Harry
- Én ezt nem csinálom végig. Sajnálom, Harry – dobta le fegyverét Niall az asztalra, mire mind kérdően néztünk rá. – Ne nézzél így haver, te is tudod, mi a véleményem erről a tervről. Nem gondolkodsz, csak mész előre, szerinted milyen következményei lesznek ennek az ostobaságnak? - jött ellenem Niall, miközben egy új tervet készültünk kieszelni.
Az éjszaka semmit nem aludtam, akárhányszor lehunytam szemem, mindig elém tárult Nadia összetört arca, amiről sugárzott a színtiszta fájdalom, ha arra gondolt, hogy vissza kell mennie abba a házba. Volt egy tervem, egy célom és egy ígéretem, de minden összeomlani látszik körülöttem. Éreztem felszínre törni lelkemből azt a fiút, aki régen együtt érzet másokkal, de én ezt nem akartam, nem most. Nem volt itt az ideje! Ennek az egésznek ma véget kell vetnem, önként és dalolva fogom átadni Morgennek a testvérét, hogy végezzek vele örökre. Nadia lesz a fegyver, ami meggyengíti majd a bátyát, és akkor támadni tudunk. Szándékomról letettem, hogy megölöm a lányt, mind inkább izgatja a fantáziám az, hogy miként használhatnám javamra a képességeit. Az apja tökéletes fegyverként tudta használni és talán én is használni tudnám, ha magam mellé állítom. De előtte sajnos meg kell tennem egy pár dolgot, amiért még jobban utálni fog, de biztos vagyok benne, hogy bizalmát hamar megfogom tudni szerezni.
- Itt most nincs helye együttérzésnek, Niall – mordultam fel ökölbe szorult kezekkel. – Itt én vagyok a főnök, és rohadtul nem érdekel, hogy mit gondolsz. Azt csinálod, amit mondok vagy mehetsz te is a temetőbe. Képzeld, gondolkodom és a tervem tökéletes.
- Komolyan? – nézett rám hitetlenkedve. – Teljesen megőrültél, haver. Ez már rég nem arról szól, hogy megkaparintsuk Londont, hanem a bosszúdról Axel felé. Mi köze van Nadiának ahhoz, amit tenni akarsz? Ő nem a bátyja és azzal csak veszélybe sodrod, hogy őt használod csaliként - ugrott fel a kanapéról pirosló arccal, engem pedig már rohadtul idegesített, amiért két társamat is sikerült az ujjai köré csavarnia Nadiának. - Niall, ha Axelt kicsit is érdekli a lány épsége, akkor mindent megtesz azért, hogy megmentse. Ezzel Harry kettő legyet üthet egy csapásra. Letaszíthatjuk Axelt a trónról és meg is ölhetjük – előzött meg Liam az okításban. – Sima ügy lesz.
- Akkor is veszélyes. Nadia rendes lány, bármennyire is azt gondoljátok, hogy ő csak egy gyilkos. Mi van, ha valami balul sül el? Mi lesz, ha Axel egyáltalán nem lesz vevő arra, hogy bántjuk? Hiszen elszökött tőle, lehet, sőt valószínű, nem azért, mert annyira szoros kapcsolat volt közöttük – járkált mérgesen fel-alá a helységben az Ír fiú, szikrákat szóró szemeit pedig dühös arcomon pihentette.
- Befogod a szádat és azt csinálod, amit mondtam! – ugrottam fel a fotelból és megragadtam Niall karját. – Amint Louis visszaért, elindulunk és kurvára azt fogod tenni, amit mondok! Ha túléli, tőlem azt csinálsz vele, amit akarsz, felőlem meg is dughatod.
A szőke fiú szörnyülködve bámult rám eltátott szájal. Szemeiben értetlenség és düh vegyült, karját pedig kirántotta szorításomból, majd mellkasomhoz nyomta őket és ellökött a közeléből.
- Sosem nyúlnék hozzá! Innen látszik, hogy te nem ismered! Ő nem az a fajta lány, akit csak az ágyadba csábíthatsz – sziszegte mérgesen.
VOUS LISEZ
A New Chance [ H.S.AU.]
Fanfiction" - Undorodom magamtól amiért itt vagyok, amiért ilyen közel állok testedhez - ölelte szorosabban derekam, nekem pedig a levegő egyre jobban bent ragadt tüdőmben. Hideg hosszú ujjait arcomra simította és lassan végig futtatta állkapcsomon. - Én ped...