Kendinden bir vazgeçersen eğer; gerçekten sevebilirimAşkımı gördüğüm zaman, yenilmiş olman farketmezSen kendini sevmezsen eğer; kimse gerçekten affetmez!İstanbul seni hapsetmiş...Pamela- İstanbul*Hayatında yaptığı en iyi şey de en kötü şey de polislikti. Laftan anlamaz, kural tanımaz ve sınır bilmez ruhu yüzünden başına gelmedik kalmamıştı. Bihter Durmaz, başına daha da kötüsü gelmeyeceğinden her zaman emin olmuştu ama bu sefer değil. Kancalı'nın onu görev için yolladığı o evde, başının belasıyla tanışana kadar hayat, ölmeyi beklediği bir sahneden ibaretti. Fakat kapısından içeriye girdiği çiftlik evi tüm hayatını değiştirecekti! Sırlarla, gizemlerle, acılarla ve hüzünlü anılarla dolu olan Savaş ise bir daha aşık olmayacağından adı gibi emindi. Fakat bedenini ateşe veren, aklını bulandıran ve rüyalarını süsleyen Bihter yüzünden ne yaptığını bilmez olmuştu. Savaş hayatında ilk defa arzularının esiri olmuş ve yolunu kaybetmişti. Yanlış anlaşılmayla başlayan bir suç ortaklığı, koca çiftliği ateşe verecek bir tutku ve ortak bir geçmiş...Bihter, Savaş ve Buse'yi bekleyen tehlikeler, filizlenen beklenmedik bir aşka engel olabilecek mi?Peki, ellerinde pimi çekilmiş bombalarla aşka karşı mücadele etmek ne kadar zor olabilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Tanıtımları
RandomKaliteli tüm kitap özetleri burada.. Bizi takip etmeye devam edin.