Arkadaşlar Halime Okman'a ait Şeker Kocam hikayesini şiddetle tavsiye ediyorum. Anlatım tarzı çok iyi. Yardımımıza ihtiyacı var. Okuyun, pişman olmazsınız. :D
Bu arada bu bölüm sadece Sonia ve Deniz var ne kadar yardımcı oyuncu olsalar da bu bölüme ihtiyaçları vardı. :) Umarım okurken sıkılmıyorsunuzdur. Oylarınızı ve kötü yorumlarınızı bekliyorum. Tabi ki iyi de olur. :)
Çok uzattım MM'de ki tatlılık bizim küçük Anjali. :D
Bölüm ile baş başasınız...
- Sonia ve Deniz -
Sonia ve Deniz Arzu ile vedalaştıktan sonra cafeden çıktılar.
"Bana bunu yaptırdığına inanamıyorum."
"Tamam Deniz abartma. Sadece bir iyilik yapacaksın."
"Bunun sonuçlarını hiç düşünmüyor musun Sonia? Ya kötü bir şey olursa?"
"Ben sadece kızımın ileride evden dışarı çıkmayan, sürekli evde oturan genç kızlardan olmasını istemiyorum."
"Sen tek bir yönden bakıyorsun Sonia. Ya bana alışırsa? Ne yapacaksın o zaman? Ya beni kabul etmezse?"
"Denemeden hiçbir şeyi öğrenemeyiz Deniz. Buna bir şans veremez misin? Denemekle ne kaybederiz?"
"Peki Sonia. Ama olacaklardan ben sorumlu değilim."
"Tamam Deniz. Sen bana bırak."
Sonia'nın evine gittiler. Sonia Deniz'in önüne geçerek kendisini takip etmesini söyledi. Sonia'nın dairesine çıktılar ve Sonia kapıyı açtı.
"Anjali evde değil. Bak sana ne diyeceğim. Ben Anjali'yi almaya giderken sen de pastahaneye git ve bir pasta al. Kutlama yapalım."
"Ne kutlaması bu?"
"Evimize yeni gelen misafir için."
"İşe yarar mı?"
"Karşılaşmanız onun için eğlenceli olursa bence böyle devam eder."
"Sen öyle diyorsan.."
"Güven bana Deniz."
"Tabii güveniyorum."
"Hadi hadi."
Sonia Deniz'in yanına giderken Anjali'yi bir arkadaşının evine bırakmıştı. Arkadaşının 6 yaşında iki tane çocuğu vardı ve Anjali'yi çok seviyorlardı. Anjali''de onları ve onlarda kalmayı seviyordu. Sonia şimdi Anjali'yi oradan almaya gidecekti, o sırada Deniz'de büyük bir pasta alıp evde kutlama havası oluşturacaktı.
* * *
- Sonia -
"Aa merhaba tatlım. Anjali burada."
Anjali arkadan koşarak annesinin kucağına atladı.
"Uslu durdun mu bakalım."
"Evet Sonia abla Anjali bizimle çok iyi anlaşıyor." diyerek evin içinden el salladı küçük kız. Sonia dikkatini o yöne verdi.
"Khushii nasılsın tatlım."
"Çok iyiyim."
Sonia arkadaşına teşekkür ettikten sonra Anjali'yi kucağından indirip elinden tuttu.
"Simran'a hoşça kal de kızım."
"Hoşça kal Simran teyze."
* * *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM İÇİN YAŞA #BOLLYWOOD
RomanceBollywood filmlerindeki aşkı bulacağınız hikayem. Devam etmemi istiyorsanız mesajlarını ve yorumlarını eksik etmeyin ❤️