Zombilerin Dünyası - Baykuş Salvador

5K 88 43
                                    

                                          ZOMBİLERİN DÜNYASI 

Aslında her şey. İnsanoğlu'nun ölümsüzlüğü aramak istemesi ile başladı. '' Ölümsüzlük '' Herkes Ölümsüzlüğün peşine düşmüştü. Bütün zenginlerin tek istediği şey. Ömrünü 100 lerce sene daha uzatabilecek bir aşıydı. Kayıp atlantis'in kalıntıları var sayılan, c14 Karbon testleri yapılan, bir tablette yazılanların bunun mümkün olduğu söyleniyordu. Araştırmacılar 1800 yıllardan 1980 lerin ortalarına kadar Ellerinde sadece tek bir belgenin olduğu gerçeğini kabul etmekteydiler. Ölümsüzlüğün sadece efsane olduğunu artık herkes yavaş yavaş kabul ediyordu. 1980 Yılının bir ekim günü Ünlü gezgin Daniel X Nicolas Okyanus'un ortasında demir attığı sırada gemide bulunan tayfalanın yüzmek istemesi ile tesadüfen bir ada buldular. Ada'yı gözle görülecek bir mesafede olmalarına rağmen görememeleri Daniel X Nicolas'ı şaşkına çevirmişti. Ada tamamen manyetik alanla kaplı olduğundan dolayı en fazla 5 metre yakınından fark ediliyordu. Daniel sonunda kayıp kıtayı bulduğunu düşünüyordu. Daniel Ada'daki dev ağaçların kaç yıldır ada'nın varlığını sürdürebildiğinin kanıtıydı. Ada'da çok çeşitli canlılar olması Daniel'i daha'da heyecanlandırıyordu. M.Ö. Türünün yok olduğu sanılan Mayaların kutsal olarak gördüğü ejderha timsah'ının yaşadığını görünce gözlerine inanamamıştı. Ejderha Timsah'ı Dinozorlar zamanında yaşamış boyu 1 metre olan otçul zararsız bir hayvandı. Daniel X Nicolas hemen babasına yerini bildirdi ve koordinatları verdi. Sonra 170 mürettebatı ile ada'ya demir attı. Manyetik alandan kaynaklı adada bozulan elektronik sistemler, her zaman ada'nın puslu havası, ve günün hangi saati olursa olsun ada'daki ışığın değişmemesi mürettebatın psikolojik olarak etkilenmesini sağlıyordu.

Kitabın linki : http://www.wattpad.com/story/26136848-zombilerin-dünyası 
Yazar : http://www.wattpad.com/user/BaykusSalvador - @BaykusSalvador 

Not : Yazardan izin alınarak paylaşılmıştır. 

Kitap TanıtımlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin