Capitolul 11

56 3 0
                                    


- hai sus ! Spune Tione ajutandu-ma sa ma ridic
- Multumesc!
- vai Rose ,ce ai patit ? Spune Tione speriata de ranile de pe picioare
- nu stiu ... ! Chiar nu mai stiu !
- haide mai bine la cabana sa ne uitam cu atentie ... poate fii o alergie ..
-stai ,dar Jack ??
- se lupta cu baiatul acela!
- trebuie sa il ajutam !spun in timp ce ma chinui sa ma misc spre el
- nu ,haide ! Luandu-ma de acolo .
Intre ei doi era o lupta pumn la pumn in care nu se putea vedea cine castiga . Jack se lupta cu furie pentru dominare iar eu bineinteles ca vroiam sa il ajut dar corpul parca nu voia . Tione ,ma vede in secunda a doua ca corpul imi cedeaza si ma ia de acolo . Acum nu mai puteam vedea lupta si cine v-a castiga ! Ma cred in Jack . Stiu ca v-a castiga detasat .
- Tione ,carjele mele ?
- sunt pe drum ! Le-am folosit pentru a te gasii .
- haide sa stam aici pentru al astepta pe Jack !
- nu !Incurand vei "saruta "pamantul daca mai stai ! Spune in timp ce ma trage pentru a coopera
- nu imi pasa ! Incercand sa stau acolo dar nu mai puteam . Intradevar . Sunt extenuata . Asa ca ,am cedat ,si am decis sa o urmez pe Tione .
* povesteste Jack *
Ma luptam din rasputeri ca sa domin . Dar trebuie sa recunosc ca ,si el era un adversar de temut . Ce tot spun ,e mai slab ca un melc .
- stop ! Spun eu obosit
- ce e ? Te dai batut ! Spune satisfacut
- Mai intai ,cum te numesti ? Spun eu curios
- de ce vrei sa afli ?
- ca sa ii spum directorului .
- pff .. nu vei vedea asta .
- hai mai bine sa incheiem lupta ..spun eu impacat . Dar sa nu credeti ca ma dau batut
- bine . Spune el putin dezamagit si intinde mana .
-bine ! Dam mana amandoi .
Dar eu fiind mult mai destept ca handicapatul acesta ,il pun la pamant doar cu o lovitura in stomac . Iediat ce realizez ce am facut ,o iau la sanatoasa sperand sa nu se trezeasca prea curand .
*povesteste Rose *
Am ajuns la cabana si ne-am asezat pe patul moale si roz de care mi-a fost foarte dor.Tione a inceput sa ma controleze .. pana la urma a spus tragand aer :
- Rose ,t-te -a musc-muscat ...
- sa nu imi spui ce cred eu ca am facut , mai exact ce a facut
- se poate ... sunt sanse ca sa .... de 40% si sa nu de 60 % ,deoarece atunci cand te-am ridicat din pat ,nu am vazut nici o pata de sange ,deci s-ar putea sa nu ...
- deci doar s-a" jucat cu mine "? Ce idiot handicapat ! Dar tot ma doare .
- nu iti fa griji caci vei fi bine .
-multumesc !spun eu cu sinceritate si o imbratisez .
-mereu voi fii langa tine . Imbatisandu-ma
Pe la jumatatea imbratisarii usa se aude trantindu-se de perete . In spatele acestea se afla Jack cu vanatai . Tione merge sa il ajute ,iar dupa ce e pe pat ,fix langa mine ,spune :
- esti bine Rose ? Cu o respiratie sacadata .
- da ,eu sunt , dar tu ?
- eu sunt bine . Tu stiai ,cat de naiv este ? Pe cale sa rada
- stiu ... ! Cu fata in pamant
- ce ti s- a intamplat pe maini si pe picioare?! Putin surprins si ingrijorat
- aaaaa....
- s-a lovit ! Spune Tione luand-o inaintea mea .
- ok ... spune oftand . Mai bine te duci si te odihnesti Rose !
- dar nu am obosit ..
Dupa ce m-am ofticat ca nu mi-e somn un bacanit la usa s-a auzit ,iar dupa usa se deschise ,din spatele careia era tatal meu .Se uita intens la mine ,putin cam speriat ,dar si foarte ingrijorat ,probabil de ce aveam pe picioare.
- Scumpo ,ce -ai patit pe picioare ?
-m-am lovit... ocolind adevarul din nou
- sa ai grija . Dar atat de tare sa te lovesti ?
-D..
- Domnule ,a cazut pe scari ,dar nu va faceti griji caci maine v-a fii ca noua ,iar noi ii vom tine de urat in acest timp . Spune Jack cu putina nesiguranta in transul.
- ma bucur sa aud asta ! Am incredere ca nu ma vei dezamagii Jack ! Spune tata foarte mandru ,gata sa plece .
- pa tata ! Si nu iti face griji ,voi fi bine . Spun eu vrand sa plece cat mai repede
-stiu .. ! Dupa spusele astea paraseste camera .
" chiar a inceput sa imi placa de ... hai Rose ! Revino-ti ! Nu are cum sa iti placa de el "
- Rose ! Adormi in picioare ! Ma intrerupe Tione
- a ... nu ? Nu !nu !
- ok Rose . Hai baga-te in pat , si stai ! Eu cu Jack ,ne ducem pana afara .
-bine !
Eu ma bag in pat si ii astept . Ii rastept . Ii astept . Dar nimic .. "au trecut 20 de minute ! Cand doamne vin ăstia!"
Dar inainte de a termina ce gandesc ,usa se deschide incet iar multe susoteli se aud de dupa usa ..
- incet Jack! Susoteste Tione
- șșș ! Tione strici tot ! Se rasteste Jack la Tione in soapta .
- va asteptam ! Stric eu toata linistea
- tu nu dormi ?! Spune Tione foarte surprinsa .
- nu ! Normal ca nu !
- Ti-am spus eu ca nu vrea sa doarma ! Se rasteste Jack la Tione
- Tu taci ! Tipa Tione la Jack
Stiam ca Tione e asa de "rea " ,dar nici chiar asa ... Dar oricum eu vreau sa o enervez cat mai mult deoarece ador sa o vad nervoasa si cu voacea aia de genul " daca mai vii acasa la mine peste noapte pe jos dormi !" .
- E gata ! Hai sa iesim si sa ne plimbam ! Spun si ma ridic amortita
- o ,nu ,nu ! Hai sa stam aici ! Spun amandoi deodata
-de ce ? Doar e seara ! Spun eu si ma oftic putin
- e chiar noapte ! Tip amanndoi la mine cu o ingrijorare imensa in ochi .
- ce ?!
Ma ridic din pat si ma duc la geam . Chiar e noapte . Luna domnea peste tabara si peste stele . Era chiar frumosa noaptea . Intunericul iti dadea o senzatie de frica ,dar si de mister . Stelele parca erau" gardiani ".Chiar foarte multi "gardiani "
- haide totusi sa ne culcam ... spune Tione cascand
- hai ... eu va las fetelor ! Am ajut o zii lunga asa ca ma duc la culcare ! Noapte buna !
- noapte buna ! Spune Tione
- noapte buna ! Spune eu
- hai ca dorm cu tine Rose , ca sa ma asigur ca ...
- lasa scuzele ca oricum dormeai cu mine ... spun eu deschizand usa la baie
- ok !
M-am schimbat imediat in pijamalele mele cu inimioare albastre si am iesit din baie ,iar ultima oprire fiind patul roz si pufos .
- ma culc si eu Tione . Spun si ma intorc cu fata la perete .
- a deci acum te culci nu ?! Spune ea cu o voce pitigaiata. .
- aha ...
Dupa 5 minute , nu mai aud nimic . Parca nu mai era nimeni in camera ,dar se pare ca eram prizoniera in lumea viselor .

ImaginaryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum