Zahledím se do kamery 2B. Ozve se výkřik. Postavím se do dveří a hlídač je zavře. Pohodlně se o ně opřu a čekám. Občas na mě posvítí a já mu zamávám. ,, Jdi pryč, dělej vlčku..." říká se potichu. Uvidím číslo na jeho tabletu. 30%. Rozhodnu se mu udělit milost. Odběhnu pryč a to bych nebyla já kdybych se z někým nesrazila. Tentokrát to byl Freddy. Spadla jsem a on na mě. ,, Ahoj Freddy... hmm promiň. " řeknu a pokusím vstát. On mě ale přišpendlý k zemi ještě pevněji. ,, Freddy?" Řeknu vyděšeně. ,, Wolfy..." zašeptá a otře se o mě. V tu chvíli se ozve. ,, PUSŤ JI!!" Od mých kamarádů. Bonnieho,Chici, Foxyho a Freda. Fred stojí vepředu a vedle něj Foxy. Chica stojí o krok dozadu od Foxyho a Bonnie od Freda. Freddy se zvedne a zavrčí. ,, Foxy." Řekne Fred a Foxy se jako na povel rozeběhne. Srazí Freddyho k zemi. Chica vrhne cupcake který se zakousne do Freddyho těla. Sprinnie si ke mně sedne a začne zkoumat jestli mi něco není. Já složím hlavu do dlaní a snažím se vydechnout. Nejde to. Sprinnie si ke mně sedne a obejme mě sedne a obejme mě kolem ramen. ,, Jdu jim pomoct ano? Zůstaň tady." Řekne a odběhne. Sleduju jak Fred srazil Freddyho k zemi a mlátí ho. ,, Frede..." šeptnu. ,, Ano Wolfy?" Zeptá se jemně Fred a chytí Freddyho pod krkem. ,, Nech ho..." zašeptám znova. ,, Ale Wolfy..." začne slabě protestovat Foxy. ,, Nechte ho!" Zavrčím. Fred z Freddyho doopravdy sleze a pustí ho. Freddy padne na všechny čtyři a dívá se na mě. ,, Proč jsi to udělal?" Zeptá se Sprinnie. Nedostane se mu odpovědi. ,, Odpověz." Přikáže Fred a kopne do Freddyho. ,, Nech ho Frede." Řeknu a natáhnu ruku směrem k Fredovy. On ustoupí a já si kleknu k Freddymu. ,, Proč jsi to udělal?" Zeptám se a zvednu Freddyho skloněnou hlavu. Podívám se mu do očí a on otevře tlamu. ,, Promiň Wolfy. Nevím co mě to napadlo. Já jen-" zlomí se mu hlas. ,, Freddy já tě mám ráda jen jako kamaráda. Prosím neznič to jen tím že chceš něco víc." Řeknu smutně a vstanu. Natáhnu ruku směrem k Freddymu a pomůžu mu na nohy. Sundám mu z ruky zakousnutý cupcake a podám ho Chice. ,, Brzy bude ráno měli bysme-". Nedoknčím protože v tu chvíli se ozve. ,, HURÁ!!!" Z místnosti pro hlídače. Oh no... šest hodin. Všichni padneme na zem protože jsme automaticky byli vypnuti...
(400 slov)
ČTEŠ
Wolfy- Zapomenutá
Fanfiction1. díl série Wolfy. Jsem...Wolfy. Myslím, heh, už je to dlouho co někdo nahlas vyslovil mé jméno. Po tom, co mě a mé bratry nahradili, a rozebrali, nebo schovali. Měla jsem dopadnout jako oni. Na součástky, jako náhrada za ty nové. Ale měla jsem š...