krve, pobodané dýkou... rozpláču se. Vezmu tělo do náruče a společně s animatronici se vydáme k pódiu. Ostatní si stoupnou na svá místa a Wolfy s Foxym na mě naposledy kývnou. Pak odejdou. Já si kleknu na zem doprostřed pizzerie a jakmile se ozve rachot klíčů, rozkřičím se a rozvzlykám. V náručí držím tělo své mrtvé dcery...
(506 slov)

Wolfy- ZapomenutáKde žijí příběhy. Začni objevovat