part 10

98 5 0
                                    

Aku tersentak apabila lenganku ditarik kuat oleh seseorang.Aku yg sedang melayan perasaan sendiri sambil earphone tersangkut di telinga terkejut beruk apabila ada manusia yg tidak tahu adab bersopan santun membawaku ke lorong sekolah yg agak sunyi.

"woii chen!! kw nak apa kat aku hah?!!"

"chill la beb..yg kw marah2 ni kenapa?"

Aku menatap tajam muka chen yg tersengih memandangku dgn muka tidk bersalahnya.mamat ni lagi..benci aku nak melayan!perasaan hot!Pandai2 jaja cerita yg aku ni dia punya.sanggup nak bertumbuk bagai hanya nak halang lelaki lain dekat dgn aku...ewww..pleaselaa!!

"aku tahu kw mengutuk aku dalam hati kn? "

Chen tersenyum sinis..ingat aku x tau...chen mengetap bibir.

"baguslaa klau kw tau..x pyh lagi aku susah2 nak buang air liur aku!'"

"kw ni kn..aku buat baik kw balas jahat macamlaa aku ni kejam sngat!"

"eh..kw ni hanya sepupu aku tau.So,jangan buat lebih dari sepupu...aku hargai semua pertolongan kw tapi tolonglaa jangan ikut cmpur dgn urusan peribadi aku chen..now,just tell me the truth..apa yg kw nak sebenarnya.."

aku mengendurkan suara kerana aku tahu chen memang proctective dgn aku.Ya Chen ialah sepupuku.Aku tahu dia suka aku tapi aku x mungkin menerimanya kerana aku hnya anggap dia sebagai sepupu..tidk lebih darpada itu.

"Hmm..maafkan aku jika buatkan kw tdk senang hati dgn sikapku..tapi aku hanya nak bagitau yg mlm ni ada majlis kesyukuran di rumah nenek.sebab ibu bapa kw dah balik malaysia keyra..."

The romantic guyWhere stories live. Discover now