Arkadaşlar bu bölümde günlük hayatta yapılan hatalardan bahsedicem.
HATALARIMIZ
-Okula gitmeyle sahneye çıkmayı karıştırmamak lazım ben ne kızlar görüyorum yüzünde 1 kilo fondaten , ruj desen kırmızı yapmayın dışarıdan "KEZORELLA " gibi gözüküyosunuz.
-Otobüsteki dikkat çekici kızlardan olmayın.Ben okula otobüsle gidiyorum.Otobüsün yarısı zaten bizim okul oluyor.Biz orayı sınıf zannedip bir ucundan diğer ucuna laf yetiştiriyoruz.
(Arada bende yapıyorum.)Buna bi son vermeliyiz.-Bir kız meslekte okuyan biri olarak erkek görünce kendilerinden geçen oluyor.Bide laf atıyolar bunu yapınca semt çocuklarına benziyosunuz.
"Annen terörist mi bomba gibi oğlan dogurmuş." Diyen kızlar tanıyorum.-Otobüste şöförler ve binen kişilerle akraba ilişkisi kurmayın.Ben zamanında yaptım.Otobüs çok doluydu.Başka okulun yaguşuklularıyla arkadaş olup selfie çekinmiştik. O kadar dipdibe oluyosunuz ki arkadaş olmamak elinde olmuyor.Hatta bir arkadaşım bir çocuğun kucagına düşmüştü.O çocuk bi daha otobüse binmedi...
-Arkadaşlar arasında örnek öğrenci olucam hocadan fazla not kapıyım diye yalakalık yapmayın. Otobüste bile yer vericem diye ölüyonuz lan .Tamam büyüklerinize yer vermek iyi bişey ama fesatlık peşinde koşmayın.
-Okulun çıkışlarına arkadaşlarınızı çagırmayın. Çağırıyosanızda kavga için çağırmayın.Size götümle gülüyorum.
Emin olun arakası olan biri yerine ötlek oluyosunuz....Zaaaaaaaa-Okulda her lafa atlıyan kızlardan olmayın.Sizi gidi maydonazlar öyle her lafa atlayınca zeki olduğunuzu sanıyosunuz yaa bence çok iticisiniz...
-Liseye yeni geçtim diye sevinen çömezler yapmayın yawrularım .
Okulun büyüklerine kafa tutmayın böle giderseniz daha bizden çok dayak yiyeceksiniz...-Okulda sürekli yani 2001 'liler selfie çekiniyosunuz yhaa lan onunda bir sınırı var her köşede selfie çekiniyolar. Anladık liseye geçtiniz.Yakında tuvalete sıçtıklarınızıda çekeceksiniz.Okulda sıçma keyfisi diye insta ' ya atarlarsa şaşmam.
Uzun aradan sonra yeni bölüm yeni yayınlamış oldugum kitabımıda bu hafta sonu yeni ilk bölüm gelicek.Kitabıma bir şans verin...
SİZİ SEVİYORUMM CANCAGIZLAR :)