Nu imi vine sa cred ca m-am implicat in asa ceva ! Mai bine ma prefaceam bolnava....... dar inca nu imi puteam scoate vorbele baiatului : " ti -e frica sa nu iti ating vreun locusor al tau , ti-e frica sa nu fii a mea , ti-e frica sa te domin " . Ce dracu'a vrut sa spuna ?
- Rose , s-a intamplat ceva ? Zgaltaindu-ma tata pentru ami reveni din " transa"
- aaaa nu , nu ! Am oprit ?
-nu ! Mai avem putin . De ce nu te culci umpic? Pari extenuata .
-bine ma culc . Dar mai tarziu .
-de ce ? Nu dormi bine , nu ?
- da , nu dorm bine . Ma voi culca acolo .
-domn profesor ! Striga un baiat din spate catre tatal meu
-da?? Apropiindu-se de acel baiat
In timp ce ma uitam in spate un biletel imi apare la picioare semnat "pentru Rose " . Bineinteles ca , curioasa fiind l-am deschis:
" Tine minte ! Nu vei scapa de mine ! Eu sunt si voi fii dracusorul care iti va invada mintea si visele cu frica si cu teama .
Si doar stii ca tatal tau nu va fi mereu langa tine ... si atunci voi actiona ingerasule iar tu nu vei spune la nimeniCu drag ........"
L-am citit si nu mai stiam cum sa reactionez . Ce avea sa imi faca ? Ce vroia de la mine ? Ce avea cu mine? Mai sunt si alte fete in tabara de ce ma ales pe mine ? Aceste intrebari se jucau in mintea mea facandu-ma sa stau pe ganduri .......
Vazand ca tatal meu se apropie ascund biletelul in geaca prefacandu-ma ca nu s-a intamplat nimic ..
-Ce s-a intamplat ? Incercand sa par interesata
- nu s-a intamplat nimic interesant !asezansu-se langa conducator si susotind cate ceva .
Deodata autocarul pune o frana brusca care ma face sa tresar .
- Ce s-a intamplat ?? Se intreaba toti copii
- Ne-am oprit la o benzinarie copii ! Aveti 10min iar dupa veniti in autocar .
Toti au iesit ori la baie , ori sa isi ia vreo porcarie inclusiv eu . Ies din autocar sperand sa ma duc la toaleta ....
Astept cat astept dar reusesc . Cand ies din toaleta langa automat mai vad un biletel ca si data trecuta : " Pentru Rose " . Curiozitatea ma arde pe spate si ma face sa il deschid chiar daca risc sa mai aflu chestii care ma vor deruta :
" Bun ingerasule . Vad ca te-a derutat putin biletelul trecut . Stiu . Caci sunt mereu langa tine chiar daca tu nu ma vezi ! Sunt cu ochii pe tine !
Cu drag L.."Stau cu ochii atintiti pe cuvintele interesante . Dar cu sa ma priveasca tot timpul ? Ma priveste acum ? Acum ? Dar acum ? Sunt atat de incurcata .. Cine e "L..." ?
-hei fetit-o ! Autocarul porneste ! Aud o voce care ma striga facandu-ma sa alerg cu putere pana la autocar . Ajung in autocar si imi iau locul .
- de ce ai intarziat ?? Spune tata ingrijorat
- am ramas in urma doar atat . Facandu-ma comoda pentru un somn bun .
CITEȘTI
Imaginary
RomanceShe doesn't say "I love you" like a normal person. Instead,she'll laught, shake her head, give you a little smile, and say, "You're an idiot". If she tells you you're an idiot,you're a lucky man.