Harry
Csak álltam és mozdulatlanul figyeltem Axel kínzó módszereit, amit a saját testvére ellen tett. Mozdulni akartam, el akartam hagyni a helyiséget, de nem bírtam magam rávenni az indulásra. Hátam mögött pisztoly dördüléseket hallottam, ami azt jelentette, hogy odalent elkezdődött a harc. Niall mellőlem elmozdult és a férfira vetette magát, aki a pénzt hozta nekünk. Az Ír fiú cseppet sem híres arról, hogy erős és jó lenne bármiféle verekedésben, de most szinte állat módjára vetette magát a férfira, aki hirtelen mozdulatától nem tudott időben reagálni. Mielőtt észbe kaphatott volna, Niall már homloka közepének szorította a fegyvert, és meghúzta a ravaszt. A másik személy vérével áztatott arcával fordult felém, majd Nadia és Morgen irányába. Perrie felugrott a fotelből, és Axelre támadt, de csak annyit ért el vele, hogy kicsúsztatta kezei közül a sebesült lányt, majd őt vette szorítása közé. Niall megindult a földön heverő lány felé, de mielőtt odaért volna, Axel felénk fordította Perrie- t és a kést arcához emelte.
- Na- na! – nevetett gúnyosan a fiúra nézve. – Ha megmozdulsz, búcsút inthet Perrie a szép arcocskájának. Styles... – nézett szemeimbe sötét barna szemeivel. – Nem hittem volna, hogy van benned annyi kurázsi, hogy ellenem támadsz. Okos fiú vagy, átvertél.
- Elhitted, hogy csak úgy önként odaadom neked Nadia- t és elsétálok? Megígértem magamnak, hogy bosszút állok rajtatok - kiáltottam Axel felé, és fegyverem magasba emeltem rá célozva. Arcán egy másodpercre sem suhant át kétségbeesés, vagy bármilyen más reakció.
- Ugyan, Harry! – gúnyolódott. – Én nem tettem semmit ellened, az édes kicsi Katharina volt – vágta Perriet a földhöz, majd ismét felcibálta Nadiát a földről. A lány oldalából ömlött a vér, és fájdalmas arccal szorította tenyerét a nyílt sebre.
- Te is tudod, miért tettem – nyögte ki alig halhatóan. – Kényszerítettél.
- Mert megtagadtad a sorsod – szegezte a kést a lány torkának, aki csak zihálva tekintett testvére szemeibe. – Morgen vagy, tudnod kell gyilkolni! Kegyetlennek kell lenned!
- Soha nem leszek olyan, mint te – sziszegte. - Saját életet akarok, tőled a lehető legtávolabb!
- Ohh Katharina! – mosolyodott el. – Már olyan vagy. Tökéletes fegyver lettél a kezemben. Nincs esélyed egy másik életre.
Nadia ficánkolni kezdett kezei között, de a férfinak esze ágában sem volt elengedni a lányt. Axel Perrie mellé állt, felhúzta őt is földről, majd Nadia- t ellökte magától, aki ezzel legurult a lépcsőről, egyenesen barátom lábai elé. Niall sebesen hajolt le a lányhoz, és segített neki felállni. Nyöszörögve karolt bele a fiú karjába, miközben bátyját nézte, aki Perrie arcához tartotta ismét tőrjét.
- Engedd el! – kiáltott rá erőtlen hangon. – Semmit nem ártott neked! Inkább büntess engem, de Perrie- t hagyd ki ebből!
- Megnyugodhatsz drágám te, sem fogsz kimaradni a büntetésből - vigyorgott a férfi, és erősen odanyomta Perrie arcához a kést. - De előtte megtanítom nektek, ki az úr a háznál, és az nem te vagy, Styles - nézett a szemeimbe, s lassan végighúzta a kést síró lány arcán. Ordítva és sírva zokogott fel a karjai között, miközben kicsordult a vére. Arcán megállás nélkül folyt végig a vörös folyadék, és sírása beterítette szinte az egész házat. Lábdobogást hallottam a hátam mögött és az ajtó felé fordulva Ashton- t láttam meg, aki fel emelte pisztolyát ezzel jelezve, hogy végeztek odalent. Axel engem és Ashton- t figyelte, s arca egyre jobban eltorzult. Most már ő is rájöhetett, mekkorát hibázott, amiért felkészületlenül várt minket. Ő sem gondolta, hogy Nadia- t felhasználhatom a tervemhez. Perrie vállába mélyesztette a tőrét, kihúzta a lányból, majd szinte a földbe taposta őt. Nadia rémülten nyögött fel az eszméletlen lány láttán, minden erejét összeszedve botorkált el barátnője mellé. Kezembe vettem fegyverem, és megközelítettem magam elé tartva a két lányt. Axel is előhúzta övét, s pont rám szegezte, még mielőtt elrejthettem volna őket. Niall és Ash is csatlakozott hozzám, de a férfi nem tágított. Gonosz mosoly pihent ajkain, és kezdtem úgy érezni, neki bizony még vannak tervei. A semmiből jelent meg mellette egy kigyúrt férfi, aki bosszúsan méregetett minket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A New Chance [ H.S.AU.]
Fanfic" - Undorodom magamtól amiért itt vagyok, amiért ilyen közel állok testedhez - ölelte szorosabban derekam, nekem pedig a levegő egyre jobban bent ragadt tüdőmben. Hideg hosszú ujjait arcomra simította és lassan végig futtatta állkapcsomon. - Én ped...