3. door: Mistletoe once again

1K 78 13
                                    

Každý dnes byl zaneprázdněn zdobením hradu. Byly Vánoce a to je jeden z mála svátků, který se u nich slaví. Hanji měla jako vždy na starosti dekorace a ostatní jí podali pomocnou ruku, protože minule málem zničila Vánoce, jako pomstu za to že ji nenechali zdobit.

Hanji také pověsila jmelí všude kolem a záměrně dala jedno nad vchod jídelny, kudy jsou všichni nuceni projít. Většina vojáků o tom věděla, tak vždy bez zdržování rychle proběhla, aby na někoho nenarazili. Někteří se tam poflakovali, aby zachytili tu osobu, kterou chtějí.

Armin vběhl spolu se Sashou a ta mu dala malou sladkou pusu na rty, načež mu popřála veselé Vánoce. Blonďák se jen začervenal, ale byl více překvapený, že ji nevidí s hlavou zabořenou v jídle.

Jean měl úsměv rozlitý po tváři po zbytek dne od chvíle, kdy u dveří zachytil Mikasu. Prožíval onen okamžik v mysli ještě několikrát za sebou, zatímco Mikasa si v kuchyni utírala ústa.

Hanji vběhla pod jmelí s Erwinem, zlehka ho políbila a stejně jako ostatní tomu druhému popřála veselé Vánoce, zatímco on jí skládal poklony za výzdobu.

No to nebylo všechno.

Dál v závěsu šel Eren s Levim. Hanji okamžitě zavřeštěla, aby je zastavila, což černovlásek udělal. „Co je?" zeptal se, ale čtyřočka ho úplně ignorovala.

„Erene, koukni, jmelí!" vypískla nadšeně a vylezla na vánoční stromek, načež pověsila modrou baňku.

Brunet zvedl hlavu a skutečně tam nad jejich hlavami bylo.

„Víš, co to znamená?" zahihňala se.

Levi si překřížil ruce na hrudi a už se chystal vstoupit do místnosti, bylo mu to jedno. „Je to jen hloupá stará tradi - mmmhm!"

Eren ho účinně přerušil uprostřed věty, popadl ho za kravatu a políbil. Černovláskovy ruce kolem sebe nesouhlasně mlátily, než je spojily ty Erenovy a polibek byl prohlouben.

„Kdo mu kurva dal mošt?!" zasyčel, když ho od sebe odstrčil. Vypadal naštvaně, ale stále si olizoval rty, zatímco si upravoval kravatu.

„Já žádný neměl..." chtěl kadet říct, ale desátník mu jednu hned vlepil.

Mezitím Erwin pomohl Hanji nasadit na strom hvězdu a slavnostní večeře mohla začít. Všichni si spolu povídali, bavili se a smáli, dokud se hala nevyprázdnila.

Eren byl jeden z těch, co zůstali a pomohli s úklidem, přestože ho Hanji ujistila, že by to ona se svou "uklízecí četou" zvládla sama. Jak by ale mohl mladík odejít, když Levi stál za ním a také uklízel. Šlo si všimnout, jak se kapitán lehce červená. Pravděpodobně si dal pár drinků při večeři.

Mladší z nich ihned přešel k desátníkovi. „Dovolte mi, abych vám pomohl, pane," řekl, když se Levi pokoušel sundat jmelí ze dveří. Mohl by přece spadnout.

Levi pohlédl nahoru na jmelí, poté zpátky na Erena a povzdychl si. Slezl po žebříku, ale jen pár kroků, tak byl o něco vyšší než hnědovlásek a dal mu krátkou pusu. „Veselé Vánoce, Jaegere." Pak vyšplhal zpátky, utrhl jmelí a tak ukončil další možné škody. Ale když slézal, chlapec ho snesl do náruče a znovu políbil.

„Hej, je povoleno políbit se pouze jednou!" zavolala za nimi vyzubená Hanji.

Když se od sebe odtrhli, Levi zamumlal: „Drž hubu, čtyřočko." Úsměv na jeho tváři působil jinak a drzost tak ztratila veškerou moc.

Ještě než se oslovená odebrala z nyní již uklizené místnosti, poplácala Erena po zádech. „Jděte do postele, děti. Začíná zákaz vycházení." Poté, co odešla, zůstali sami.

„Veselé Vánoce, Levi Heichou," pověděl Eren potichu a ještě jednou uzavřel mezeru mezi nimi.

A jmelí zůstalo na podlaze úplně zapomenuto.



Attack on Christmas: Christmas Calendar! [SnK ships; CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat