Yalnızlık Cesaret İster! - Merve-Deniz

859 22 0
                                    

Korkuyordu. Söz konusu onunla konuşmak olduğunda kelimeler boğazına diziliveriyordu genç kızın. Kelimeleri şaşıyor, cümleleri birbirlerine dolanıyordu. Kaçınılmazca saçmalıyordu. Herkes pür dikkat kesilmişti toplantının sıkıcı akışına. İşine büyük bir disiplinle bağlı olsa da bu kez kendini veremiyordu. Başını kaldırıp, üzerindeki kalem izlerinden artık beyaz görünmeyen yazı tahtasının önünde dikilen adama baktı. Genç adam kaşlarını çatmış, yüzüne herkesi kendisinden aşağı gören bir ifade yayılmıştı.

“Ne düşündüğünüz umurumda değil. Ben ne diyorsam o olacak”

Adamın sözleri katiydi. Kendisini dinleyenleri buz kesiyordu adeta. Onların aksine genç kız bakışlarını önündeki deftere çevirip gülümsedi. Zorbalığa dahi asalet katıyor bu adam diye geçirdi içinden. Kendisini bildi bileli zor şeylerin peşinde olmayı seviyordu. Acı ve çelişkiler zihnine hastalıklı heyecanlar katıyordu. Çoğu zaman kendine bile ifade etmese de hayatı zor yoldan yaşamayı seviyordu. Belki bu yüzden çoğu zaman susmayı tercih ediyordu. Tüm bu karmaşık ruhuna rağmen daha önce hiç âşık olmamıştı genç kız. Belki de hayatında ilk defa aklından geçenlerden korkuyordu.

Kitap Link : http://www.wattpad.com/story/23427003-yalnızlık-cesaret-ister

Kitap TanıtımlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin