AŞKTAN GÜÇLÜ BİR DUYGU

278 54 10
                                    

GECENİN BU SAATİNDE SÖZ VERDİĞİM İÇİN 1693 KELİMELİK YENİ BÖLÜM YAZARAK KENDİ REKORUMU KIRDIM. OY VERMEK BU KADAR ZOR OLMAMALI. BAŞTA ZEYNEP VE DEVRANİM OLMAK ÜZERE ŞİMDİDEN TEOGA GİRECEK HERKESE BAŞARILAR DİLİYORUMM. SİZİ ÇOK SEVİYORUM <3 MULTİMEDİADA SONİA VE DENİZ VAR. İSİMLERİ DEĞİŞTİRDİĞİMİ UNUTMAYIN :) YARDIMLARIN İÇİN TEŞEKKÜRLER DEVRANİM :*

''Deniz neredesin?''

''Bu seni ilgilendirmiyor.''

''Deniz lütfen böyle-''

Deniz telefonu Mina'nın yüzüne kapattı.

''Kimdi arayan?''

''Mina.''

''Ne istiyor?''

''Neredesin dedi, yüzüne kapattım.''

''İyi yaptın.''

''Hatta ayrılmayı düşünüyorum.''

''Mina'yı böyle bir zamanda yalnız bırakmamalısın Deniz. Çok hızlı bir karar olmadı mı?''

''Bu konuyu konuşmak istemiyorum Sonia.''

''Sen bilirsin. Bu arada yaptığını unutmadım.''

''Kendimi nasıl affettireceğim?''

''Imm.. Düşüneyim bakalım.. ArMir'e gelmişiz, Arzu'nun elinden bir şey yemeden götürmezsin beni herhalde.''

''O zaman Seçkin'i çağıralım bize bir şeyler getirsin.''

''Seçkin mi? Hikayeleri karıştırdın Deniz burası Meltem'in çalıştığı banka.. En iyisi biz Arzu'nun yanına gidelim. Hikayeler karıştı.''

''Hadi gidelim.''

Sonia ve Deniz Arzu'nun muhteşem odasının önüne gittiler. Kapıyı çalmadan direkt içeri girdiler. Arzu'nun içeride gizlisi saklısı yoktu sonuçta. İçeri girdiklerinde Arzu odada değildi ama iki kişi vardı. Gürkan ve Bersu.

''Vay canına bize ne kadar benziyorsunuz.'' dedi Sonia gözlerini açarak.

''Burada olduğumuzu Arzu bilmesin. Şuan Desi Cafe'de olmamız gerekiyordu.''

''Peki Arzu nerede?''

''Arzu'yu Rahul çağırdı ama nerede olduğunu bilmiyoruz.''

''İsminiz neydi?'' dedi Deniz eli ile ikisini göstererek.

Gürkan ve Bersu kendilerini tanıttılar. Tanışma faslından sonra Sonia Arzu'nun numarasını istedi. Bersu Gürkan'da olduğunu söyledi ve Gürkan Sonia'ya Arzu'nun numarasını verdi. Sonia numarayı telefona yazdı ve aradı.

''Efendim?'' Arzu telefonu hep böyle açardı.

''Merhaba Arzu, ben Sonia. Tanıdın mı?''

''Tabi ki tanıdım. Nasılsın?''

''İyiyim sen nasılsın?''

''Ben de iyiyim. Sen bir şey mi isteyecektin?''

''Aslında senin elinden yemek yemek için ArMir'e geldim ama sen yoksun. Hem yanımda Deniz de var. Kısa zamanda gelirsen seni bekleriz.''

''Tamam ama beklemeniz lazım. Ben şuan Desi Cafe'deyim. Buraya bakması için ablamı çağırmam lazım. O gelince gelebilirim. Eğer gelirim derseniz ben seve seve gelir, arkadaşlarıma yemek yaparım. Bu arada sen Deniz'i nereden tanıyorsun?''

BENİM İÇİN YAŞA #BOLLYWOODHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin