Capitolul 5

56 5 1
                                    

Am adormit de indata si am ajuns in lumea visurilor ... dar de data aceasta nu a fost chiar un vis frumos .. ba din contra .. un cosmar :
- Ai vazut ! Te -am dominat ! Te-am facut a mea ! Spune un baiat misterios care se vedea in negru . I-am vazut doar ochii caprui . Oare e acel baiat ? "L..." ? Am inceput chiar sa il visez ?!
-Rose ,Rose ! Zgaltaindu-ma
Eu tresar speriata ,respirand sacadat uitandu-ma prin prejur asigurandu-ma ca sunt in lumea reala
- ai visat urat Rose ? Spunand tata putin speriat
-da ,oarecum .
- dar nu ai mai  avut cosmaruri de cand erai mica ! Speriat
-stiu . Cat mai avem pana ce oprim ...
-pai de acum incolo nu mai oprim ... caci ajungem intr-o ora .. spunand tata luand geanta mica si dandu-mi castile ..
- de ce mi le-ai pus acolo? Putin confuza ..
-ca sa nu ti le strici in somn .. habar nu ai cate strici tu in somn .... amintindu-si
-bine bine recunosc cand eram mica mai daramam cateva vaze,tablouri  etc dar acum am crescut !
-cand erai mica ?? Pana si acum o faci ! Acum doua saptamani am fost trezit de sunetul zgomotos al lampii !
-a ! Deci de asta nu mai am lampa in camera ! Ganditoare ...
-da de asta ! Spune tata ducandu-se la locul lui .
Eu ca intot deauna imi pun castile dand ochii peste cap  vazandu-mi de melodiile mele adica pe muzica mea prerata ,muzica dance .
- copii ! Mai avem jumatate de ora si ajungem la destinatie !tipa tata pentru ai anunta pe copii
In sfarsit ma despart de autocarul asta ... sinistru ....
Dupa ce termin cu gandurile mele ,primesc un mesaj ... de fapt doua unul de la Tione ,si celalat de la fratele meu ??
Tione : "unde esti ! Am nevoie de ajutor .. Mi s-a intamplat ceva groznic "
Alex: " Rose ,cum merge in tabara ... ? Dar din pacate nu imi vine sa rad .... am o veste rea : Amanda e ... e la spital "
Eu le raspund imediat :
Spre Alex : "de ce ? Ce s- a intamplat ? "
Spre Tione : " ce ai patit ? Ceva groznic zici ? Oh... as vrea sa fiu cu tine ... spune-mi prin mesaje .. "
Dupa ce trimit si ultimul mesaj , am inchis telefonul si am sa ma gandesc : "ce o fi patit   Amanda ? Ce o fi patit  Tione ? Fix acum cand ma duc cu niste rebeli intr-o tabara de o saptamana ? Ma enerveaza la culme cand  ma duc si eu intr-un "cosmar " si se intampla numai  chestii palpitante la mine acasa . "
- Rose ,esti bine ? Am primit si eu acelas mesaj in legatura cu sora ta ...
- dar ce o fi patit ? Foarte ingrijorata
-dar ori cum si mama dar si fratele tau vor avea grija de ea ! Va fi bine .. ducandu-se inapoi la locul lui
- copii  pregatiti-va sa coborati caci in cinci minute am ajuns !
"Atat de repede a trecut timpul ? Cum doamne ? "
-copii de acum va puteti imbraca  ! Acolo e frig ! Tipa tata la "elevi "
Auzind aceste lucruri ,imi iau hanoracul cu urechiuse pe mine si esarfa mi-o pun la gat pentru a scapa mai usor de frig ..
Dupa cele 5  minute de asteptare , soferul opreste in fata tabereui si ne lasa sa iesim pentru a parca el autocarul .
- iesiti in ordine copii ! Tipa tata venind spre mine si luandu-ma de mana pentru a cobori
- tata e jenant sa ma tii de mana ! Ii soptesc eu
- da,scuze dar in aceasta excursie nu vreau sa ti se intample nimic ! Dandu-mi drumul .
Cobor incet pe scarile autocarului asteptand ca nasul meu sa respire  aerul prospat al naturii . Ajung jos , pe iarba verde si privesc in sus ... un peisaj minunat imi apare in fata ... totul era verde ,natura imi facea parca cu ochiul . Respir adanc si innaitez spre mini parcul din fata mea ... mini topogan ,mini leagan ... totul era mini .. era atat de frumos ....
-iti place aici ? Aparand tatal pe la spate
-da  .. atat de frumos !
- si stii ce mai este frumos ? Avem camere de filmat peste tot ! Haide sa iti ocupi camera !
-bine ! Luandu-mi bagajul de jos indreptandu-ma spre cabanute in pasi repezi .
" ce frumos e aici ! Totul e numai natura ...  copacii multi iarba multa .. numai bine sa faci un picnic .. ".
-buna ziua ! Spune un barbat inalt si chel sore tatal meu
- buna ziua ! Dumneavoastra sunteti proprietarul ? Intreaba tata
-da ! Haideti sa discutam in biroul meu .
- bine . Stati putin . Draga camera ta e la etajul 2   iar asta e cheia !
-bine ! Urcand scarile
Am ajuns la etajul 2 .....si usa .. 7 ... ma duc la usa camerei mele , ma uit la  usa camerei si intru ! Ce frumos e ... intru in incapere pentru a ma uita mai bine .... era un singur pat ,frumis aranjat si roz , un televizor , si totul era din lemn ... titul frumos aranjat ...  ce frumos ... Imi asez bagajul urias pe patul mare   si imi scot alte haine ...  ma duc la baie , si ma schimb ,ma aranjez si ies .. ma incalt cu tenisii negrii care se potrivesc cu egarii gri si pulovarul negru. Imi iau cheia de pe televizor si telefonul si ies afara sa mai fac "poze cu memoria " la natura ... Cobor scarile repejor pentru a ajunge mai repede ..
Ajung la  parter si nu vad pe nimeni  asa ca ma duc lejer spre parc .. privesc spre copacii parca aranjati , si apoi la cer facand contact cu albastrul stralucitor al cerului ... parca albastrul din ochii mei au fost vrajiti de cer .... ce imi place aici ... e un loc cu o magie nespusa ..
- vad ca iti place aici ,ingerasule ! Auzind o voce groasa care ma cutremura instant ..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
! Buna ! Ma scuzati ca a durat atat de mult sa postez acest capitol .... si sper sa va placa. Un vot m-ar ajuta foarte mult ...
P.s : scuzati pentru greseli ...

ImaginaryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum