part 17

135 4 0
                                    

Tiba-tiba..

PRANGG!!

Pintu bilik dipecah dari luar mengejutkan mark yg sedang 'bekerja' itu...keyra cepat2 menolak kuat badan sasa mark yg sedang mnindihnya apabila mark menoleh ke arah pintu bilik yg pecah itu..

" keyra!!"

Keyra terkejut lalu memandang ke arah pintu.Mark juga turut terkejut tapi kemudiannya tersenyum sinis.

" kurang ajar kw Mark!! Berani kw sentuh dia!"

Satu sepakan yg kuat mengenai badan Mark yg berdiri di sisi katil.mark hanya tersenyum sinis lalu memandang lelaki di depanya merangkap musuh nombor satunya dengan tajam.

" K..x sangka kw ceroboh kawasan Aku!Dan kw dah kacau masa seronok Aku!"

Sejurus itu satu tumbukan padu melayang di muka Mark oleh lelaki yg bernama K itu.Mark mengesat darah di tepi bibirnya.

" itu balasan kw sentuh dia!Dan ingat!our war just begun!! "

" wow! Amazing! Bravo k! Sanggup kw datang terjah bilik aku semata nak selamatkan gadis Ini...heh!hebat juga ank buah aku culik gadis kesayangan kw!!"

mark mengapi apikan kemarahan K yg sedia membara itu..dia x akan pernah gentar dengan musuh ketatnya itu walaupun K ialah ketua gangster kerana diri sendirinya juga ialah ketua gangster!!

" you shut up! Kw memang x guna!!"

Keyra yg berdiri kaku di tepi dinding ditarik oleh K supaya dekat dengannya.Airmata di pipi keyra masih bersisa dan kini dirinya keliru dan terkejut dengan apa yg disaksikannya di depan mata..Hampir sahaja matanya terbeliak melihat gerangan orang yg datang selamatkannya itu.

"So? Do I care??"

" u are!! Aku x kan pernah lepaskan kw jika kw apa apakan dia lagi siall!!"

Selepas mengatakan itu, K terus mbawa keyra keluar Dari bilik yg hampir meragut kesucian keyra.

Mark menumbuk dinding geram.Semuanya musnah hanya kerana musuh ketatnya itu datang menghuru harakan kawasannya!
Gadis cantik itu juga tidak berjaya dimiliki hanya kerana manusia yg bernama K.ketua gangster Dan merupakan ketua kongsi gelap yg disegani ramai.

"Keyra..."

Mark menggumam perlahan nama gadis itu.dia tahu semasa k memanggil nama gadis itu.Dirinya hairan bagaimana K mendapat tahu gadis itu ada dengannya.Apa hubungan mereka?

" huh!! Aku x kan biarkan kw senang K! Aku akan balas pukulan kw kat aku!Dan...gadis itu! Aku akan rampas Dari kw..aku tahu gadis itu penting bagi kw K! Kw tunggulah pembalasan dari Aku!!"

Hati Mark mendongkol marah! Mahu saja dibalas pukulan K tetapi dia hanya membiarkan.kemudian bibirnya mula mengukir senyuman lebar dan ketawa kecil memikirkan bahawa ideanya agak berguna untuk membalas dendam!

*************

Keadaan rumah Mark atau lebih tepat sarang kumpulan gangster Red Blood bising dengan pergaduhan besar dengan kumpulan gangster Tiger Claws yg diketuai oleh K.Kedua dua kumpulan tidak mengaku kalah untuk bergaduh sehinggalah.....

" okay ..semua...kita blah dari sini! Urusan kita dah selesai!"

K tersenyum sinis lalu menggengam tangan keyra keluar dari rumah Mark.musuh nya dari dulu! Keyra hanya mengikut kerana perasannya kini keliru dengan kejutan yg datang satu2 menimpanya.Gadis itu tidak menyangka lelaki yg selamatkannya itu...orang yg sangat dikenali dan ...merupakan ketua dalam dunia gangsters!

konco konco Mark cuba menghalang tetapi laungan suara Mark dari atas menghentikan pergerakan mereka.

"biarkan mereka..."

K hanya memberi pandangan sinis lalu pergi dengan keyra dan konconya.

" cis...kw jangan ingat aku mengalah K..tak lama lagi aku akan balas perbuatan kw..dan gadis itu..bakal aku rampas dari tangan kw!!"

Mark berkata dendam.sakit akibat pukulan dari K masih terasa.tak guna betul!! Mark mendesis geram.

The romantic guyWhere stories live. Discover now